نانوایی

سفارش آنلاین نان در ساری

سفارش اینترنتی نان در ساری

سفارش آنلاین نان در ساری

در چند سال قبل و با توجه به تعداد کم نانوايي ها و تک محصولي آن ها و همچنين صف هاي شلوغ و کيفيت نا مطلوب نانها شايد باورش سخت بود که روزي بتوان انواع نان را بصورت اينترنتي خريد کرد و درب منزل تحويل گرفت!شیرازیاب به شما معرفی میکند.در سفارش آنلاین نان در ساری با برند تندیر پرداخت بصورت آنلاين انجام ميشود و نياز نيست که پول خورد همراه خود داشته باشيد و يا بجاي بقيه پولتان از نانوايي قسمتي از يک نان را دريافت کنيد.

در بيشتر نانوايي ها مسئول فروش با دست هايي که به پول هاي آلوده ميزند به شما نان را تحويل ميدهد که اين امر ناخوشايند است.

از آنجاييکه نان‌ها معمولا داخل هيچ پوششي قرار نمي‌گيرند؛ آلودگي دست‌هايمان به ناني که خريده‌ايم، مي‌تواند زمينه ساز انتقال انواع ميکروبها باشد .

براي پيشگيري از انتقال آلودگي‌ دست‌ها به نان، با خريد از شركت ايده آل ، نان تازه را با بسته بندي بهداشتي درب منزل دريافت كنيد.

اگرمي‌خواهيد صبح زود نان تازه بخوريد، ايده آل کالا ، نان را بسته بندي شده ، تازه و داغ درب منزل تحويل ميدهد و شما مي توانيد هر روز نان تازه ميل نماييد.

هدف ما از ايجاد نان ايده آل کم کردن ترافيک شهر , جلوگيري از اتلاف وقت در صف هاي کلافه کننده نانوايي ، گذراندن بيشتر وقت در کنار خانواده براي شما بوده است .

پيک هاي ما قبل از شروع به کار در شرکت نان ايده آل دوره هايي را بايد بگذرانند که چگونگي برخود با رانندگان و مردم در سطح شهر ، چگونگي برخورد با مشتري ، رانندگي ايمن از جمله اين آموزش ها مي باشد.

جهت سفارش آنلاین نان در ساری به سایتhttps://zehneideal.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *