آدرس و شماره تماس, آموزشی

فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است

فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است

درباره فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است را در اختیار شما قرار دهیم.

فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است

فرهنگ شهر یکی از محله های شهر شیراز در منطقه ۶ شهرداری است که جز یکی از مهم‌ترین محله های شهر به حساب می آید. بلوار شهید رجایی که یکی از اصلی ترین بلوار های فرهنگ شهر است این محل را از غرب به پل احسان و از شرق به پل میدان معلم متصل می کند.این منطقه به دلیل اماکن لوکس تفریحی و تجاری جز یکی از محله های مرفه نشین شهر است [۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره فرهنگ شهر شیراز منطقه چند است در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



منظقه دو شهرداری، یکی از مناطق یازده گانه شهرداری شیراز می‌باشد که در جنوب و غرب بافت تاریخی قرار گرفته‌است. این منظقه از شمال به بافت. تاریخی و مناطق ۳ و ۸ و ۱، از غرب به منظقه یک، از شرق به پایگاه هوایی شیراز و از جنوب به منظقه ۵ شهرداری محدود می‌شود. مساحت آن بالغ بر ۱۶۸۰ هکتار می‌باشد و به صورت خطی از شمال غربی به جنوب شرقی حول بافت قدیم شیراز از ناحیه غرب و جنوب کشیدگی دارد.

محدوده منظقه ۲ در حال حاضر شامل دو بخش کاملاً متمایز است: یکی محدوده پیرامون بافت تاریخی که دارای سابقه توسعه بیشتر و قدمت بیشتر .بوده و بافت میانی شهر شیراز را شامل می‌شود و دیگری بخش شرقی و جنوب شرقی آن که محصول دهه اخیر است. در صورتی که محدوده پیرامون منظقه تاریخی – فرهنگی شیراز را مرحله اولیه توسعه شهری تلقی کنیم. سایر بخش ای منظقه دو حاصل عمل نیروهای. توسعه شهری در سه دهه گذشته و به ویژه دو دهه اخیر بوده‌است.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *