آدرس و شماره تماس

فروشگاه اینترنتی جانبازان قم

فروشگاه اینترنتی جانبازان قم

فروشگاه اینترنتی جانبازان قم

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  فروشگاه اینترنتی جانبازان قم را در اختیار شما قرار دهیم.

فروشگاه اینترنتی جانبازان قم

فروشگاه یا مغازه مکانی برای فروش کالا می‌باشد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های گوناگونی برای فروش گونه‌های مختلف کالا وجود دارد.

 

واژه مغازه یک وامواژه فرانسوی در زبان فارسی است. این واژه در اصل ریشه در واژه le magasin فرانسوی دارد. این واژه ابتدا به صورت mağaza وارد زبان ترکی شده و سپس راه در زبان فارسی پیدا کرده‌است.

در ایران مناطقی که کسب‌وکار مغازه‌دارها در آنجا رونق زیادی دارد، ارزش مغازه به حدی بالاست که اصطلاحاً می‌گویند: «ارزش این مغازه‌ها را براساس «وجب» تعیین می‌کنند». مشتریان این واحدها اغلب به دنبال شغل هستند تا سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن.[۱]

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه اینترنتی جانبازان قم در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فروشگاه اینترنتی جانبازان قم

دفتر و انبار مرکزی: قم بلوار عماریاسر کوچه شهیدان انصاری پلاک ۱۱

تلفن : ۳۷۸۴۲۲۷۰ – ۰۲۵

ایمیل: peykekharid132@gmail.com

فروش اینترنتی جانبازان قم

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه‌هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده‌اند. این فروشگاه‌ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریباً مشابهی ارائه می‌کنند.در سال ۲۰۰۴ میلادی، فروشگاه‌های وال‌مارت به‌عنوان بزرگ‌ترین و سرمایه‌دارترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند.[۱]

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *