دکتر

پزشک زگیل تناسلی شیراز

پزشک زگیل تناسلی شیراز

پزشک زگیل تناسلی شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا درباره زگیل تناسلی صحبت خواهیم کرد سپس به بیان و معرفی پزشک زگیل تناسلی شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

زگیل تناسلی چیست؟

ویروس HPV دقیقاً چیست؟

HPV یا human papilloma virus  ویروس پاپیلوم انسانی و عامل ایجاد زگیل است. در موارد متعددی مشاهده شده که افراد بدون اینکه خودشان بدانند یا بدون اینکه علامت یا نشانه خاصی را تجربه کنند، به این ویروس آلوده هستند. خوشبختانه در بیشتر موارد عفونت ویروس HPV ( ورود ویروس به بدن و لانه گزینی آن در پوست ) بدون مداخله پزشکی و توسط سیستم ایمنی شناسایی و محدود می شود ،اما وقتی عوارض ناشی از ویروس HPV مثل زگیل یا ضایعات پیش سرطانی مشاهده شد،باید اقدامات درمانی بلافاصله انجام شود. در این موارد زگیل تناسلی باید با یک روش مطمئن و قطعی،برداشته شود و تأخیر در برداشتن زگیل ها و همینطور استفاده از روش هایی که قطعی نیستند مثل کرایو تراپی (فریز کردن) زگیل تناسلی در مردان، داروهای موضعی و … ممکنست باعث افزایش تعداد و اندازه زگیل ها و عود بیماری شود.

دکتر زگیل تناسلی شیراز

انواع مختلف ویروس HPV و اهمیت آن

تاکنون بیش از ۱۰۰ گونه از ویروس HPV شناسایی شده که حدود ۶۰ نوع آن، پوستی (Cutaneous) بوده و عامل ایجاد زگیل معمولی (Common Warts) روی پوست نواحی مختلف بدن بویژه انگشتان دست و پا، صورت، تنه و… (هرجا به جز پوست ناحیه تناسلی) است. حدود ۴۰ گونه دیگر ویروس HPV از نوع پوستی-مخاطی (Muco-cutaneous) هستند و تنها نواحی تناسلی و دهانی ( آلت تناسلی، واژن، گردن رحم، مقعد، مجرای ادرار، کشاله ران، حفره دهان و حنجره ) را درگیر می‌کنند.

تفاوت زگیل تناسلی و زگیل عادی

زگیل‌های عادی می‌توانند در هر قسمتی از بدن به وجود بیایند اما زگیل‌‍‌های تناسلی تنها روی اندام‎‌های تناسلی پدیدار می‏‎شوند.

اندام‎هایی مثل لگن، واژن، آلت تناسلی یا دور مقعد (زگیل‌های دور مقعد، زگیل مقعدی هم نامیده می‌شوند).  زگیل‌های عادی در قسمت‌های مختلف بدن (مثل پوست دست) معمولا یک واحد هستند اما زگیل‌های معقدی ممکن است در گروه‏ های چندتایی خودشان را نشان بدهند و در صورت عدم درمان، بیشتر هم بشوند. زگیل‌های تناسلی گنبدی‎شکل نیستند اما از سطح پوست بالاتر می ‏آیند و به شکل تخت رشد می‌کنند.

رنگشان هم معمولا نزدیک به پوست است، مثل صورتی یا قهوه‏ای روشن. رنگ این زگیل‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند. بد نیست بدانید که بعد از از بین رفتن زگیل تناسلی، رنگ آن ناحیه پوست به حالت قبلی برمی‌گردد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: پزشک زگیل تناسلی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



پزشک زگیل تناسلی در شیراز

دکتر سیده مرجان حسینی

فلوشیپ فوق تخصصی انکولوژی (جراحی سرطان)
متخصص زنان زایمان و نازایی
بلوار میرزای شیرازی تاچارا بین کوچه 15 و 17 جنب بانک اقتصاد نوین ساختمان اکسیس واحد 1
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح توبت دهی تلفنی

دکتر کیومرث ایزدپناه

جراحی کلیه ادراری تناسلی نازایی زگیل ناتوانی جنسی پروستات

خیابان زند روبرو بیمارستان سعدی نبش صورتگر ساختمان کیمیا طبقه ۶ واحد ۶
ساعات کار مطب:
یکشنبه تا
چهارشنبه صبح و عصر

 

دکتر زگیل تناسلی در شیراز

دکتر پیمانه دهقانی

جراح و متخصص زنان و زایمان و
نازایی
و اعمال زیبایی زنان
شیراز ، خیابان زرگری، مطهری شمالی، نبش کوچه 19 ،جنب بیمارستان دکتر خدادوست،مجتمع
پزشکی ستارخان، طبقه زیرین
tel:07136271607

دکتر گیتا یزدانی سروستانی

جراح و متخصص زنان و زایمان و
نازایی
و اعمال زیبایی زنان
شیراز ، کلبه، بلوار نصر، روبروی مسجد ابوالفضل، کوچه 17

tel:07137303511
tel:09171278965

 

 

در شیرازیاب بهتر دیده شوید بیشتر بدانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *