فرهنگی, فروشگاه

فروش نمد شیراز

فروش نمد شیراز

فروش نمد شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا به اختصار توضیح خواهیم داد نمد چیست سپس مراکز فروش نمد شیراز را معرفی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

نمد چیست؟

 

در صنعت نساجی پارچه فوتر مناسب برای عروسک‌ سازی که در ایران به نمدی مشهور شده است در ردیف پارچه‌های پشمی قرار می‌گیرد. این پارچه‌ها گرم و سبک، چروک‌ناپذیر، جاذب رطوبت و بسیار محکم و بادوام هستند. به راحتی اتو خورده و حالت می‌گیرد. اما اتو نباید زیاد داغ باشد و بهتر است برای اتوکشی روی پارچه ابتدا یک پارچه نخی پهن نمایید تا پرزهای پارچه نمدی به سطح زیرین اتو نچسبد.

این پارچه‌ها نیز مانند هر پارچه دیگری قابلیت شستشو را دارند، اما بر اثر شستشوی زیاد حالت و کیفیت اولیه را از دست می‌دهند. از آنجا که پارچه‌های نمدی در کارهای تزئینی به‌ویژه تزئینات اتاق کودک و عروسک‌سازی کاربرد دارند، در رنگ‌های بسیار شاد و متنوع تولید می‌شوند و به قولی بیش از ۱۴۰ رنگ دارند. خوشبختانه نمونه‌های طرح‌دار این پارچه‌ها در ایران وجود دارد.

این پارچه‌ها ضخامت دو میلی‌متر دارند و می‌توانید آن‌ها را با دیگر پارچه‌ها ترکیب کرده و در ساخت عروسک، ست لحاف و تشک، کوسن و بسیاری تزئینات دیگر استفاده کنید. نوع ضخیم این پارچه‌ها با ضخامت ۵ میلی‌متر یا بیشتر از انعطاف چندانی برخوردار نیستند و بیشتر برای ساخت لوازمی مانند زیرلیوانی، زیربشقابی، گلدان، جای وسایل آرایشی روی میز توالت، جامدادی و مانند آن بکار می‌روند.

پارچه نمدی نازک در دو کیفیت درجه یک و درجه دو قابل عرضه می باشد. یکی از مهمترین تفاوت این دو کیفیت در الیاف به کار رفته در آنها است. الیاف مورد استفاده برای پارچه نمدی درجه یک از الیافدسته اول بوده و الیاف مورد استفاده در پارچه نمدی درجه دو از الیاف ریسایکل (بازیافتی) می باشد که همین امر باعث شده تا رنگ های پارچه های نمدی درجه دو مقداری مات و کدر باشد. از دیگر تفاوت های این دو کیفیت می توان به پایین تر بودن انعطاف پارچه نمدی درجه دو نسبت به پارچه نمدی درجه یک اشاره کرد. همچنینپارچه نمدی درجه دو هنگام برش، پُرز و گرد بیشتری نیز تولید می کند.

فروشگاه نمد شیراز

فروشگاه نمد شیراز

فروشگاه نمد شیراز

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:  مراکز فروش نمد شیراز  در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

جاودانی

اطلاعات تماس

فروش نمد در شیراز

فروشگاه سنا

اطلاعات تماس

فروش عمده نمد شیراز

فروشگاه دنیز با رنگ بندی های مختلف نمد و تنوعی کافی در دوخت و ساز عروسک روسی

فروش حضوری و آنلاین ارسال در سراسر کشور

فروش پارچه نمدی شیراز

کايمی نژاد

اطلاعات تماس

فروش محصولات نمدی شیراز

جوجه نوک طلا عروسک کوچک نمدی مناسب برای آویز جاکلیدی و گیف تولد برای مهمانان عزیز شما جنس: نمد مصنوعی بدون بو

رضایی:

tel:۰۹۱۷۷۰۱۴۸۵۵

فروش کوسن نمدی شیراز

نواع کوسن خز و پولکی و هم چنین شال مبل خزدار و فرشینه خز با قیمت مناسب ارسال به تمام نقاط کشور برای خرید به آدرس اینستاگرام ما galery_nafiseh@ مراجعه کنید.

گالری نفیسه:

tel:۰۹۱۷۴۴۱۶۰۱۴

در شیرازیاب بیشتر دیده شوید بیشتر بدانید:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *