روانشناسی

دکتر روانشناس در بوشهر

دکتر روانشناس در بوشهر

دکتر روانشناس در بوشهر

سلام ودرود به شما همراهان و دوستداران همیشگی سیتی بین. دکتر روانشناس در بوشهر عنوانی است که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم چراکه ضمن معرفی یکی از بهترین ها قصد داریم مطالب مهمی را در این باره به عرض شما برسانیم.

 

کاربرد روانشناسی در تصمیم گیری درست

تحقیقات انجام شده در روانشناسی شناختی مشخص کرده است که گاه تصمیم گیری سخت ترین کار دنیا برای یک شخص است. افراد گاه به حدی سختگیر می شوند که در خرید یک لباس نیز نمی توانند تصمیم درستی بگیرند. تصمیمات هوشمندانه به شما کمک می کند تا آینده ای روشن داشته باشید. کاربرد روانشناسی به این صورت است که به شما کمک می کند دیدگاه منطقی و احساسی و شهودی و خلاقانه در مورد یک موضوع واحد داشته باشید. دیدگاه مثبت گرا و منفی گرا را بررسی کنید. هزینه ها و فواید احتمالی برای یک تصمیم را ارزیابی کنید. یک سری روش های تجزیه و تحلیل شبکه ای وجود دارد که سبب می شود تصمیم درستی بگیرید و به خودتان نمره دهید.

کاربرد روانشناسی در تقویت حافظه

فروشنده ای می گفت یک اتفاق خاص در دوره کودکی برایم شفاف است و به خاطر می آورم اما نام مشتری که دیروز مراجعه کرده از ذهنم پاک شده است! این مورد در بسیاری از افراد شایع است. تحقیقات زیادی در خصوص فرم گرفتن خاطرات قدیم و جدید صورت گرفته است و مشخص است که تقویت قدرت حافظه موضوع مهمی در دنیای روانشناسی است. شما می توانید روی اطلاعات تمرکز داشته باشید. می توانید هر آنچه را که یاد گرفته اید تکرار نمایید. همینطور این امکان برای شما وجود دارد که از انحراف حواس جلوگیری کنید.

کاربرد روانشناسی در اقتصاد رفتاری

اقتصاد رفتاری به این معنی است که شخص بتواند تصمیم مالی هوشمندانه تری بگیرد و به نتایج خوبی دست یاد. همینطور می تواند تصمیمات مالی خود را مدیریت کند و سعی کند موقعیت رفتاری دقیقی در بروز یک بحران داشته باشد. راهکارهایی که وجود دارد که اجازه می دهد سرمایه شما چند برابر شود. کاربرد روانشناسی به این صورت است که روش درست پس انداز کردن را به شما یاد می دهد. بررسی می کند که تعصبات شخصی شما به چه میزانی است و همینطور سبب می شود که انتخاب های مالی ضعیف تر شوند. در هر صورت پس انداز پیش از بازنشستگی موضوع مهمی است و در دنیای روانشناسی بارها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کاربرد روانشناسی در افزایش بازده کاری

بارها دیده شده که در مجله و مقالات مختلف در خصوص افزایش بازده کاری در روز صحبت شده است. این توصیه ها گاه بسیار جذاب هستند و گاه دشوار و غیر ممکن! فکر می کنید این توصیه ها چقدر می تواند مورد تایید دنیای روانشناسی قرار بگیرد؟
تکنیک هایی وجود دارد که سبب می شود بازده کاری افراد بیشتر شود. مثلاً وقتی روی کارهای پیچیده و خطرناک کار می کنید نباید همزمان به سراغ کارهای دیگر بروید. کاری که در دست است باید با تمرکز بالا صورت بگیرد. نیاز است که به تمرکز حواس کمک کنید تا نتیجه بگیرید.

دکتر فاطمه اکبری زاده

مطب 1

آدرس مطب دکتر فاطمه اکبری زاده

بوشهر – خیابان سنگی – روبروی بانک کشاورزی – نبش کوچه بوستان 15 – ساختمان پارسا – طبقه 5 – واحد 15 – مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده بهشت


شماره تلفن مطب دکتر فاطمه اکبری زاده

دکتر راضیه خرم آبادی

روانشناس بالینی| سکس تراپیست| روانشناس نوجوان| مشاور خانواده
آدرس مطب دکتر راضیه خرم آبادی

بوشهر – خیابان آتش نشانی – نبش خیابان سامان – کنار اتوگالری – مرکز مشاوره تخصصی خانواده مهر


شماره تلفن مطب دکتر راضیه خرم آبادی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *