روانشناسی

روانشناس در منطقه ۱۷

روانشناس در منطقه ۱۷

روانشناس در منطقه ۱۷

با سلام به همه ی شما دوستان و با آرزوی بهترین ها برای شما همراهان همیشگی سیتی بین. در این پس قصد داریم ضمن راهنمایی شما به شما برای پیدا کردن روانشناس در منطقه ۱۷ کمک کنیم. با ما همراه باشید.

 

 

روانشناس کیست ؟

روانشناسی از مشاغل سخت و دارای مسئولیت های فراوان است. عمل به مسئولیت های روانشناس باعث میشود او را به عنوان یک روانشناس خوب به جامعه معرفی کنند .پنج مسئولیت مهم روانشناسی را می توانید در متن زیر بخوانید و با بهره گیری از آن روانشناس خوبی را برای رفع مسائل خود انتخاب کنید.

روانشناسان متخصصانی هستند که رفتارهای انسانی را دنبال می کنند، تا تفسیر درستی از فرایندهای ذهنی افراد ارائه دهند. بعضی از روانشناسان به طور خاص با اتکا به داده های فردی روش های درمانی و آموزشی ارائه می دهند.

در حالی که دیگر روانشناسان از خانواده و دوستان به عنوان بخشی از روند مراقبت های بهداشت روانی برای تشخیص و درمان بیماران بهره می برند. درمانگران در کلینیک روانشناسی معمولا دارای مدارک کارشناسی ارشد یا دکترا هستند . آنها برای ارائه خدمات نیاز به مجوز دولتی دارند.

مطب روانشناس در ورامین

۲- روانشناس کیست و درمان های کوتاه مدت در پروسه درمان چگونه رقم می خورد؟

بعضی از افراد برای رسیدن به تجربه های زندگی نیاز به کمک روانشناسان دارند و به آنها  در مرکز مشاوره  روانشناسی مراجعه می کنند. به عنوان مثال، مرگ یکی از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک شما ممکن است برای شما سخت و غیر قابل تحمل باشد و یا  انگیزه ای برای رفتارهای پر خطر اجتماعی باشد.

روانشناسان می توانند به مردم کمک کنند تا از طریق کنترل احساسات خود بتوانند دغدغه های خود را بررسی و در صدد برطرف کردن مشکلات برآیند. این تجربه های سخت می تواند وارد شدن به شغل جدید، از دست دادن فردی از خانواده، شکست در ارتباطات عاطفی و اجتماعی و یا مبارزه با مسائل دشوار زندگی روزمره باشد که افراد برای مقابله با آنها به روانشناسان برای درمان های کوتاه مدت مراجعه می کنند.

۳- روانشناس کیست و درمان های بلند مدت در پروسه درمانی او چگونه رقم می خورد؟

روانشناسان بالینی مشاوره بلند مدت را برای افرادی که دچار اختلالات روانی مزمن مانند افسردگی، اضطراب یا سوء مصرف مواد هستند، ارائه می دهند. تشخیص وضعیت بیمار و سپس مشاوره روانشناسی با روش های درمانی مناسب، از مراحل اولیه کار روانشناسان است. روانشناسان معمولا یک یا دو بار در هفته یا هر دو هفته یک بار با مراجعین خود ملاقات می کنند تا پیشرفت ها را بررسی کنند و چالش ها را مورد بحث قرار دهند.

 

 

۴- روانشناس کیست و تعیین اهداف درمانی در پروسه کار او چگونه رقم می خورد؟

یکی از اولین مواردی که یک دکتر روانشناس با مراجعه کننده جدید خود بررسی می کند کمک به او در تعیین اهداف درمان است. برای مثال، افرادی دچار سوء مصرف مواد مخدر ، ممکن است اهداف مختلفی برای درمان داشته باشند، از قبیل: پذیرفته شدن و بازگشت به جامعه ، شروع روابط فردی و جمعی، پایان دادن به روابط با افراد هم نشین در دوره مصرف مواد و اشتغال به کار در زمینه کاری محبوب و کسب درآمد.

در حال حاضر به روز بودن اطلاعات یک روانشناس خوب در مورد تحقیقات و شیوه های درمانی فعلی به آنها کمک می کند تا به افراد در تنظیم اهداف درمانی و کنترل زمان رسیدگی به آنها کمک کنند.

۵- روانشناس کیست ؟ درمان و بررسی اختلالات در پروسه درمانی چگونه رقم می خورد؟

درمان ارائه شده توسط روانشناسان رواندرمانی  است. بیمارانی که نیاز به درمان دارویی دارند به روانپزشک بزرگسال یا روانپزشک کودک مراجعه می کنند و افرادی که نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشند، به مراکز بهداشت روانی یا مراکز درمان سوء مصرف مواد مراجعه می کنند. روان درمانی شامل بزرگسالان ، زوج ها، جلسات خانوادگی و گروهی، کودکان، نوجوانان است.

در روند درمانی کودکان و یا در جلسات خانوادگی، روانشناس می خواهد همه افرادی که در زندگی روزمره فرد با او برخورد و در یک محیط زندگی می کنند، حمایت خود را برای درمان او نشان دهد و به تغییر سبک زندگی و رفتار او کمک کند. زوج ها معمولا مشاوره ازدواج دریافت می کنند. درمان های گروهی به عنوان راهی برای ایجاد حمایت متقابل در میان افرادی که با چالش های مشابه روبرو می شوند، استفاده می شود.

 

آدرس مطب بهناز کمالی

کرج – مهرویلا – بلوار دانش آموز – بلوار یادگار – ساختمان الهه ناز – طبقه منفی یک


شماره تلفن مطب بهناز کمالی

خدمات

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانواده

مشاوره فردی

بین فردی

افراد حساس

رویکرد درمان: شناختی-رفتاری

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *