زنان و زایمان

دکتر پیمانه دهقانی

دکتر پیمانه دهقانی

دکتر پیمانه دهقانی

درود و احترام به شیرازیابی های عزیز، در این پست به معرفی دکتر پیمانه دهقانی از پزشکان متخصص زنان و زایمان در شیراز می پردازیم، در ادامه خدمات دکتر دهقانی، ساعت کاری، اینستاگرام، آدرس، شماره تماس، نظرات و موقعیت مطب ایشان روی نقشه اطلاعاتی است که به حضور شما عزیزان معرفی خواهد شد. امیدواریم این اطلاعات مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود. تا انتها با ما همراه باشید.

 

دکتر پیمانه دهقانی

دکتر پیمانه دهقانی – جراح زنان، زایمان و نازایی در شیراز

 

دكتر پيمانه دهقانی ، جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايی ، مدرک پزشكی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشكی شيراز دريافت نموده و سپس وارد دوره تخصصی جراحی زنان در دانشگاه شيراز شد. پس از گذراندن دوره ، جهت طی دوران طرح راهی مناطق محروم شد.
سال هايی كه با حداقل امكانات سعی در درمان و خدمت به مردم داشت و گذراندن اين سال ها در كنار اين مردم باصفا هم درس زندگی بود و هم كسب تجربه ، و اكنون با كوله باری از تجربه در خدمت مردم  شهر شيراز است تا گامی جهت سلامت زنان و مادران اين شهر بردارد.
خدمات ارايه شده در اين مركز شامل كليه عمل های جراحی زنان – لاپاراسكوپی و هيستروسكوپی – عمل های جراحی ليزری و زيبايی زنان – انجام روش های کمک باروری و درمان نازايی IVF  و زايمان بی درد می باشد.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دکتر پیمانه دهقانی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات مطب

دکتر پیمانه دهقانی

  • زایمان بدون درد
  • درمان نازايی و انجام روش های کمک باروری IVF
  • رفع مشكلات زنان و درمان بی اختياری ادرار
  • لیزر زیبایی و جوانسازی بانوان
  • جراحی های زنان در كمتر از پنج دقيقه ، بدون درد و بيهوشی با تکنیک پیشرفته لیزر مونالیزا
  • تنها ليزر دارای تاييديه FDA امريكا
  • انجام عمل های لاپاراسكوپی و هيستروسكوپی
  • انجام سونوگرافی های زنان و نازایی

 عمل های انجام شده توسط دکتر پیمانه دهقانی

  • لیزر واژینال و اعمال زیبایی و جوانسازی بانوان
  • تغییر شکل، فرم دهی ، حجم دهی و زیبا سازی
  • پکیج کامل رفع تیرگی
  • جوانسازی
  • رفع مشکلات آتروفی و خشکی واژن
  • رفع مشکلات مقاربت دردناک با جدیدترین روش ها
  • رفع زگیل های تناسلی بدون باقی ماندن اثر زگیل

ساعات کاری:
شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه از ساعت 2 بعداز ظهر
سه شنبه 10 صبح

 

اینستاگرام : dr_peymanehdehghani

 

آدرس و شماره تماس مطب دکتر پیمانه دهقانی شیراز

آدرس : شیراز ، خیابان زرگری، مطهری شمالی، نبش کوچه 19 ، جنب بیمارستان دکتر خدادوست، مجتمع پزشکی ستارخان، طبقه زیرین

شماره تماس07136271607 ، 09367823109

 

سایت دکتر پیمانه دهقانی

متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه یافت نشد.

دکتر پیمانه دهقانی نظرات

برای دیدن نظرات اینجا کلیک کنید.

موقعیت مطب دکتر پیمانه دهقانی روی نقشه

لقاح مصنوعی

لقاح در خارج از بدن یا آی‌وی‌اف (به انگلیسی: IVF، مخفف in vitro fertilization) روشی است که در آن سلول‌های تخمک را در شرایط آزمایشگاهی با اسپرم بارور می‌کنند و یک یا چند سلول تخم به دست آمده را پس از گذشت چند مرحله تقسیم سلولی «۸ سلولی» یا «جنین ۵ روزه»، در رحم قرار می‌دهند تا روند رشد جنین به‌طور طبیعی ادامه پیدا کند. در این روش ابتدا تخمک گذاری در زن را القا می‌کنند و پس از اینکه تعداد مناسبی تخمک به دست آمد آن‌ها را در آزمایشگاه کشت می‌دهند.

پس از اینکه تخمک‌ها بالغ شدند با اسپرم مناسب، تخمک را بارور می‌کنند. بر حسب اینکه اسپرم به چه روشی سبب باروری تخمک شود روش‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال چنان‌که اسپرم‌ها به تعداد مشخص در محیط کشت حاوی تخمک تلقیح شوند تا اسپرم دارای تحرک، شکل و فیزیولوژی مناسب بتواند تخمک را بارور کند، این روش آی وی اف نامیده می‌شود. اما در صورتی‌که اسپرم مناسب انتخاب شود و با استفاده از دستگاه میکرواینجکشن به داخل تخمک تلقیح شود این روش تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم یا Intracytoplasmic sperm injection یا ICSI که به اختصار ایکسی نامیده می‌شود.

لقاح مصنوعی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و تفاوت این روش‌ها به دلیل تفاوت در انجام هریک از مراحل بالاست. میزان موفقیت لقاح مصنوعی به عوامل مختلفی وابسته‌است، از جمله سن زوجین و نیز درجه سلامت تولید مثلی در آنها. پزشک جهت القای تخمک‌گذاری به شما دارو می‌دهد. هنگامی که شما تخمک‌گذاری کردید، زوج‌تان یک نمونه اسپرم تولید می‌کند، که «شسته» خواهد شد؛ یک فرایند که سر سخت‌ترین اسپرم‌ها را در مقدار کمی از مایع منتقل و متمرکز می‌کند.

منبع: ویکیپدیا

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *