آدرس و شماره تماس, خدمات

سمساری در شریعتی

سمساری در شریعتی

سمساری در شریعتی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  سمساری در شریعتی را در اختیار شما قرار دهیم.

سمساری در شریعتی

سمساری[۱][۲] مکانی است که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند.[۳]

«پاون شاپ» نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار شخص می‌گذارند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: سمساری در شریعتی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سمساری در خیابان شریعتی

تلفن شرق: ۷۷۵۱۳۰۰۶-۷۷۵۱۳۰۰۷

تلفن غرب: ۲۲۰۶۱۵۳۶

آدرس: خیابان مازندران ابتدای مدنی جنوبی پ۴۸

سمساری شریعتی

سمسارچی،(سمساری در شریعتی تهران)، خریدار انواع لوازم دست دوم شما در با بالاترین قیمت در ایران با ما در تماس باشید.

تلفن  تماس: 09122725127

امروزه در کلان شهری مانند تهران بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری شریعتی با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. در حال حاضر شعبه‌های ما در محله‌های پاسداران، شریعتی و غرب تهران فعال هستند.

 

کالا[۱] در علم اقتصاد به محصولات و مواد مختلفی[۲] که توسط تولیدکننده، به بازار عرضه شود و در برابر دریافت پول، یکی از نیازهای انسان را تأمین و رفع کند، گفته می‌شود.[۳]

انبار کالا

کالاهایی که در بازار عرضه می‌شوند، و به فروش می‌رسند تا توسط مصرف‌کنندگان خریداری شوند و به مصرف برسند، کالاهای مصرفی نام دارند. کالاهایی که تولیدکنندگان دیگری برای تولید کالاهای مختلف دیگر، آن‌ها را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند، کالای واسطه‌ای نامیده می‌شود. کالاهایی که نیازهای اوّلیّهٔ مصرف‌کنندگان را تأمین می‌کند، کالاهای ضروری و کالاهایی که برای تأمین نیازهای کم‌اهمیت تر مصرف می‌شود، کالاهای تجملّی نامیده می‌شود.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *