محصولات ارایشی

رایحه های تونر وکالی

رایحه های تونر وکالی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

رایحه های تونر وکالی

سلامی دیگر خدمت همه همرهان خو و همیشگی سایت سیتی بین. برای اینکه در مورد اینکه تونر چیست؟ و رایحه های تونر وکالی کدام اند؟  اطلاعات بیشتری داشته باشید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

رایحه های تونر وکالی

رایحه های تونر وکالی

تونر چیست؟

تونر محصولی است مبتنی بر آب که برای مراقبت از سلامت پوست کاربرد دارد. در گذشته از تونر بیشتر به منظور حذف چربی‌های اضافی از پوست استفاده می‌شد و بنابراین بیش از هر کس، افرادی که پوست مستعد آکنه و جوش داشتند از آنها استفاده می‌کردند. تونرهای قدیمی حاوی مقادیر بالایی از الکل بوده و موجب خشکی پوست می‌شدند. اما در حال حاضر تونرهای امروزی دارای روشن‌کننده، تسکین دهنده و عوامل ضد پیری بوده و برای مراقبت از انواع مختلف پوست ایده‌آل به شمار می‌آیند.

 

فواید استفاده از تونر

تونرها به تعادل pH پوست پس از پاکسازی کمک می‌کنند اما این مورد تنها مزیت آنها نیست. به موارد زیر دقت کنید:

از بین بردن چربی و آلودگی

تونر این قابلیت را دارد که چربی، آثار آلودگی، باکتری‌ها و آرایش را از سطح پوست پاک کند. ناخالصی‌هایی را که حتی ممکن است بعد از شستشو همچنان روی پوست باقی بمانند به کمک تونر می‌توانید پاک کنید.

بهبود کارایی دیگر محصولات مراقبت از پوست

تونرها بسته به نوع تا حدودی می‌توانند لایه‌برداری از پوست انجام دهند، در تعادل سطح pH پوست موثر باشند و به دیگر محصولات مراقبت از پوست کمک کنند تا بهتر به عمق پوست نفوذ کرده و تاثیر خود را بر جای بگذارند.

بسته به مواد تشکیل دهنده، تونرها می‌توانند ویتامین‌ها و مواد مغذی را نیز به پوست رسانده و سلامت پوست را تقویت کنند.

آیا تونر برای انواع پوست مناسب است؟

حالا دیگر می‌دانید که کاربرد تونر چیست؟ افراد با داشتن انواع مختلف پوست می‌توانند از تونر استفاده نمایند. بهتر است از تونری برای پوست استفاده کنید که از الکل در مقادیر زیاد از آن استفاده نشده باشد زیرا در غیر این صورت پوست به شدت خشک خواهد شد. البته امروزه تونرهایی که تولید می‌شوند نسبت به گذشته ترکیباتی ملایم‌تر و سازگارتر با پوست دارند. در تونرهای امروزی الکل در ترکیبات محدود شده و از ترکیبات ملایم‌تری استفاده می‌شود که معمولا اثرات ضد پیری داشته و به آبرسانی به پوست و ترمیم آن کمک می‌کند.

با داشتن پوست چرب، تونری را انتخاب کنید که دارای خواص ضد باکتریایی و لایه برداری بوده و به جذب چربی اضافی، حذف سلول‌های مرده پوست و جلوگیری از بروز آکنه‌های جدید کمک کند.

نحوه مصرف تونر

جهت استفاده از تونر باید پنبه یا پد پنبه‌ای را به تونر آغشته کرده و به آرامی روی پوست خود بکشید. در این حالت پوست برای جذب رطوبت(استفاده از مرطوب کننده) آماده می‌شود. بسیاری از تونرها به شکل اسپری در دسترس بوده و کاربرد راحت و آسانی دارند. بسته به نوع پوست ۲ بار روز می‌توان از تونر استفاده کرد. این محصول بعد از استفاده نیازی به شستشو ندارد.

بهترین زمان استفاده از تونر

صبح و شب بلافاصله پس از شستشوی صورت بهترین زمان استفاده از تونر است. برخی از شوینده‌ها و پاک کننده‌های صورت ممکن است باعث خشکی و زبری پوست شوند. استفاده از تونر PH پوست را متعادل کرده و پوست را تسکین می‌دهد. همچنین می‌تواند باقی مانده آلودگی و آرایش را از روی پوست پاک کند.

رایحه های تونر وکالی

رایحه های تونر وکالی

چند وقت یکبار از تونر صورت استفاده کنیم؟

شما نباید از اینکه تونر را به بخشی دائمی از روتین پوستی خود وارد کنید، بترسید. تونرهای آبرسان و تسکین دهنده پوست را می‌توان به طور کلی ۲ بار در روز مورد استفاده قرار داد. اما باز هم اینکه آیا باید هر روز تونر بزنید یا نه، به طور کامل بستگی به نوع پوست و نوع تونری که استفاده می‌کنید، دارد. اگر تونر مورد استفاده شما پوستتان را خشک کند، باید کمتر از آن استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که یک تونر مرغوب انتخاب کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید.

عوارض استفاده از تونر چیست؟

تونرها هیچ نوع عارضه جانبی ندارند. به شرط آنکه از تونرهای مبتنی بر الکل که ممکن است باعث تحریک پوست شوند، اجتناب نمایید. استفاده بیش از حد از تونر (بیش از ۲ بار در روز) نیز می‌تواند سبب تحریکات پوستی شده و علائمی همچون خشکی، قرمزی و خارش را ایجاد کند. اگر به شکل درست از تونر استفاده کنید، این محصول هیچ نوع عارضه‌ای برای شما نخواهد داشت.

تونر وکالی چیست؟

پاکسازی صورت و تجربه داشتن پوست صاف و بدون نقص همواره به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد تبدیل گردیده است. محصولات مراقبت پوستی بسیاری نظیر انواع فوم و ژل شست و شو، سرم های بهداشتی و.. برای این موضوع وجود دارند. اما کاربردی ترین و مهم ترین محصول بهداشتی صورت تونر می باشد. تونر ها بر خلاف سایر محصولات مشابه دارای خواص و ویژگی های بسیاری برای پوست می باشند. یکی از مهم ترین آنها تنظیم کننده PH پوست صورت پس از شست و شو می باشد. تاکنون برند های معتبر بسیاری اقدام به تولید انواع تونر با خواص های مختلف نموده اند. محصولی که در ادامه شما را با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا می سازیم، تونر وکالی نام دارد. برای بررسی مزایای تونر ووکالی با ما همراه باشید.

بررسی و راهنمای خرید تونر وکالی

همانطور که اشاره شد اهمیت تونر در بین سایر محصولات مراقبت از پوست بسیار بالا می باشد. از همین رو برای انتخاب این محصول باید دقت زیادی به خرج داد. یکی از مهم ترین نکات خرید تونر اطلاع از نوع پوست خود و تطبیق آن با محصول مورد نظر می باشد. در این صورت شما نهایت اثر بخشی و کارایی را از تونر خود مشاهده خواهید نمود. به طور کلی پوست صورت و بدن به دسته های خشک، چرب، معمولی و حساس طبقه بندی می شود. یکی از ویژگی های تونر وکالی ۳۶۰ درجه تنوع در مدل و سازگاری با انواع پوست می باشد. از همین رو شما در انتخاب تونر خود دچار شک و تردید نخواهید شد.

رایحه های تونر وکالی

رایحه های تونر وکالی

تونر وکالی اسطوخودوس

پایه اصلی تولید این تونر گیاه اسطوخودوس یا همان لاوندر می باشد. از مهم ترین مزایای این گیاه برای پوست می توان به خاصیت ضد قارچ و باکتری بودن آن اشاره داشت. از همین رو حتی افراد دارای پوست بسیار خشک نیز می توانند از آن استفاده به عمل نمایند. زیرا که اسطوخودوس در بهبود حساسیت ها و خشکی پوست نقش مهمی دارد. دیگر مزیت تونر وکالی اسطوخودوس خلاص شدن از شر لک های پوستی سر سخت و انواع جوش می باشد. در نتیجه قرار گرفتن این محصول در روتین مراقبت پوستی شما سبب می گردد تا پوستی صاف و سرامیکی داشته باشید. ضمن اینکه وجود آنتی اکسیدان در این تونر می تواند در کاهش چین و چروک و پوستی و پیری صورت موثر باشد.

استفاده از تونر اسطوخودوس پیش از خواب می تواند موجب استراحت بهتر و آرامش خاطر شما گردد. علت این موضوع ویژگی دفع کننده حشرات و مراقبت از پوست صورت در خواب است. همچنین که رایحه دلنشین این گیاه می تواند موجب آرامش خاطر و روان شما گردد.

تونر وکالی گل رز

یکی دیگر از محصولات تونر وکالی ۳۶۰ درجه است که حاوی عصاره طبیعی گل رز می باشد. مهم ترین ویژگی آن اثر بخشی فوق العاده در از بین رفتن جوش های سر سیاه و زیر پوستی می باشد. تونر گل رز وکالی دارای فرمولاسیون کاملا طبیعی بوده و چربی پوست شما را به حداقل خواهد رساند. از دیگر خواص این محصول می توان به افزایش شفافیت پوست صورت و پاکسازی منافذ پوست اشاره داشت. تونر وکالی گل رز موجب آبرسانی و رطوبت پوست شما گردیده و صورت شما را شاداب و با طراوت می سازد. این محصول را می توانید برای انواع پوست حتی پوست های حساس و التهاب دار استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تونر وکالی رز دارای رایحه خوشبوی شیرین و کمی تند و تکه گلبرگ های گل رز می باشد.

تونر وکالی بابونه

تونر بابونه وکالی دارای خاصیت براق کنندگی و افزایش درخشندگی صورت می باشد. استفاده مکرر و روزانه از این محصول می تواند در سفید تر جلوه دادن صورت شما نقش مهمی ایفا نماید. این تونر همچنین تسکین دهنده و آرامبخش بوده و استفاده از آن می تواند سبب شادابی پوست و طراوت آن گردد. ترکیبات تونر وکالی بابونه سبب گردیده تا این محصول بتواند تمامی مواد مورد نیاز و مغذی پوست را در خود جای دهد. آبرسانی قوی و فوری دیگر ویژگی تونر بابونه است. از همین رو می تواند از بروز مشکلاتی از قبیل جوش و آکنه، التهابات پوستی و خشکی پوست جلوگیری نماید. جوانسازی، لیفت صورت و کمک به بهبود زخم ها دیگر مزایای قابل توجه تونر وکالی بابونه شمارده می شود.

تونر ۳۶۰ شکوفه گیلاس

تونر شکوفه گیلاس وکالی دارای ترکیبات گیاهی فوق العاده ای می باشد. به طوریکه با تنها چند بار مصرف این محصول به طور کامل از شر چربی بیش از اندازه صورت خود خلاص خواهید شد. استفاده از این تونر برای تمامی پوست ها مجاز بوده و سبب ایجاد هر گونه حساسیت نمی گردد. برخی از مواردی که با مصرف تونر وکالی شکوفه گیلاس از آن برخوردار خواهید شد را می توان به نرم شدن صورت، افزایش میزان قابلیت ارتجاعی پوست، لیفت صورت و از بین رفتن لک های پوستی و بهبود جای جوش نسبت داد. برای خرید تونر شکوفه گیلاس وکالی می توانید به وب سایت دلبرباش مراجعه نمایید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *