محصولات ارایشی

دستگاه ویو مو مسافرتی

دستگاه ویو مو مسافرتی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دستگاه ویو مو مسافرتی

سلامی دوباره به همه شما همارهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. در ای پست قصد داریم دستگاه ویو مو مسافرتی را به زیبارویان معرفی کنیم که ممکن است در خانه ی بسیاری از شما موجود باشد و یا خیلی از شما قصد خرید ان را داشته باشید. برای مشاهده بررسی های به عمل اورده ادامه مطالب را از دست ندهید.

 

دستگاه ویو مو چیست؟

اگر دوست دارید موهای خود را حالت موج دار و زیبا بدهید اما گرفتار شده اید و زمان ندارید یا نمی دانید چگونه حالت موج دار و زیبا به موهای خود بدهید یا بسیار حرفه ای هستید و نیاز به ابزاری برای ایجاد حالت جدید دارید.میتوانید از بهترین دستگاه ویو مو استفاده کنید.

امروزه دستگاه های مختلفی برای این کار وجود دارد که در مدت زمان کوتاهی بهترین و زیباترین شرایط و موج را در مو ایجاد می کند. دستگاههای ویو مو  به موها حجم می دهد و بنابراین برای حالت دادن به موهای کوتاه و نازک بسیار موثر است. علاوه بر این برای حالت دادن به موهای خود می توانید حجم موها را نیز بررسی کنید و موها را پوشانده کنید. امروزه از دستگاه های ویو مو با برندهای مختلف استفاده می شود.

دستگاه ویو مو به شما کمک می کند تا حالت موی زیبا و موج های یکنواخت و صحیح ایجاد کنید. قبل از اینکه به موهای خود نگاه کنید و دستگاه را انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که می خواهید موهای خود را با چه موجی و در چه اندازه هایی ارائه دهید و سپس بر اساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه ویو مو مسافرتی

دستگاه ویو مو مسافرتی

انواع مدل دستگاه ویو مو

ویو مو بر اساس سایز به سه نوع تقسیم بندی می شود:

دستگاه ویو مو ریز

موهای ویو شده با ویو ریز شباهت زیادی به شاخه های ریس ریس شده گیاه ذرت دارد به همین دلیل به این مدل موی ویو شده، ویو ذرت نیز می گویند. ویو مو ریز برای حالت دادن به مو برای اکستنشن موی حرفه ای و ریز بسیار مناسب است. به خصوص اگر موها نازک و کدر هستند استفاده از این دستگاه می تواند موها را افزایش داده و به آنها حجم دهد.

دستگاه ویو مو متوسط

ویو مو متوسط ​​برای ایجاد فرهای با اندازه متوسط ​​که کمی بزرگتر از موهای نازک هستند استفاده می شود. این دستگاه شرایط زیبایی به موهای کوتاه و لخت می دهد و برای ساخت اکستنشن های جدید و متنوع بسیار مناسب است. این به آرایشگر بستگی دارد که بین یک ویو ریز یا متوسط ​​انتخاب کند که چه مدل مویی را می خواهد انجام دهد که مناسب تر است.

دستگاه ویو مو درشت

دستگاه ویو مو درشت برای مو های بلند و صاف مناسب است و با آن می توان فر هایی درشت و پشت سر هم به وجود آورد. برای انجام مدل های بسته شینیون، ویو مو ریز و ویو مو متوسط و برای مدلهای باز شینیون، ویو مو درشت مناسب تر است. اگر می خواهید موهای خود را ویو درشت کنید، برای ایجاد این حالت شیک و متفاوت از ویو مو درشت استفاده کنید.

قیمت خرید دستگاه ویو مو چقدر است؟

قیمت دستگاه ویو مو به نوع دستگاه، کیفیت و کارکردهای اضافی آن بستگی دارد. شما باید با توجه به بودجه و انتظارات خود محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. قیمت ها از محدوده پایین شروع می شود و به قیمت های بسیار بالا می رسد. معمولا دستگاه های تک کاره قیمت کمتری دارند اما دستگاه های چندکاره قیمت بالاتری دارند.

دستگاه ویو مو مسافرتی

دستگاه ویو مو مسافرتی

قیمت ویو مو ارزان

اگر دنبال قیمت ویو مو ارزان در بازار هستید، شما می توانید به فروشگاه انار مارکت مراجعه کنید و ویو مو های ارزان تر خریداری نمایید.

ویو مو های ارزان از نظر قیمت به جنس صفحات ، تنظیمات دما ، اندازه صفحات و نام برند دستگاه بستگی دارد.

توجه شود که صفحات سرامیکی نسبت به تیتانیومی ارزانتر می باشد. و دستگاه ویو مو هایی که دارای تنظیم دما نمی باشند نیز از نظر قیمت ارزانتر می باشد. و همچنین با توجه به برندهای بازار ، ویو مو هایی که ساخت برندهای معروف هستند گرانتر می باشند.

 

قیمت دستگاه ویو مو ریز

همانطور که قبلا گفته شد، دستگاه ویو مو ریز برای موهای نازک مناسب می باشد که حجم موها را بیشتر نشان دهد.

قیمت دستگاه ویو مو درشت

دستگاه ویو مو درشت برای موهای بلند جهت حالت دادن موها بصورت درشت تر مناسب می باشد.اگر دنبال قیمت دستگاه ویو مو درشت هستید، شما می توانید به فروشگاه اینترنتی انار مارکت مراجعه کنید تا با قیمت انواع مدل های ویو موهای درشت آشنا شوید.

روش ويو كردن مو با دستگاه ویو

دستگاه ویو مو مسافرتی

دستگاه ویو مو مسافرتی

مرحله اول : موهای خود را بشویید و خشک کنید.

 

قبل از ویو کردن مو مطمئن شوید که موهای تان کاملا تمیز هستند به همین دلیل موهای تان را با شامپو خوب بشویید. برای ویو موها نباید خیس باشند بنابراین حتما موها را خشک کنید. چرا که ویو روی موهای مرطوب تاثیری ندارد.

مرحله دوم: اسپری محافظ مو بزنید.

دستگاه ویو مو مسافرتی

دستگاه ویو مو مسافرتی

یک نکته مهم که قبل از ویو مو با دستگاه باید به آن توجه کنید این است که ابتدا به موهای تان اسپری محافظ گرما بزنید تا از آسیب شدید موها در برابر حرارت مستقیم دستگاه ویو حفاظت کند.

مرحله سوم: روش انجام ویو مو

با ویو کردن هم به مو حالت میدید هم مو کاملا سبک میشه و برای شنیون کردن عالیه✌✔

✅مناسب برای ویو کردن موها
✅کارکرد سریع و آسان
✅ دارای صفحه سرامیکی
✅قابلیت گرم شدن سریع
✅دمای 160 درجه
✅دارای دکمه ی خاموش روشن

??نکته قوت این محصول اینه بخاطر تیغه های باریکی که داره براحتی میتونید از ریشه ،موهاتون رو کاملا ویو کنید
ولبه های دستگاه کاملا روی هم سوار میشن،بدون کوچکترین فاصله✔?

?داری محفظه پلاستیکی جهت حمل و نقل
?طول سیم 1 متر
?جمع و جور و مناسب برای مسافرتی


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *