روانشناسی

دکتر روانشناس در چالوس

دکتر روانشناس در چالوس

سلام و درودی دوباره به همه شما دوستداران و همراهان همیشگی سیتی بین. اگر به دنبال ردکتر روانشناس در چالوس هستید این پست را از دست ندهید. در این پست علاوه بر معرفی روانشناس نکات و ویژگی های مهم روانشناسان را نیز به شما خواهیم گفت با ما همراه باشید.

 

چگونه صحبت کردن با یک روانشناس می تواند مشکلات ما را حل کند؟

اینکه چگونه صحبت کردن با یک روانشناس می تواند مشکلات ما را حل کند؟ یکی از مهمترین سوالات افرادی است که سالهاست بین رفتن و نرفتن به مشاوره، زندگی خود را هدر می دهند.

چگونه یک جلسه مشاوره را شروع کنیم ؟

همه افراد در زندگی خود نیازمند فردی هستند که بتواند در امور زندگی به آنها مشاوره بدهد.

اما برای عده ای از افراد پاسخگویی به این سوال که چطور صحبت کردن با یک روانشناس در جلسات مشاوره روانشناسی  مشکلاتمان را حل کنیم.

صحبت کردن با یک روانشناس

 

صحبت کردن با یک روانشناس راهی برای جلوگیری از مشکلات جدید

در اینجا به سه نکته مهم می پردازیم تا به فواید صحبت کردن با یک روانشناس پی ببریم:

۱. مشاور دید وسیعتری نسبت به زندگی ما دارد. این دید وسیعتر هیچ ارتباطی به تخصص او ندارد و تنها علت آنست که از بیرون به مشکلات ما نگاه می کند.

۲. مشاور رازدار ماست و ما می توانیم تمامی رازهایمان را بدون دغدغه به او بگوییم. همین افشای راز کمک شایانی در پیدا کردن راه حل مشکلات به ما می دهد.

۳‌. مشاور هیچگاه ما را قضاوت نمی کند و این باعث می شود ما در جلسات مشاوره خود واقعی مان را تجربه کنیم.

ویژگی های یک روانشناس خوب شامل چه مواردی می شود؟

روانشناسی یکی از رشته های دانشگاهی معتبر در کشورمان است که افراد زیادی را علاقه مند به تحصیل در این رشته و آگاهی های بیشتر در این حیطه می کند. روانشناسان دارای ویژگی های خاصی هستند که تمایز این افراد را با دیگر روانشناسان تعیین خواهد کرد.

یک روانشناس لازم است که مبانی و مباحثی را که در طول زمان تحصیل یاد می گیرد را به کاربرد تبدیل کند و این علم گسترده تنها در قالب مطالب تئوری در ذهن فرد ماندگار نشود.

ویژگی های یک روانشناس خوب شامل چه مواردی می شود؟

ویژگی یک روانشناس خوب این است که به تفاوت های بین افراد از لحاظ مختلف توجه کند و دقت کافی را در مورد تیپ های شخصیتی آنها داشته باشد، زیرا بیشتر ارتباطات افراد بر اساس تیپ های شخصیتی و رفتار متناسب با این تیپ شکل می گیرد.

هر روانشناسی با توجه به دانش گسترده خود باید با افراد مختلف ارتباط برقرار کند و سعی در آگاهی از نیازهای یک فرد داشته باشد، در خیلی موارد افراد از نیازهای اصلی که در ذهنشان وجود دارد اطلاعی ندارند و یک روانشناس با کسب اطلاعات از فرد می تواند به این شناخت جامع دست یابد.

به دست آوردن این شناخت به روانشناس کمک خواهد کرد که راهکارهای مناسبی را در هنگام ارائه دادن مشاوره به مراجعه خود در نظر بگیرد تا وضعیت مراجعه کننده را به شرایط ایده آل نزدیک کند. افراد با آگاهی از نیازهای خود می توانند مشکلات خود را حل کنند و به نتیجه دلخواه در کوتاه ترین زمان برسند.

 

شهره قربان شیرودی

مشاور فردی

تلفن:

011‑52241961

چالوس – خیابان عاشورا – خیابان شهید وارسته – کوچه باغ اسلامی – جنب خانه یوگا – مرکز مشاوره صبا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *