کافه

کافه الف شیراز

کافه الف شیراز

کافه الف شیراز

با سپاس و درود فراوان از اینکه سایت “شیراز یاب ” را برای کسب اطلاعات ” کافه  الف شیراز” انتخاب نمودید. در اینجا در نظر داریم کلیه اطلاعات در مورد لیست منو و آدرس و موارد ضروری دیگر را به شما رسانده و از اینکه مطالب ما را تا انتها دنبال میکنید ، کمال تشکر را داریم و قدر شناس نظرات سازنده شما ، برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی ، هستیم.

کافه الف شیراز

کافه الف شیراز

شیراز(71)
پل معالی آباد،جنب ایستگاه مترو،ساختمان الف،طبقه همکف

362xxxxx 

مناسب 50 نفر

 

ملاقات کاری | محل دنج و مناسب قرارهای دونفره | جشن یا میهمانی کوچک | جمع و جور |


 ساعات سرویس دهی :

  • یکسره:از 8 تا 24

برای استفاده از نقشه گوگل اینجا را انتخاب کنید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه الف شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



در مورد مجتمع تجاری الف

این مجتمع تجاری, فرهنگی و خرید درست در ابتدای خیابان معالی آباد واقع شده. برای دسترسی به راحتی میتونید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه میرزای شیرازی پیاده بشید و با کمتر از ۱ دقیقه پیاده روی به اینجا برسید. نداشتن پارکینگ عمومی یکی از معایب اینجا هست اما میتونید ماشین خودتون رو در کوچه پشت و پارکینگ مرکز خرید آفتاب قرار بدید. طبقه همکف سینما گلستان قرار گرفته که دارای ۳ سالن سینما هست. در طبقه همکف یک فست فود و کافی شاپ هم واقع شده و در سایر طبقات فود کورت هست که انواع غذاهای فست فودی و کبابی رو دارند. در آخرین طبقه ای که با پله برقی امکان دسترسی دارید کتابفروشی شیرازه قرار گرفته که به نظرم بهترین کتابفروشی شیراز هست که علاوه بر کتاب خیلی چیزهای جالب دیگه هم بر فروش دارند. در این کتاب فروشی همچنین یک کافی شاپ هم قرار گرفته که میتونید در کنار مطالعه کتاب از اون لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *