آژانس مسافرتی, دسته‌بندی نشده, موسسه مهاجرتی

رهاسا گشت زنجان

رهاسا گشت زنجان

رهاسا گشت زنجان

سلام به همه دوستان سایت شیرازیاب.امروز میخواهیم به شما رهاسا گشت زنجان  را معرفی کنیم.با ما همراه باشید

تا آدرس و شماره تلفن این مکانها را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

 

رهاسا گشت
نام مدیر رها جمالي فلاح
تلفن 09193867301- 02433745007
مجوز بند ب
شهر زنجان
آدرس زنجان جنب دارالقران مجتمع تجاري اشراق طبقه همکف
فکس 02433745007
وب سايت www.rahasagasht.ir
مشاهده پکیج های آژانس رهاسا گشت

 

۱٫ قابلیت ‌اعتماد و اطمینان

برای اینکه بهترین آژانس مسافرتی باشید، باید قابلیت اعتماد و اطمینان داشته باشید. این بدان معنا است که شما قابل‌اعتماد، دقیق و وقت‌شناس هستید، به مشتریان خود در زمان دقیق و درست، اطلاعات موردنیازشان را می‌دهید و به همان اندازه مهم است که از مشتریان نیز اطلاعات درست دریافت کنید.

۲٫ علاقه و اشتیاق

برای رشد در صنعت گردشگری، باید برای آنچه انجام می‌دهید اشتیاق و علاقه داشته باشید. نه اینکه عاشق مکان‌های عجیب‌وغریب در سراسر جهان باشید. یک آژانس مسافرتی همچنین باید به‌طور مداوم به یادگیری در مورد موارد مختلف علاقه‌مند بوده و کارکنانش باید تمام دوره‎های آموزشی آژانس هواپیمایی مرتبط با پست خود را گذرانده باشند. آن‎ها باید همیشه از آخرین پیشرفت‌های صنعت مطلع باشد و به مشتریان در رسیدن به اهداف خود با بهترین امکانات و توانایی­‎ها، کمک کند.

 

۳٫ بینش و تیزبینی

شما در آژانس هواپیمایی فقط تورهای مسافرتی را نمی‌فروشید، بلکه تجربه خودتان را نیز بفروش می‌رسانید. برای شناخت نیازها و خواسته‌های مشتریان، باید مهارت داشته باشید. شما روی فروش تور یا مقصد آن‌ها که ممکن است آن‌ها لذت نبرند، متمرکز نیستید. در عوض، شما بر فردیت مشتریان خود متمرکز می‌شوید و برای ایجاد یک تجربه منحصربه‌فرد برای آن‌ها که سال‌ها ممکن است به طول بیانجامد، متمرکز هستید و کمک می‌کنید.

۴٫ مهارت‌های ایجاد رابطه

هر آژانس مسافرتی موفق می‌داند که وقتی شما یک مشتری را شاد می‌کنید، شما نه‌تنها سبب تکرار مراجعه مشتری می‌شوید بلکه سبب ارجاع دلگرم‌کننده آن‌ها نیز می‎­شوید. تنها راه انجام این کار، ایجاد روابط است. شما باید بدانید که چگونه می‌توانید ترکیب مناسبی از مشاوره واقعی و حرفه‌ای به تمام مشتریان خود ارائه دهید تا همیشه آن‌ها احساس خاص بودن کنند. اگر پایه و اساسی برای روابط جامع با مشتریانتان فراهم کنید، درواقع شما مشتریان خود را برای مهمانی‌های روزانه، ماه‌عسلشان، مسافرت­‎های قبل از به دنیا آمدن نوزادشان و هر تعطیلات خانوادگی سرگرم‌کننده پس‌ از آن، رزرو می‌کنید. از این‎رو باید بهترین‎ها را در این زمینه به استخدام آژانس هواپیمایی خود درآورید.

 

۵٫ اعتبار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موردنیاز شما، اصیل بودنتان است. چرا؟ زیرا یک مشتری به‌طور بالقوه و بسیار سریع هر چیز مصنوعی و تقلبی را درک می‌کند. یک آژانس مسافرتی موفق سعی نمی‌کند چیزی را بر اساس تخفیف یا تبلیغات بفروشد و آن‌ها نمی­‎توانند مقصدهایی را که می‌دانند خوب نیست را به مشتریان خود بفروشند. به یاد داشته باشید که مشتریان شما دوستان شما هستند و می‌خواهند تنها بهترین توصیه را به آن‎ها بدهید. با انگیزه‌ها و هدف‌های واقعی پیش بروید و پاداش آن را به دست آورید. همیشه درست و اصیل بمانید.

۶٫ به جلو رفتن و پشتکار

آژانس مسافرتی موفق همه این ویژگی‌ها را به‌صورت کامل دارد. آن‌ها در تلاش هستند تا به همان اندازه که می‌توانند یاد بگیرند، خود را در رسانه‌های اجتماعی ترویج دهند و مشتریانشان را رهبری و پیگیری کنند و با مشتریان خود، قبل، در طول و پس از سفرشان ارتباط داشته باشند.

۷٫ سازمان‌یافته بودن

آژانس‌های گردشگری برنامه‌ریزهای خوبی هستند. برای آن‌ها ارتباط تلفنی، رزرو و برقراری ارتباط، یک عمل متعادل و روزمره است. مسئولیت‌های آن‌ها شامل تنظیم پروازها، پیگیری پرداخت، ایمن‌سازی محل سکونت مسافران، مذاکره، ارسال بلیت و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست، در کل یک آژانس هواپیمایی باید بتواند چندین کار را باهم انجام دهد.

۸٫ داشتن چشم‌انداز

یک آژانس‌ هواپیمایی باید دارای چشم‌انداز باشد. برنامه‌ریزی یک تعطیلات فوق‌العاده نیاز به الهام گرفتن از ذهن دارد. یک آژانس مسافرتی باید زمانی را برای اینکه بفهمد مشتری از سفر خود چه می‌خواهد، صرف کند و سپس بستری را برای یک تجربه فراموش‌ نشدنی فراهم کند. پیش‌بینی تجربه دلخواه مشتری شما، همان برنامه‌ریزی دقیق آن است.

 

۹٫ بینش برای ارزش مشتریان

این یک نکته واقعاً مهم است که آژانس‌های مسافرتی خوب باید آن را دریافت کنند. یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد: ارزش مناسب چیزی است که برای مشتری مناسب و دلپذیر باشد، با صرف‌نظر از برچسب قیمت واقعی و هزینه، البته، فقط قیمت مدنظر است. یکی می‌تواند یک سفر واقعاً ارزان و یا حتی یک سفر گران‌قیمت به یک مشتری بفروشد، اما اگر واقعاً چیزی نیست که مشتری بخواهد، ارزش آن بدون توجه به هزینه است و برای او بی‌ارزش می‌شود.

رهاسا گشت زنجان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *