دسته‌بندی نشده

فروشگاه نگین شیراز بلوار عدالت

فروشگاه نگین شیراز بلوار عدالت

فروشگاه نگین شیراز بلوار عدالت

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  فروشگاه نگین شیراز بلوار عدالت را در اختیار شما قرار دهیم.

فروشگاه نگین شیراز بلوار عدالت

فروشگاه یا مغازه مکانی برای فروش کالا می‌باشد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های گوناگونی برای فروش گونه‌های مختلف کالا وجود دارد.

  • آدرس مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : استان فارس ، شهرستان شیراز ، منطقه ۴ ، بلوار عدالت جنوبی ، عادل آباد ، کوی وحدت ، بلوار پرستار ، جنب مجموعه مسکونی دراک ،
  • تلفن مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : 07138350360

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نگین شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس شیراز یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن در شهر شیراز با 94000 متر مربع زیر بنا در یکی از شلوغ ترین مناطق شیراز در امتداد بلوار فرهنگ شهر احداث شده است.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دلایل احداث این مجتمع ، بهبود وضعیت خرید و فروش و دستیابی آسان به اجناس و همچنین فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی برای مشتریان در این منطقه ی شیراز می باشد.

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس : این مجتمع تجاری تفریحی دارای 3 طبقه واحد تجاری با 230 واحد فروشگاه است که اکثر فروشگاه های این مجموعه پوشاک زنانه و مردانه می باشد و البته می توان چندین فروشگاه لوازم تزیینات خانگی و زیور آلات و لوازم آرایشی بهداشتی را هم دید.

جابجایی و رفت آمد در طبقات می تواند هم توسط پله های برقی مجموعه یا حتی آسانسورهای مجموعه باشد.

یکی دیگر از مزایای این مرکز خرید وجود دستگاه های حرارتی و برودتی مناسب می باشد که هوای مطبوع و دلپذیر مجموعه لذت خرید را دو چندان می کند.

چنانچه در بین زمان خرید نیاز به استراحت داشتید و یا تمایل به صرف غذا یا نوشیدنی داشتید این مجموعه کافی شاپ و رستوران های بسیار عالی و با کیفیتی دارد که زیر مجموعه ی رستوران های معروف بل پاسی در شیراز می باشد.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *