محصولات ارایشی

صابون شیر گاو نی نی سایت

صابون شیر گاو نی نی سایت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

صابون شیر گاو نی نی سایت

سلام به همه دوستداران و همراهان خوب سایت سیتی بین. پن ها و صابون‌های روشن کننده پوست به دلیل استفاده آسانی که دارند، از سایر محصولات سفید کننده پوست محبوب‌تر اند. بیشتر ما هم هر روز حداقل یک بار پس از یک روز کاری طولانی، برای شستشوی صورت خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم. این محبوبیت باعث شده تا ما در این مطلب به سراغ معرفی بهترین صابون روشن کننده پوست یعنی صابون شیر گاو نی نی سایت برویم. اما قبل از آن می‌خواهیم کمی بیشتر از اهمیت رسیدگی به پوست برایتان بگوییم.

 

صابوصابون شیر گاو نی نی سایت

صابون شیر گاو نی نی سایت

حتماً تا بحال برایتان پیش آمده که با فرد غریبه‌ای دیدار کنید و سعی کنید سن او را تخمین بزنید؛ اما پس از شنیدن سن واقعی او جا خورده‌اید! دلیل تعجب ما این است که ظاهر و به خصوص پوست صورت را یکی از معیارهای اصلی تعیین سن قرار می‌دهیم. بنابراین هرچه پوست صورت جوان‌تر و شاداب‌تر باشد، ما هم جوان‌تر و شاداب‌تر از سنمان به نظر می‌رسیم. به همین دلیل هم باید به این گوهر گران رسیدگی کنیم تا از استحکام و زیبایی خود را از دست ندهد. از آنجا که با بالا رفتن سن و تأثیر آلودگی‌های محیط، پوست صورت رو به تیرگی و لک شدن می‌رود، حفظ درخشندگی پوست و جلوگیری از لک‌های پوستی، بسیار مهم است.

چرا باید از صابون روشن کننده پوست استفاده کنیم؟

پوست ما هر روز با آلودگی‌ها و عوامل مخرب محیطی مختلف و زیادی در تماس است. آلودگی هوا، آلودگی دست‌ها (که به صورت خود می‌مالیم)، نور آفتاب، لوازم آرایشی گوناگون، مصرف برخی از داروها و زخم‌های روی پوست همگی عواملی هستند که به راحتی باعث تیره شدن و ایجاد لک روی پوست می‌شوند.

ملانین مجموعه‌ای از رنگدانه های طبیعی بدن است که هرچه میزان آن در پوست بیشتر باشد، پوست هم تیره‌تر خواهد بود. پس برای داشتن پوستی روشن و شفاف باید علاوه بر عوامل مخرب محیطی، حواسمان به این عامل هم باشد.محصولات زیبایی از جمله صابون روشن کننده پوست، میزان سنتز ملانین در بدن را کنترل می‌کند. همچنین این صابون‌ها با رفع عمیق آلودگی‌های صورت و تمیز کردن منافذ آن، تیرگی ناشی از آلودگی را نیز کاهش می‌دهد. در نتیجه مصرف مدام این نوع صابون، پوستی روشن و بدون لک را به ما هدیه می‌دهد.

چه افرادی به صابون سفید کننده پوست نیاز دارند؟

اگر توصیه‌های مراقبت از پوست را رعایت کرده باشید، به احتمال زیاد تا حدود ۲۵ یا ۲۶ سالگی پوست شما نیروی مقاومت خود را در برابر تیرگی، لک و چروک حفظ می‌کند. اما با توجه به شرایط امروز که بیشتر ما شاغل هستیم و هر روز در معرض عوامل مخرب محیطی (آلودگی، آفتاب، داروها، زخم‌ها و…) قرار داریم، با نزدیک شدن به ۳۰ سالگی پوست نیز استحکام و مقاومت خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این، با افزایش سن، طبیعت خود بدن هم به تیرگی و لک شدن پوست (کک و مک) دامن می زند. دلیل اصلی آن هم تغییرات هورمونی و تولید بیشتر ملانین است.

با توجه به این توضیحات باید گفت برای داشتن پوستی صاف و روشن باید از همان ابتدای ۳۰ سالگی (شاید هم زودتر) به فکر استفاده از محصولات سفیدکننده پوست باشید. علاوه بر این، افرادی که به هر دلیلی از جمله مصرف برخی داروها، تغییرات هورمونی، افزایش سن، استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و… دچار لک و تیرگی پوست شده‌اند، باید از صابون روشن کننده و ضد لک استفاده کنند.

صابون شیر گاو نی نی سایت

صابون شیر گاو نی نی سایت

خواص صابون ضد لک و روشن کننده

صابون‌های روشن کننده پوست گیاهی بر اساس ترکیباتی که دارند، ممکن است خواص متفاوتی هم برای پوست صورت داشته باشند.  به دلیل استاندارد شدن عصاره‌های گیاهی در فرایند تولید محصولات گیاهی، پزشکان استفاده از صابون روشن کننده گیاهی را بیشتر توصیه می‌کنند.

بیشتر انواع صابون سفیدکننده و ضد لک موجود در بازار خواص زیر را دارند:

  • کنترل میزان تولید ملانین در پوست
  • خاصیت ضد التهاب برای پوست‌های حساس
  • خاصیت نرم کنندگی
  • پاک کننده عمیق آلودگی‌ها
  • کاهش چربی اضافی پوست

صابون شیر گاو نی نی سایت

یکی از بهترین و عالی ترین محصولات فروشگاه است که از شیر طبیعی گاو تهیه شده و دارای اثرات مفید و سلامت بخش جادویی می باشد .
صابون کرمدار XLX  به همراه خاصیت مرطوب کنندگی پوست بعنوان یک صابون زیبایی برای سفید کنندگی و روشن ساختن پوست صورت و بدن به کار رفته و موجب شادابی و زیبایی و سلامت بسیار محسوس پوست می گردد .این صابون همچنین دارای ویتامین E بوده و برای احیای پوست های خشک نیز بسیار مناسب است .
این صابون می تواند باعث شود تا پوست حالت طبیعی و زیبای خود را بازیافته و در برابر پاک کردن ها و تمیز کنندگی روزانه پوست مانع از به تحلیل رفتن سلول های پوست شده و شادابی و نشاط را در آن ها نگاه می دارد . این صابون موجب جوانی و لطافت پوست و همچنین ترو تازگی پوست می گردد .

صابون شیر گاو نی نی سایت

صابون شیر گاو نی نی سایت

اين صابون زيبايي پوست از شير طبيعي و ويتامين E تهيه شده است كه با بهره مندي از تركيبات فوق العاده به سفيدي و درخشندگي پوست بسيار كمك خواهد كرد. اين صابون روشن كننده  با از بين بردن لكه هاي سياه رنگ پوست كه به مرور زمان پديد آمده اند،  باعث پوستي روشن ، صاف و عاري از باكتري ها خواهد شد. صابون شير مشكلات پوستي را همچون كك و مك  ، نقاط سياه رنگ پوست  ، چين و چروك ها با حفاظت آن در برابر باكتري هاي مضر پوست  به همراه رايحه اي دلپذير برطرف مي كند و با بهره گرفتن از ويتامين E به رطوبت و صافي پوست كمك كرده و پوستي  تميز ، شفاف و شاداب را براي شما به ارمغان مي آورد.
اجزاي تشكيل دهنده: شير طبيعي ، سديم كوكوات ، سديم پالكرنالت ، گليسيرين ، ويتامين E ، رايحه هاي دلپذير  آب مقعطر ، تريكلوسان ، عصاره نارگيل ، عصاره هاي گياهي .

 

خواص:


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *