روانشناسی

دکتر روانپزشک در یزد

دکتر روانپزشک در یزد

دکتر روانپزشک در یزد

یکی از دلایل اهمیت مشاوره این است که پیشرفت تکنولوژی موجب گردیده که انسان ها کارها را سریعتر انجام دهند. اما این پیشرفت در تکنولوژی و صنعتی شدن زندگی مشکلات گوناگونی را نیز برای بشر به وجود آورده است و موجب بروز برخی بیماری ها و ناراحتی های روانی و تضعیف روابط و ارزش های انسانی شده است. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.  در این مقاله از سایت سیتی بین ابتدا در رابطه با روانشناسی صحبت خواهیم کرد.سپس به سراغ بیان دکتر روانپزشک در یزد خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

 

بهترين دكتر روانپزشك در يزد

ویژگی دکتر روانپزشک خوب

  1. گفت و گوی شما با مشاورتان حالتی طبیعی و متعادل دارد. او نه خیلی زیاد و نه خیلی کم صحبت می کند. علاوه بر این، از زبان و اصطلاحات قابل درک استفاده می کند و هر مفهومی را ظاهرا که دشوار یا گیج کننده است برایتان توضیح می دهد.
  2. مشاور به شما کمک می کند به نقش خودتان در میزان شاد بودنتان پی برید و متوجه شوید که اگرچه برخی افراد تاثیر منفی بر زندگی شما به جای می گذارند، اما سرزنش کردن آنها کمکی به شما نمی کند و بخشی از گزینه های سالمتان نخواهد بود.
  3. درمانگر با استفاده از مهارت های مقابله ای موثر، نیازهای روزمره مربوط به مدیریت علائمتان را تامین می کند، و سعی می کند دلایل اصلی این علائم را بیابد و آنها را حل کند. او با تمرکز بر هر دو نیاز، به جای اینکه فقط روی یکی از آنها متمرکز شود، به پیشرفت شما در درمان بیشتر کمک می کند.
  4. روشن است که تنها هدف درمانگر این است که می خواهد به شما کمک کند. به عبارت دیگر، او روی تامین نیازهای خودش متمرکز نمی شود، زیاد در مورد خودش صحبت نمی کند، اطلاعات شخصی را که برای شما ارزش درمانی ندارند افشا نمی کند، و از شما نمی خواهد کاری که ربطی به اهداف درمانتان ندارد انجام دهید.
  5. مشاور می داند که ممکن است پاسخ همه سئوالات شما را نداند، یا نتواند در برخی زمینه ها به شما کمک کند. او صادقانه به اشتباهاتش اعتراف می کند، از بازخوردهای واقعی شما استقبال می کند، و از آنها به عنوان تجربیات یادگیری بهره می گیرد تا در کمک به شما و تامین نیازهایتان در آینده بهتر عمل کند.

دکتر روانپزشک در یزد

دکتر روانپزشک در یزد

بیشتر بخوانید

دکتر روانشناس در یزد

نجمه دهقان

مشاور فردی| روانشناس نوجوان| زوج درمانگر

خدمات


سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

آدرس مطب نجمه دهقان

یزد – بلوار پروفسور حسابی – نرسیده به بلوار فلسطین – مرکز مشاوره مهربان


شماره تلفن مطب نجمه دهقان

دکتر روانپزشک یزد

دکتر مهدی بهزادی

متخصص اعصاب و روان_روان پزشک
یزد
بلوار طالقانی – کوچه طالقانی 11 (کوچه شهید دائی) – کنار مرکز توانبخشی حکیم – مطب دکتر بهزادی

دکتر طاهره صادقیه روانپزشک در یزد

فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، دارای بورد تخصصی اعصاب و روان

اطلاعات کامل دکتر طاهره صادقیه

خانم دکتر طاهره صادقیه دوره تخصص خود را دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دوره فوق تخصص خود را دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده اند.

سوابق اجرایی و افتخارات

بیمارستان های همکار

یزد، یزد، خیابان کاشانی، کوچه موج، پلاک ۷

تلفن مرکز:09103864811

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *