بیمه

شعبه 33 تامین اجتماعی

شعبه 33 تامین اجتماعی

سلام خدمت همراهان عزیز سایت شیرازیاب . ما امروز قصد داریم اطلاعاتی در مورد شعبه 33 تامین اجتماعی در اختیار شما قرار دهیم. ممنون که همراه ما هستید!

شعبه 33 تامین اجتماعی

شعبه 33 سازمان تامین اجتماعی تهران

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از افتتاح شعبه 33 تامین اجتماعی تهران خبر داد و گفت: این شعبه تنها شعبه‌ای است که از تمامی دستاوردهای آی. تی سازمان تامین اجتماعی بهره می‌برد و تشکیل پرونده کاغذی در این شعبه وجود ندارد و ارائه اطلاعات از طریق U.C.M انجام می‌گیرد.

این شعبه با 80 هزار بیمه‌شده اصلی و بیش از 5 هزار و 200 کارگاه و 15 هزار نفر مستمری‌بگیر آغاز به کار نموده که بر اساس نرم ارزشیابی تیپ یک شعب تامین اجتماعی این شعبه 2 برابر ظرفیت تعریف‌شده را داراست.

شعبه 33 تامین اجتماعی کجاست

آدرس شعبه 33 تامین اجتماعی تهران

فلکه دوم صادقیه، خ آیت‌اله کاشانی، خ گل‌های دوم، پ 6

شعبه 33 تامین اجتماعی تلفن

تلفن:

44042683

کارگزاری تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی ایران یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی عمومی غیردولتی است. این سازمان، وظیفهٔ پوشش اجباری بیمهٔ کارگران، حقوق‌بگیران و پوشش اختیاری صاحبان حرف و مشاغل آزاد را برعهده دارد. این سازمان قدیمی‌ترین و بزرگترین سازمان تأمین اجتماعی و درمانی غیردولتی در کشور است که متعلق به بیمه‌شدگان می‌باشد.

تشکیلات

  • ستاد مرکزی سازمان

به منظور یک تشکیلات هدایت کننده زیر مجموعه‌ها و شرکت‌های تحت پوشش خود با برنامه‌ریزی کلان، ایجاد هماهنگی، کنترل عملیات و در نهایت اعمال مدیریت بر مبنای هدف، جهت رسیدن به اهداف سازمان فعالیت می‌نماید. ستاد مرکزی سازمان دارای معاونت‌هایی تخصصی است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی

معاونت امور اقتصادی و برنامه‌ریزی در جهت پاسخگویی به نیازهای حیاتی سازمان در امور برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی، برای بخش‌های امور بیمه‌ای، درمان و شرکت‌ها، تلفیق برنامه‌ها و بودجه‌ها با یکدیگر، رسیدگی کارآمد به وضعیت شرکت‌های تحت پوشش سازمان، نظارت و ارزشیابی امور سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و غیرمستقیم، طراحی و تدوین راهبردها و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، جمع‌آوری تمامی آمار و اطلاعات مربوط به ذخائر مادی و فیزیکی سازمان و همچنین راهبری سیستم‌های رایانه‌ای.

این معاونت بر اساس الزامات فوق با دارا بودن ۴ دفتر به شرح زیر به کار خود ادامه می‌دهد:

  1. دفتر برنامه‌ریزی اقتصادی و اجتماعی
  2. دفتر امور ذخائر و سرمایه‌گذاری
  3. دفتر تلفیق برنامه و بودجه و امور شرکت‌ها
  4. دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی
  • معاونت بیمه‌ای

معاونت بیمه‌ای به منظور انجام امور مربوط به مطالبات حق بیمه از کارفرمایان، رسیدگی به امور سوابق بیمه‌ای، انجام خدمات و تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان تأسیس شده‌است. ۵ اداره کل تحت نظر این معاونت فعالیت می‌کنند:

  1. اداره کل امور فنی مستمری‌ها
  2. اداره کل امور فنی بیمه شدگان
  3. اداره کل وصول حق بیمه
  4. اداره کل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی
  5. اداره کل امور کارگزاری‌های رسمی
  • معاونت اداری مالی
  1. اداره کل آموزش و پژوهش
  2. اداره کل بودجه و تشکیلات
  3. اداره کل امور اداری
  4. اداره کل امور مالی

منبع:

سایت سازمان تأمین اجتماعی

ویکیپدیای فارسی

از سایر پست‌های ما نیز دیدن بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *