محصولات ارایشی

لوسیون بدن شیر بیواکوا

لوسیون بدن شیر بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

لوسیون بدن شیر بیواکوا

سلام و درودی دیگر خدمت همه شما همراهان سایت سیتی بین. شناخت این محصول مراقبتی و نحوه استفاده آن، مهارتی است که سلامت پوست بدن را تقویت می‌کند. برای کشف ترفندهای اساسی و چگونگی استفاده صحیح از لوسیون، این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سلامت پوست خود به ارمغان آورید و با محصول لوسیون بدن شیر بیواکوا آشنا شوید.

 

 

لوسیون بدن چیست؟

بیایید پیش از اینکه به نحوه استفاده از لوسیون بپردازیم، بحث را با پاسخ به پرسش «لوسیون بدن چیست؟» شروع کنیم. لوسیون بدن (Body Lotion)، مرطوب‌کننده‌ای است که برای تقویت و بهبود سلامت پوست طراحی شده است.

بافت‌های پوست بدن ما از یک دوز آبرسانی روزانه بهره می‌برند و ما روزانه به‌صورت ناخودآگاه با شست‌وشوی آنها به این آبرسانی کمک می‌کنیم. لوسیون‌های موجود در بازار همان کاری که شست‌وشوی روزانه انجام می‌دهد را انجام می‌دهند، با این تفاوت که این محصولات نسبت به مرطوب‌کننده‌ها غنی‌تر و قدرتمندتر هستند.

گاهی ممکن است لوسیون بدن با مرطوب‌کننده اشتباه گرفته شود و این امر به‌دلیل شباهت این 2 محصول در نحوه بهبود وضعیت انواع پوست است.

لوسیون‌ها از این بابت از مرطوب‌کننده‌ها قوی‌تر هستند که می‌توانند برای پیشگیری و درمان مشکلات حاد پوستی مثل سلولیت (کبودی بافت‌های پوست) یا تونینگ (نازک‌شدن پوست) هم استفاده شوند.

لوسیون‌های بدن می‌توانند از خواص موادمغذی مختلف، مثل شیر، انواع کرم و روغن‌های آب‌رسان ساخته شوند. فرمول‌هایی که برای ساختن لوسیون بدن استفاده می‌شوند، آن‌قدر غنی هستند که آبرسانی در بافت پوست را به‌درستی پوشش دهند.

لوسیون و خاصیت درمانی

لوسیون بدن یک محصول برای آماده‌سازی موضعی پوست است تا بافت آن مرطوب بماند و بیماری‌های آن درمان شوند. اکثر لوسیون‌های بدن موجود در بازار، پوست را نرم، صاف و سالم نگه می‌دارند و می‌توانند دارای خواص ضد پیری هم باشند. گاهی از لوسیون‌های بدن برای معطر و خوشبو نگه‌داشتن بدن هم استفاده می‌شود، چرا که اکثر این محصولات دارای رایحه‌های میوه‌ای مختلف هستند.

لوسیون‌های بدن نسبت به انواع کرم‌های موجود در بازار چسبناک‌تر هستند؛ این موضوع به دلیل این است که لوسیون‌ها درصد بیشتری آب در ساختار خود دارند. آب کافی موجود در لوسیون‌ها باعث می‌شود تا پوست بدن قوام پیدا کند و تمامی بافت‌های کوتیکول از موادمغذی بهره‌مند شوند. شما می‌توانید لوسیون بدن را به‌صورت روزانه استفاده کنید و نگران هیچ‌گونه عوارض جانبی یا آسیب خاص نباشید.

لوسیون بدن شیر بیواکوا

لوسیون بدن شیر بیواکوا

ترکیبات لوسیون بدن چیست؟

هنگام انتخاب لوسیون بدن مناسب برای پوست خود باید بدانید که محصول موردنظرتان حاوی چه موادی است. هر پوستی دارای مشکلات و خصوصیات ویژه خود است و مهم است نسبت به ترکیب آنها با بافت پوست خود مطلع باشید. در ادامه به چند ترکیب تخصصی و مهم لوسیون‌های بدن اشاره خواهیم کرد که بدون وجود آنها نمی‌توان به نتایج مطلوب دست یافت.

  • سرامیدها (Ceramides): به مولکول‌های لیپیدی که در غشای سلول‌های پوست یافت می‎‌شوند، سرامید گفته می‌شود. سرامیدها به بافت پوست انسان کمک می‌کنند تا رطوبت مورد نیاز خود را از دست ندهند.
  • اسیدهای چرب ضروری: اسیدهای چرب ضروری مثل امگا 3 و امگا 6 از جمله چربی‌های سالم شناخته می‌شوند که وجود آنها برای بهبود سلامت پوست الزامی است. اسیدهای چرب همچنین سوخت مورد نیاز سلول‌ها را برآورده می‌کنند تا متابولیسم پوست به‌خوبی انجام شود. این اسیدهای چرب به‌خودی‌خود در پوست ساخته نمی‌شوند و لازم است آنها را از طریق منابع مختلف مثل لوسیون بدن جذب کنید. پوست شما برای مرطوب ماندن، درخشش و سالم بودن به این اسیدهای چرب ضروری نیاز دارد.
  • گلیسیرین، گلیکول و پلیول‌ها: این مواد دارای قدرت ویژه‌ای برای جذب و حفظ رطوبت هستند و می‌توان آنها را در صابون‌ها، پاک‌کننده‌ها و البته لوسیون‌ها پیدا کرد. وجود این مواد در لوسیون بدن بدین معناست که در هنگام استفاده محصول موردنظر، هیچ دغدغه‌ای در مورد هیدراته‌شدن پوست وجود نخواهد داشت.

لوسیون بدن شیر بیواکوا

  • اسید هیالورونیک: مولکول هیالورونیک (Hyaluronic) حدود 1000 برابر وزن خود آب جذب می‌کند. این اسید ضروری دقیقاً مثل یک اسفنج پر از آب عمل می‌کند و باعث می‌شود عملیات آبرسانی به‌درستی انجام شود. اگر پوستی چرب و حساس دارید، باید لوسیون بدنی را انتخاب کنید که دارای این اسید است تا کلاژن و الاستین بافت پوستتان مرطوب شود.
  • پپتیدها: پپتیدها (Peptides) آمینواسیدهایی هستند که عملکرد پوست شما را در مسیر درستی قرار می‌دهد. پپتیدها باعث می‌شوند پوست شما کلاژن تولید کند و دیگر اثری از چین‌وچروک وجود نداشته باشد. وجود پپتیدها برای کاهش علائم بیماری‌هایی همچون روزاسه، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک ضروری است.
  • ویتامین E: ویتامین E ضروری‌ترین ماده برای آبرسانی پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی و مقاومت در برابر رادیکال‌های آزاد است. متخصصین از این ماده به‌عنوان جادوی جوان‌کننده پوست یاد می‌کنند و به‌همین دلیل است که اکثر محصولات مراقبت پوستی موجود در بازار دارای این ویتامین هستند.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها: آنتی‌اکسیدان‌ها همواره در نقش یک سپر دفاعی در باربر رادیکال‌های آزاد، آسیب‌های سلولی و چین‌وچروک ظاهر می‌شوند. انواع مختلفی از آنتی‌اکسیدان‌ها وجود دارند که می‌توان آنها را از طریق غذا جذب کرد، اما وجودشان در یک لوسیون بدن باعث جذب سریع‌تر خواهد شد.

تأثیر موادمغذی و عصاره‌های میوه‌ای در لوسیون بدن چیست؟

لوسیون‌های بدن دارای عصاره‌ها و روایح مختلف، از جمله انواع میوه‌ها و حتی لبنیات هستند و همین باعث می‌شود تا پس از استفاده از آنها بدن شما بوی خوبی بدهد. نوع لوسیونی که برای خود انتخاب می‌کنید، به‌دلیل عصاره‌ای که دارد، مفید واقع خواهد شد. برای مثال لوسیون بدنی که دارای عصاره عسل است، فواید موجود در عسل را به پوست بدنتان منتقل خواهد کرد. در ادامه، لیستی از انواع عصاره‌های موجود در لوسیون‌های بدن را ارائه خواهیم کرد.

  • عصاره ماست: ماست دارای ترکیباتی است که باعث محکم نگه داشته‌شدن منافذ پوست و البته کاهش چین‌وچروک پوست می‌شود. عصاره ماست یک فرمول ویژه برای افرادی است که به‌هیچ‌وجه دوست ندارند شاهد پیری خود باشند!
  • عصاره نارگیل: نارگیل دارای خواص آنتی‌باکتریال و ضد قارچ است و می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب‌کننده بسیار قدرتمند عمل کند.
  • جو دوسر (بلغور): بلغور فقط یک وعده مقوی برای صرف صبحانه نیست. خواص آنتی‌اکسیدانی این ماده باعث می‌شود پوست آسیب‌دیده شما احیا شود و مشکلات متعدد آن مثل خارش و قرمزی از بین بروند. لوسیون‌های بدنی که دارای عصاره بلغور یا جو دوسر هستند، همواره به‌عنوان محصولاتی تلقی می‌شوند که شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورند.
  • عصاره عسل: عسل دارای خواص مرطوب‌کننده و آنتی‌باکتریال است و باعث جلوگیری از بروز آکنه خواهد شد. همچنین نباید خواص تسکین‌دهنده و شاداب‌کننده آن را برای پوست بدن نادیده گرفت.
  • عصاره میوه‌ای هلو: هلو سرشار از ویتامین C است و باعث شادابی و سالم ماندن پوست می‌شود. اجزای موجود در میوه هلو به کاهش چین‌وچروک‌های پوست و سیاهی دور چشم کمک می‌کنند.
لوسیون بدن شیر بیواکوا

لوسیون بدن شیر بیواکوا

آشنایی با انواع لوسیون‌ها

به‌ازای هر نوعی از جنس پوست انسان، یک لوسیون بدن اختصاصی ساخته و تولید شده است. رایج‌ترین لوسیون‌های موجود در بازار شامل لوسیون بدن، لوسیون صورت و رایحه‌دار می‌شوند. معمولاً پرفروش‌ترین لوسیون موجود، لوسیون صورت است که معمولاً خواص درمانی هم دارد.

لوسیون‌های صورت بیشتر حاوی ضدآفتاب هستند تا پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر UV مقاوم شود. البته نباید انتظار ضد آفتاب بودن را از همه لوسیون‌های موجود در بازار داشت و بهتر است همواره از یک کرم ضد آفتاب برای حفظ پوست در برابر نور خورشید استفاده کرد.

لوسیون بدن معمولاً برای بهبود بافت پوست نواحی مختلف، از جمله بازوها، پاها، آرنج و حتی زانوها طراحی شده است. محتویات لوسیون بدن نسبت به لوسیون صورت ضخیم‌تر است و پتانسیل آن را دارد که باعث بسته‌شدن منافذ پوست شود.

به همین دلیل است که از لوسیون بدن نباید برای پوست صورت استفاده کرد. در نهایت، یک‌دسته از لوسیون‌ها هم وجود دارند که معطر هستند و به‌عنوان لوسیون رایحه‌دار شناخته می‌شوند.

 

لوسیون بدن شیر بیواکوا

لوسیون بدن شیر گاو بیوآکوا حاوی پروتئین هیدرولیز شده شیر گاو، هیالورونیک اسید و شی باتر محصولی عاای برای نرم کردن و آبرسانی پوست بدن است که به شما کمک می‌کند پوستی روشن، شاداب و جوان داشه باشید.

لاکتیک اسید موجود در ساختار شیر، باعث نرم شدن پوست و از بین رفتن لکه‌ها می‌شود. همچنین با داشتن اسیدهای چرب می‌تواند باعث از بین بردن چین و چروک‌های سطحی شود. شیر خستگی پوست را کاهش می‌دهد. شی باتر ترکیبی با خاصیت نرم کنندگی قوی و تقویت پوست است که به رفع خشکی و زبری آن کمک می‌کند.

لوسیون بدن شیر بیواکوا

لوسیون بدن شیر بیواکوا

نحوه مصرف:

پس از استحمام به مقدار مناسب بر روی پوست زده، ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود.

ویژگی ها:

  • لوسیون بدن شیر گاو بیوآکوا
  • حاوی پروتئین هیدرولیز شده شیر
  • حاوی هیالورونیک اسید و شی باتر
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • شاداب کننده
  •  مرطوب کننده پوست
  •  تغذیه کننده پوست
  •  متعادل کننده آب و چربی پوست
  •  نرم کننده قوی پوست
  •  آبرسان پوست
  • سفید کننده پوست
  •  بهبود خشکی پوست
  • دارای رایحه خوش
  •  مناسب انواع پوست
  • ساخت چین

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *