محصولات ارایشی

فوم پرتقال ایمیجز

فوم پرتقال ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

فوم پرتقال ایمیجز

با سلامی دوباره به همه شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. فوم پرتقال ایمیجز عنوان محصولی است که در این پست قصد داریم ان را به شما دوستان معرف کنیم. فوم های شستشو امروزه در کنار ژل های شستشو و صابون ها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند تمامی الودگی های پوستی شما را از بین ببرد.

معرفی فوم شستشو صورت پرتقال ایمیجز images

فوم ویتامین سی ایمیجز حاوی عصاره پرتقال و مرکبات بوده و همچنین فاقد الکل و پارابن می‌باشد. فوم شستشو صورت پرتقال ایمیجز با شستشو عمیق پوست صورت موجب پاکسازی عمیق منافذ باز پوست و رفع چربی اضافی پوست می‌شود. اکثر مواد شوینده ی صورت، پوست را خشک کرده و مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن پوست را به دنبال دارند.

فوم پرتقال ایمیجز

فوم پاکسازی صورت ایمیجز با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی فراوان، پوست را دچار خشکی و زبری نمی کند. این محصول با آبرسانی پوست، رطوبت از دست رفته پوست را باز می‌گرداند و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. فوم ویتامین سی images روشن کننده و شاداب کننده نیز می‌باشد که پوستی شفاف و زیبا به شما هدیه می‌دهد. حجم این محصول ۱۲۰ گرم بوده و برای استفاده روزانه مناسب می‌باشد. فوم ویتامین سی همچنین مناسب انواع پوست مخصوصاً پوست های چرب می‌باشد. حذف سلول های مرده ی پوست و لایه برداری بافت های فرسوده ی پوست صورت از وظایف مهم فوم شستشوی ویتامین سی ایمیجز می باشد.

نحوه استفاده از فوم ویتامین سی ایمیجز

مقدار مناسبی از فوم شستشو صورت پرتقال ایمیجز را بروی صورت خیس بزنید و به آرامی ماساژ دهید. پس از چند دقیقه صورت را آبکشی کنید. روزانه یک الی دوبار با این محصول صورت خود را تمیز کنید و آلودگی های سطح پوستتان را پاک کنید.

از ویژگی های فوم شستشوی ویتامین سی ایمیجز images می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشو عمیق پوست
  • روشن کننده آبرسانی و شاداب کننده
  • پاکسازی منافذ باز
  • حجم ۱۲۰ گرم
  • حاوی ویتامین سی
  • نرم کننده
  • فاقد الکل و پارابن
  • رفع چربی اضافی پوست
  • احیا رطوبت از دست رفته پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • مناسب انواع پوست

فوم پرتقال ایمیجز

فوم شستشوی صورت ایمیجز کف غنی تولید میکند و باعث تمیزی عمیق پوست صورت از آلودگی های محیطی و مواد ارایشی می شود.این محصول دارای اثر مرطوب کنندگی و ابرسانی خوبی است و پوست را نرم و سفت میکند . این پاک کننده صورت به طور موثری جوش ها و جوش های سرسیاه را از بین می برد و باعث کاهش منافذ باز پوست می شود.فوم شستشوی پرتقال خونی از برند ایمیجر کنترل کننده چربی پوست میشود و باعث متعادل سازی اب و چربی پوست میشود.

ویژگی ها:
حاوی ویتامین c
برطرف کننده کدری پوست
ابرسان پوست
مانع خشکی و‌کم ابی پوست میشه
برطرف کننده جای جوش
رفع جوش و آکنه و جوش سرسیاه
روشن و شاداب و لطف کننده پوست
پاک کننده عمیق منافذ
دارای خاصیت ضدالتهابی
کنترل چربی پوست
مناسب برای مصرف روزانه
مناسب انواع پوست
بدون محدودیت سنی

فوم پرتقال ایمیجز

فوم شستشوی صورت  پرتقال ایمیج با ویژگی آبرسانی و مرطوب دهی فوق‌العاده مانع از خشکی و زبری پوست خواهد شداین محصول به جزء این موجب جذابیت و زیباتر شدن صورت شما می‌شودبرای افرادی که به دنبال یک محصول خوب و عالی بوده استفاده از فوم شستشوی صورت کیوی و پرتقال ایمیج انتخابی ایده آل می‌باشدبه جزء مزیت های پاک کنندگی این محصول ، همچنین موجب شفافیت و تسکین دهی به پوست صورت هم می‌شودبه علاوه این محصول ، بافت های فرسوده‌ی پوست صورت را لایه برداری کرده که از کارهای مهم فوم شستشوی صورت کیوی و پرتقال ایمیج استهمچنین در این محصول الکل و پارابن استفاده نشده است.

خصوصیات محصول

این محصول آبرسان ، تغذیه کننده ، نرم کننده ، روشن کننده ، شاداب کننده ، کنترل کننده چربی پوست ، پاک کنندگی فوق‌العاده و لایه بردار می‌باشد.

مناسب چه نوع پوستی است

این محصول برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است.

ترکیبات اصلی

این محصول دارای عصاره‌ی پرتقال و عصاره‌ی کیوی است.

عصاره‌ی پرتقال : سفید کننده بوده ، براق کننده و نرم کننده می‌باشد ، چین و چروک را از بین برده ، منفذهای پوست صورت را می‌بندد و همچنین یک لایه بردار و مرطوب کننده محسوب می‌شود.

عصاره‌ی کیوی : برطرف کننده‌ی تیرگی دور چشم بوده ، جوش و آکنه را درمان کرده ، روند پیری را کاهش داده ، کنترل کننده‌ی چربی پوست بوده و همچنین پوست را سفت و محکم می‌کند.

فوم پرتقال ایمیجز

مواد تشکیل دهنده

آب تصفیه شده ، دسیل گلوکوزید (مشتق شده از گیاه، کوکامیدوپروپیل بتائین (مشتق شده از روغن نارگیل، گلیسیرین گیاهی ، گلوکوزید کاپریلیل/کاپریل ، بتائین ، هپتیل گلوکوزید ، پلی کواترنیوم-39 اسید هیالوروناتیدیم سوربات پتاسیم ، اسیدهای آمینه سدیم اولیویل/کوکویل ، سدیم اولیویل/کوکویل فروتوزید ، کربوکسیلات روغن زیتون ، عصاره پوست پرتقال ، عصاره لیمو ، عصاره ریشه شیرین بیان ، عصاره میوه کیوی ، عصاره گل ، عصاره برگ زیتون ، هیدروکسید سدیم ، عصاره ریشه زردچوبه ،  ویتامین E  ، توکوفرول استات ، گلوکونات سدیم.

رفع کننده‌ی کدام مشکل پوست است

این محصول منفذهای باز را کوچک کرده ، با پیری مبارزه کرده ، رفع کننده چربی اضافه پوست بوده ، مانع از ایجاد آکنه و جوش به خصوص جوش های سرسیاه شده ، از التهاب جلوگیری کرده ، مانع از خشکی پوست می‌شود ، سلول های مرده پوست را از بین برده و همچنین از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *