فروشگاه

رگال بوتیک زنانه

رگال بوتیک زنانه

رگال بوتیک زنانه

درود و سپاس فراوان خدمت شما دوست گرامی که سایت  “شیراز یاب ” را بعنوان کمک رسان ، جهت کسب اطلاعات مربوط به مراکز فروش و بوتیکها که شامل: آدرس ونام مغازه واطلاعت دردسترس مورد نیاز شما و غیره ، را ارائه مینماید.در اینجا در مورد”رگال بوتیک زنانه” در شیراز مطالب و اطلاعات مورد نیاز شما را باشتراک میگذاریم.تلاش ما کسب رضایت شما و خدمات رسانی جامع تر به شما همراهان همیشگی می باشد. امید است ما را با ارائه نظرات سازنده خود درارتقا کیفیت خدمات رسانی، حمایت کنید.

رگال بوتیک زنانه

رگال بوتیک زنانه

آدرس

شیراز عفیف آباد مجتمع تجاری و تفریحی ستاره تجاری ۲ پلاک ۱۰۱۷
برای دیدن نقشه پوشاک زنانه رگال اینجا را کلیک کنید.

آیا تا به حال شده بخواهید بوتیک یا فروشگاه پوشاک راه اندازی کنید اما هر بار ایده های شما درست از آب در نیایند و به بن بست برسید؟

اﻣﺮوزه ﺑﺎ ﺷﺪت ﮔﺮﻓﺘﻦ رﻗﺎﺑﺖ در ﺑﺎزار، ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﺎن دﻳﮕﺮ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﺗﻤﺎﻳﺰ ﺻﺮف در ﻧﻤﺎی ﺑﻴﺮوﻧﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻗﻴﻤﺖ ﮔﺬاری و ﺣﺘﻲ ﺗﻨﻮع ﻣﺤﺼﻮل ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻲ رﻗﺎﺑﺘﻲ و ﻣﻮﻓﻖ در ﻋﺮﺻﻪ ﺑﺎزار داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. بوتیک ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻜﻮﺷﻨﺪ علاوه بر اثر گذاشتن ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪاران در محل ﺧﺮﻳﺪ، ﺑﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﻤﺘﺮی ﺑﻪ اﻫﺪاف ﺧﻮد دﺳﺖ پیدا کنند؛ چرا که ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺗﺼمیمات ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﻣﻜﺎن ﺧﺮﻳﺪ اﻧﺠﺎم ﻣﻲ ﺷﻮد. فروشندگان ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﻣﺤﻴﻂﻲ ﺟﺬاب، ﻟﺬت ﺑﺨﺶ و ﺣﺘﻲ ﻫﻴﺠﺎن اﻧﮕﻴﺰ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻗﺒﺎ ﺑﺮﺗﺮی یافته و ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه را ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ای ﺧﻮﺷﺎﻳﻨﺪ و ﺑﻪ ﻳﺎدﻣﺎﻧﺪﻧﻲ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺗﺒﺪﻳﻞ کنند.

ﺣﺪود ۵۰ % ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺪون برنامه رﻳﺰی ﻗﺒﻠﻲ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ می ﺗﻮان ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﺑﻪ ﺧﺼﻮص در ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه، آن ﻫﺎ را ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﺮﻳﺪی ﻛﻪ ﻣﻄﻠﻮب ﺧﺮده ﻓﺮوش است، هدایت کرد. اگر ﺧﺮده ﻓﺮوش ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮی ﻛﺎری ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﻌﺪاد دﻓﻌﺎت ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ بوتیک ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻮد، اﺣﺘﻤﺎل ﺧﺮﻳﺪ او ﻧﻴﺰ اﻓﺰاﻳﺶ ﺧﻮاﻫﺪ ﻳﺎﻓﺖ.

یک راه اندازی اصولی و شیوه های صحیح به شما کمک می کنند تا این امر را برای خود راحت و آسان کنید و از نتیجه آن خرسند باشید. در ادامه مطلب به نحوه راه اندازی بوتیک، مراحل آن و نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، می پردازیم.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: رگال بوتیک زنانه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نوع محصولات بوتیک و فروشگاه پوشاک

  • در ابتدا برای خود مشخص کنید که در بوتیک خود چه نوع کالاهایی را می خواهید عرضه کنید؛ مثلا: اسپرت، رسمی، لوازم جانبی (اکسسوری)، چرم یا هر کالای مرتبط دیگری.
  • کالاهایی که دوست دارید عرضه کنید را یادداشت کرده و لیستی از ایده های خود بسازید.
  • لیستی که تهیه کرده اید باید منطقی و عملی باشد. آیا سبک دلخواه و نوع کالاهایی که می پسندید، بازار کافی در محل قرارگیری بوتیک شما دارد؟

 در نظر گرفتن نوع قیمت سبک مورد نظر

بازه قیمت کالاهایی که قصد فروش آن ها را دارید، مشخص کنید. بسیاری از محصولات به دلیل ریزه کاری و ظرافتی که دارند، قیمت های بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند. دقت کنید که سبک مورد نظر شما چه قیمتی دارد.

انتخاب نحوه فروش: فروشگاه آنلاین یا غیرآنلاین

اگر درباره نحوه کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی اطلاعاتی دارید، می توانید فروشگاه پوشاک خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. این شیوه فروش، مزایایی دارد که فروشگاه های عادی از آن مزایا برخوردار نیستند؛ مثل دردسر کمتر کارهای اداری، سرمایه گذاری ماندگار، هزینه های مناسب تر، رقبای کمتر و غیره. البته این شیوه فروش، مشکلات خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال یک فروشگاه پوشاک آنلاین باید روی بخش تبلیغات سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد، چرا که مشتریان رهگذر ندارد. در مطالب آتی نحوه راه اندازی این نوع فروشگاه پوشاک را بررسی خواهیم کرد، ولی فعلا در این مطلب به بررسی فروشگاه های غیرآنلاین می پردازیم.

مجوزهای لازم برای راه اندازی بوتیک

در ایران نسبت به سایر کشورها، گرفتن جوازهای لازم برای راه اندازی فروشگاه پوشاک، کمی دشوارتر است. از این رو توصیه می شود که اگر درصدد اجاره کردن فروشگاه هستید و ملک تجاری ندارید، مکانی را اجاره کنید که دارای جواز همین فعالیت باشد. اگر دارای مکانی هستید و یا اصرار بر گرفتن مجوز دارید، می توانید با مراجعه به سایت صنف مربوطه، شرایط اخذ مجوز را مطالعه کرده و پس از تکمیل موارد لازم، اقدام به اخذ جواز کنید. برای صنف پوشاک می توانید با مراجعه با سایت www.espt.ir این مراحل را سپری یا حتی در خود سایت و به صورت آنلاین فرم ها را تکمیل کنید.

برای دیدن منبع این متن اینجا را کلیک نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *