بانک

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین

در این مقاله از سایت شیراز یاب به بررسی ساعت کاری بانک اقتصاد نوین در ایام نوروز، ماه رمضان و این دوران کرونایی خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه 1380 بر اساس مجوزات ماخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود.

مجمع عمومی موسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

پس از چند دوره افزایش سرمایه سنوات قبل، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 22 اردیبهشت ماه 1399 بانک، افزایش سرمایه از مبلغ 13،131،000 میلیون ریال به مبلغ 30،425،734 میلیون ریال را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی (زمین) محقق و در تاریخ 18 / 04 / 1399 نزد اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین در سال ۹۹

ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین از یکشنبه بیست و هفتم مهر ماه جاری تغییر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا، ساعت کاری شعب این بانک تا اطلاع ثانوی با تغییر همراه خواهد بود.
بر این اساس، ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین در روزهای شنبه تا چهارشنبه 8 تا 14 و روزهای پنجشنبه از 8 تا13 خواهد بود.
بانک اقتصادنوین از مشتریان ارجمند این بانک تقاضا می کند، برای حفظ سلامت و صیانت از خود و دیگران، با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز‌ساز ارس و … بسیاری از خدمات بانکی مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.
هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین می‌توانند به تارنمای اصلی این بانک به نشانی www.enbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط نوین با شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین

شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 14:00
پنج‌شنبه 08:00 الی 13:00

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: ساعت کاری بانک اقتصاد نوین در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

 

ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین

ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین

 

ساعت کاری شعب بانک اقتصادنوین در کرونا

با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعات کاری بانک اقتصادنوین کاهش یافت

در راستای هماهنگی با ستادهای استانی مبارزه با کرونا، ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی بانک اقتصادنوین در تمامی استان‌ها منطبق با سیاست‌های اعلامی ستاد هر استان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ بر این اساس و با توجه به کاهش ساعت کاری ادارات در استان تهران که از سوی استانداری تهران ابلاغ شده است، ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی بانک اقتصادنوین استان‌های تهران و البرز، از روز یک‌شنبه 11 اسفند ماه 98 تا اطلاع ثانوی از ساعت 8 تا 13 خواهد بود.
همچنین در سایر استان‌های کشور ساعات کاری شعب بانک اقتصادنوین با برنامه‌های اعلام شده از سوی ستادهای استانی منطبق خواهد بود.
بانک اقتصادنوین از مشتریان ارجمند این بانک تقاضا می‌کند با هدف حفظ ایمنی و سلامت خود ضمن استفاده حداقلی از اسکناس، استفاده از خدمات الکترونیکی متنوع این بانک نظیر همراه‌نوین و اینترنت بانک را جایگزین مراجعه به شعبه نمایند و امورات غیر ضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.
همچنین کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و ابهامات مشتریان ارجمند هستند

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین در ایام نوروز

ه منظور رفاه حال مشتریان، شعب بانک اقتصادنوین در ایام تعطیلات نوروز به صورت کشیک آماده ارایه خدمت به هم‌وطنان عزیز خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ شعب کشیک این بانک در روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه 1399 مفتوح بوده و از ساعت 9 الی 12:30 آماده ارایه خدمت به مشتریان ارجمند هستند. بر این اساس شعب تهرانپارس، چهارراه دیباجی، میدان ونک، میدان فردوسی و ستارخان به عنوان شعب منتخب شهر تهران و شعب طالقانی کرج، فرهنگ ساری، آمل، چالوس، گلسار رشت، ولیعصر گرگان، میدان آزادی قزوین، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، سنندج، میدان آزادی اصفهان، مطهری یزد، معالی‌آباد شیراز، میدان آزادی کرمان، کیانپارس اهواز، امام بوشهر و احمدآباد مشهد در سایر استان‌ها به عنوان شعب کشیک، خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد.
همچنین ساعت کار شعب این بانک در روزهای کاری پنجم تا چهاردهم فروردین ماه 1399 از ساعت 8:30 الی 13 خواهد بود.
علاوه بر این تمهیدات لازم برای پول‌رسانی به خودپردازهای بانک اقتصادنوین اندیشیده شده و این خودپردازها به صورت 24 ساعته آماده تامین وجوه نقد مورد نیاز مشتریان خواهند بود.

ساعت کاری بانک اقتصاد نوین در ماه رمضان ۹۹

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین ساعت کار تمام شعب این بانک برای ارایه خدمات در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 15 خواهد بود.
شعب بانک اقتصادنوین در ماه مبارک رمضان در روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 13 مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.
همچنین ساعت کار ادارات مرکزی بانک اقتصادنوین نیز در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 15 و 30 دقیقه خواهد بود.

 

مطالبی که کاربران شیراز یاب مطالعه میکنند:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *