روانشناسی

دکتر روانشناس در قم

دکتر روانشناس در قم

دکتر روانشناس در قم

سلام ودرود و آرزوی بهترین ها برای شما همراهان و دوستان همیشگی سیتی بین. در این پست قصد معرفی دکتر روانشناس در قم را به شما داریم که پیش از آن سوالات مهمی که پیش از مراجعه به یک مشاور باید از خود بپرسید را برای شما ذکر کرده ایم پس تا پایان با ما همراه باشید.

قبل از ورود به مشاوره بهتراست پاسخ به این سوالات را آماده کنید!

 

سوالات متداول یک روانشناس در اولین جلسه، در اولین قرار مقالاتتان با یک مشاور و یا روانشناس سوالاتی از شما پرسیده میشود که انتظار شما از روانشناس ومشاور مشخص خواهد شد و این سوالات به درمانگر کمک میکند تا نقشه تغییر و یا اهداف درمان مشخص شود.

 

این جلسات قرار است برای شما چه چیزی به ارمغان بیاورد ؟

قطعا خود شما ،خودتان را بهتر میشناسید و میدانید که در مورد چه چیزی میخواهید صحبت کنید و در مورد این موارد فکر کرده اید ، در خیلی از موارد مراجعین تازه بعد از حضور شان در اتاق مشاوره ،در می یابند که دنبال چه هستند!

بهتراست شجاعانه خودتان را به تصویر بکشید و درمورد خواسته یا خواسته هایتان فکر کرده تا در مقابل مشاور راحت تر صحبت کنید.

 

آیا تا به حال با مشاور و یا روانشناس ملاقات داشته اید؟

بهتراست در مورد سوابق درمانی خود و همچنین مشاوره هایی که داشته اید صحبت کنید و در صورت آگاهی ازروش های درمانی قبلی مشاور فعلی را در جریان بگذارید و نظرتان را نسبت به روش های قبلی و روند درمانتان بیان کنید تا مشاور فعلی مسیر تکراری را نرود و یا در صورت صلاحدید تغییراتی را اعمال کند .

نظر شما نسبت به مشکلتان چیست؟

هر کس یک دیدگاه متفاوت در مورد آنچه مشکل است و چه کسی یا چه راه حلی درست است دارد. نقطه مثبت مشاوره این است که تغییرات مثبت را بدون نیاز به عجله سریعا امکان پذیر سازد.پاسخ به سوالات زیر در حیطه مشکلتان بسیار کمک کننده است:

چگونه مشکل را می بینید و چگونه آن را تعریف می کنید؟

کدام افراد در زندگی شما باعث مشکلات شما می شوند؟

چگونه با کارگران کار می کنید؟

چگونه شخصیت خود را توصیف می کنید؟

سه تا از بزرگترین دستاوردهای زندگی شما چیست؟

چه کسی یا چه چیزی برای شما در زندگی شما مهم است؟

از دیدگاه شما مشکل چیست؟

 

این مشکل معمولا چه احساسی در شما ایجاد می کند ؟

ما همه مشکلات و چالش هایی داریم که باید با آنها روبرو شویم. آیا شما خوش بین هستید یا بدبین هستید؟ هنگامی که یک مشکل به طور غیر منتظره به نظر می رسد، چه احساسی می کنید؟ هرچند احساسات درست یا غلط ، خوب یا بد نیستند، هر مشکلی یک یا چندین روش  برای ایجاد احساسات در ما دارند.

 

چه کار باید انجام دهید تا مشکل را حل کنید؟

در این رابطه تجربه دیگری نیز دارید ؟ به نظر شما چه دلایلی باعث میشود تا مشکل شما بیشتر شود؟ آیا تا به حال مشکلی داشته اید که به طور کامل رفع شده باشد؟ چه روش هایی را برای حل مشکلتان انجام  و یا امتحان کرده اید؟ کدام روش بهتراست بوده است ؟آیا این مشکل در افزایش اعتماد بنفس و یا احساس گناه در شما نقش داشته است؟

 

 

منصوره کوهی کار

مشاور ترک اعتیاد| مشاور فردی| مشاور خانواده| روانشناس کودک

مطب 1

آدرس مطب منصوره کوهی کار

قم – صفائیه – کوچه 39 – ساختمان پزشکان سپهران – طبقه 2


شماره تلفن مطب منصوره کوهی کار

خدمات

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *