محصولات ارایشی

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. فوم شستشوی انار وان اسپرینگ عنوان محصولی است که قصد معرفی و بررسی ان را در ادامه مطالب این پست داریم. فلذا درادامه مطالب مفیدی را در این باره فراهم اورده ایم که به بیان ان ها خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید ادامه مطالب را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید.

 

ویژگی های فوم شوینده انار وان اسپرینگ

  • پاکسازی عمیق پوست
  • کنترل سایز منافد
  • افزایش شفافیت پوست
  • پیشگیری از تولید بیش از حد چربی
  • سرشار از انتی اکسیدان ها
  • دارای خاصیت جوانسازی
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • کشور سازنده : چین 

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ می تواند برای درمان چروک دور لب ، درمان چروک گردن و چروک پیشانی فوق العاده باشد . از سوی دیگر اسید اولئیک موجود در عصاره ی انار می تواند به بطرف کردن علائم پیری زودرس پوست از جمله خطوط ریز چهره کمک کند . فوم شوینده ی انار وان اسپرینگ یکی از قوی ترین فوم شوینده است که باعث پاکسازی عمیق لایه‌های پوست میشود. افوم شستشوی انار وان اسپرینگ ، به پوست کمک می کند تا هنگام پاک کردن آرایش و آلودگی ها، رطوبت به پوست برسد و پوست خشک را آبرسانی و صاف می کند.

عصاره انار سرشار از انتی اکسیدان هاست و موجب پیشگیری از بروز چین و چروک در سنین پایین میگردد .

در هنگام شستشو و تمیز کردن پوست ، با استفاده از فوم شستشوی انار وان اسپرینگ ، به تغذیه و رطوبت پوست کمک کنید تا پوست زیبا و جوانی داشته باشید . این فوم شستشو ، به پوست کمک می کند تا هنگام پاک کردن آرایش و آلودگی ها ، رطوبت به پوست برسد و پوست خشک را آبرسانی و صاف می کند .کف با انار گزینه مناسبی برای پیر شدن پوست است .

انار یک آنتی اکسیدان طبیعی است ، بنابراین اثر مفیدی بر روی پوست دارد ، از آن در برابر اثرات منفی رادیکال های آزاد محافظت می کند ، باعث جوانی و سلامت آن می شود.پونیکالاژین ، آنتی اکسیدانی که فقط در انار وجود دارد ، از پوست در برابر اثرات سموم محافظت می کند و روند پیری را تقریباً به نصف کاهش می دهد .

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

اسید فولیک موجود در فوم شستشوی انار وان اسپرینگ آسیب های ناشی از تأثیرات محیطی تهاجمی را کاهش می دهد . روغن انار تولید کلاژن را تحریک کرده و میکروسیرکولاسیون پوست را بهبود می بخشد. این اثر مرطوب کننده ، ضد التهاب و آرامش بخشی بر سلول های پوست دارد . آب انار منافذ پوست را سفت می کند ، پوست چرب را کاهش می دهد ، پوست صورت را کاملاً سفید کرده و لکه های پیری را از بین می برد .

خواص عصاره انار برای پوست

انار یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین میوه هاست . این میوه خوش طعم که در تمام طول سال در دسترس است ، نه تنها به خاطر طعم و مزه اش بلکه به خاطر فواید سلامتی اش نیز شناخته شده است . از بهبود کیفیت قلب گرفته تا کاهش خطر بیماری در بدن انسان ، انار برای مصارف آن بسیار محبوب است . علاوه بر آن ، انار نیز یک ماده موثر برای پوست ما است . عصاره انار بکارگرفته شده در فوم شستشوی انار وان اسپرینگ نه تنها به بهبود بافت پوست ما کمک می کند ، بلکه روند پیری را نیز کند می کند .

 

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

خاصیت پاکسازی 

روغن هسته انار سرشار از فلاونوئیدها و اسید پونیسیک است و پوست شما را عمیقا تغذیه می کند و به آن درخشندگی می دهد که همیشه می خواستید .

خاصیت لایه برداری 

برای اینکه پوستی شفاف و صاف داشته باشید، پوست شما هر از چند گاهی نیاز به لایه برداری دارد. و چه راهی بهتر از مقداری دانه انار . برای تهیه اسکراب هسته انار کافی است مقداری دانه انار را آسیاب کنید و مقداری گلاب به آن اضافه کنید و سپس روی صورت خود بمالید . پس از اتمام کار ، آن را به آرامی با مقداری آب سرد بشویید .

انار آکنه و جوش را درمان می کند

وقتی باکتری های موجود در آلاینده های محیطی غدد چربی پوست را آلوده می کنند، جوش ایجاد می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بدن گلبول های سفید خون به نام نوتروفیل ها را به محل آلوده می فرستد تا باکتری ها را از بین ببرد . اما کل این فرآیند باعث التهاب می شود و در نتیجه متوجه زیت های عصبانی و متورم روی پوست می شویم. انار به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است، بنابراین وقتی روی زیت ها استفاده شود ، التهاب را درمان می کند .

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ

انار از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند

قرار گرفتن در معرض نور خورشید نه تنها باعث برنزه شدن و آفتاب سوختگی می شود، بلکه می تواند منجر به استرس اکسیداتیو شود که باعث ایجاد لکه های پیری و چین و چروک می شود. پلی فنول های موجود در انار آنتی اکسیدان های قوی هستند که به محافظت از سلول های پوست در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می کنند .

شیوه استفاده :

فوم شستشوی انار وان اسپرینگ قابل استفاده در تمام طول روز و شب را داشته و بسته به میزان چربی و آلودگی. بر روی پوست پیشنهاد استفاده ۲-۳ مرتبه در روز ، از فوم شستشوی انار وان اسپرینگ می شود .

بعد از شست و شو با آب مقدار کافی از محصول را روی صورت. و نواحی مستعد آکنه بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شما شود .

در نهایت صورت خود را با آب ولرم بشویید .

نکته : قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا ۲۴ ساعت از محصول استفاده کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *