روانشناسی

روانشناس زن شیراز

روانشناس زن شیراز

سلامی دوباره به شما همراهان خوب سیتی بین از اینکه باز هم با ما هستید خوشحالیم در ادامه قصد داریم تا یک روانشناس زن شیراز را به شما معرفی کنیم و نکات مفیدی را در این باره به شما بیان کنیم که امیدواریم مورد استفاده برای یک تصمیم بهتر قرار گیرد.

 

آیا رفتن نزد یک روانشناس به من کمک خواهد کرد؟

برخی از انواع روان درمانی می توانند به شکل موثری افسردگی، اضطراب و سمپتوم های مربوطه مانند درد، خستگی و تهوع را کاهش دهند. تحقیقات نشان داده‌اند که سلامت عاطفی و جسمانی رابطۀ تنگاتنگی با یکدیگر دارند و رفتن نزد یک روانشناس می تواند سلامت کلی فرد را بهبود بخشد. اکثر افرادی که حداقل چند جلسه نزد یک روانشناس رفته اند حالشان خیلی بهتر از افرادی است که از مشکلات عاطفی رنج می-برند که هنوز درمان نشده اند. بنابراین رفتن پیش بهترین روانشناس در سقز یا روانشناسان خوب در سقز، می‌تواند شما را از مشکلات عاطفی رها کند.

روانشناس زن شیراز

بهترین روانپزشک در سقز

چگونه تشخیص دهیم که درمان جواب می دهد؟

زمانی که درمان را آغاز می کنید، باید به کمک روانشناس خود اهداف مشخصی را برای خود تعیین کنید. شما باید سعی کنید بر احساسات درماندگی ناشی از افسردگی یا کنترل ترسی غلبه کنید که زندگی روزمرۀ شما را مختل کرده است. این نکته را به خاطر بسپارید که دستیابی به اهداف خاص به زمان بیشتری نسبت به سایر اهداف نیاز دارد. شما و روانشناستان باید مشخص کنید که در چه نقطه ای باید شاهد شروع پیشرفتتان باشید. اگر احساس آرامش و حس امید در شما بوجود آمده است، باید بگوییم که این علامت علامت خوبی است. افراد معمولاً طی درمان، انواع مختلفی از هیجانات را احساس می کنند. وقتی حس آرامش و امید در شما به وجود می آید، این نشانه می تواند نشانۀ مثبتی باشد که حاکی از این است که شما در حال کشف افکار و رفتار خود هستید. رفتن پیش روانشناسان خوب و بهترین روانشناس در تهران، می‌تواند این احساسات مثبت را در شما ایجاد کند.

بهترین روانپزشک در سقز

ده مورد از ویژگی های روانشناسان خوب

روانشناسی، حرفه ای است که روز به روز در حال پیشرفت است و متخصصین موجود در این حوزه فراوان هستند. اگر فردی بخواهد در حوزۀ روانشناسی موفق باشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد. برای پیداکردن بهترین روانشناس در تهران باید بدانید که یک روانشناس خوب باید از این ویژگی ها برخوردار باشد:

1. علاقه مند به آموزش مستمر باشد: یک روانشناس خوب از فرصتهای آموزشی مستمر حداکثر استفاده را می برد تا پا به پای تحقیقات جدید و سایر پیشرفتهایی که در دنیای روانشناسی رخ می-دهند، پیش رود.

2. مهارتهای ارتباطی: یک روانشناس خوبی صاحب مهارتهای عالی ارتباطی نوشتاری و شفاهی است و می تواند به شکل موثری با انواع مختلفی از افراد ارتباط برقرار کند.

3. دلسوزی: یک روانشناس خوب خیلی دلسوز است و می تواند با درد و سایر مشکلات بیمار خود احساس همدردی کند. روانشناسان می توانند اسباب راحتی بیمار را فراهم کنند و کاری کنند که بیمار احساس آرامش کند.

4. استواری هیجانی: یک روانشناس خوب وضعیت هیجانی باثباتی دارد و قادر به مدیریت استرس و آشفتگی هیجانی است که حین کار کردن با افراد پریشان و مضطرب بوجود می آید.

روانشناس ، مشاور در سقز

5. اخلاقیات: یک روانشناس خوب ضوابط اخلاقی صحیحی دارد و اسرار بیماران را طی جلساتی که با آنها برگزار می کند، حفظ خواهد کرد. آنها می دانند که کارشان می تواند تاثیرات بسزایی بر افراد به جا بگذارد. و هنگام برخورد با دیگران این نکته را به خاطر دارند.

6. مهارتهای ارتباطی میان فردی: یک روانشناس خوب از مهارتهای ارتباط میان فردی خوبی برخوردار است و قادر است به خوبی با انواع مختلفی از افراد از جمله همکاران و بیماران خود کار کند.

7. دانستن قوانین و مقررات: یک روانشناس خوب با قوانین و مقررات دولتی آشنا است و می داند که چگونه با رعایت مرزهای حقوقی در این حرفه کار کند.

8. صبر: یک روانشناس خوب خیلی صبور است هم در طول مدت تحقیقات طولانی مدت و هم در برخورد با تک تک بیماران. آنها می دانند که قبل از اینکه شاهد نتایج اساسی باشند باید دوره های زمانی قابل‌توجهی را پشت سر بگذرانند.

9. قابل اطمینان‌ بودن: یک روانشناس خوب خیلی قابل اعتماد است و می تواند اعتماد بیماران را به خود جلب کند تا به راحتی مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

روانشناس زن شیراز

ساره رهنما

روانشناس کودک | زوج درمانگر | روان درمانگر | سکس تراپیست

خدمات

  • مشاوره کودک
  • مشاوره نوجوان
  • درمان اختلالات و مشکلات جنسی
  • زوج درمانی
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره فردی
  • درمان اختلالات بالینی (بزرگسال)
  • رویکرد درمانی:
    – CBT
    – ACT
    – طرحواره درمانی

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

  • کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
  • کارشناس روانشناسی عمومی
  • گذراندن ۵۰۰ ساعت کارگاه های متعدد روانشناسی از جمله:
    – اختلالات کودکان و آزمون های مربوطه
    – اختلالات جنسی
    – مداخله در درمان کودکان آسیب دیده
    – زوج درمانی، طلاق، شکست عاطفی و مشاوره قبل از ازدوا ج
    – ACT
    – طرحواره درمانی
    – اعتیاد
    – مهارت های زندگی
    – اصول پایه ای روانکاوی و …
  • نویسنده مقالات روانشناسی
  • 10 سال سابقه کار حرفه ای
آدرس مطب ساره رهنما

شیراز – گلدشت معالی آباد – خیابان لادن – بازارچه اصلی گلدشت – خیابان اکرام زاده – جنب مطب دکتر کریمی – مرکز مشاوره شهر راز


شماره تلفن مطب ساره رهنما

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *