آدرس و شماره تماس, نمایندگی خودرو

لیست خرید پاترول شیراز

لیست خرید پاترول شیراز

لیست خرید پاترول شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست خرید پاترول شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید پاترول شیراز

برای آشنایی با تاریخچه خودرو نیسان پاترول به سال ۱۹۱۴ برمی‌گردیم. کارخانه خودروسازی کوچکی، آغاز به تولید یک وسیله نقلیه دو سیلندر نمود که تنها ده اسب بخار قدرت داشت. نام این خودرو دات تعیین شد که اولین حروف نام شرکای آن بود. دن Den، آیویاما و تاکوچی سه تولیدکننده این وسیله نقلیه کوچک بودند.

سال‌ها گذشت تا در سال ۱۹۳۰ خودرو دات دستخوش تغییر شد. خودروی کوچک جدیدی بنام پسر دات Son of DAT تولید شد و چندی بعد به داتسون (در زبان ژاپنی به معنای خورشید تابان است) شهرت یافت.

در سال ۱۹۳۴ داتسون اقدام به مشارکت با خودروساز دیگری نمود که نهونسانگ نام داشت و پس از آن نام داتسون به نیسان تغییر پیدا کرد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست خرید پاترول شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خرید پاترول شیراز

ردیف نام نمایندگی نیسان نشانی نمایندگی های نیسان در شیراز شماره تماس
۱ نمایندگی خدمات پس از فروش – قاسم پور شیراز، بلوار سلمان (پیرنیا)، روبروی بانک ملت ۰۷۱-۳۷۳۰۰۸۳۷
۲ نمایندگی فروش – قاسم پور شیراز، میدان مطهری، قدوسی شرقی، بعد از مجتمع تجاری سلطانیه ۰۷۱-۳۸۴۳۲۲۲۲

خرید پاترول در دیوار شیراز

سال ۱۹۳۷ سالی بود که نیسان به‌عنوان یک شرکت خودروسازی موفق ژاپنی در یوکوهاما در سطح جهانی مطرح شده بود. نیسان در این سال ده هزارمین خودرو خود را تولید کرد، ده سال بعد با پیشرفت صنایع خودروسازی، زمان ساخت خودرو الکتریکی فرارسیده بود. دولت ژاپن بهره‌گیری از انرژی دوگانه را مدنظر قرارداد، پس نیسان اقدام به تولید خودروی الکتریکی تاما نمود و آن را روانه بازار فروش کرد. به منظور جوابگویی به احتیاجات ارتش ژاپن (نیاز به خودروهای پرقدرت بیابانی) در سال ۱۹۵۱ اولین خودروی دو دیفرنسیال (چهارچرخ متحرک) کمپانی نیسان به نام پاترول از خط تولید نیسان خارج شد. این خودرو که از بسیاری جهات مورد توجه ژاپنیها قرار گرفت،

خرید پاترول شیپور شیراز

از نظر ظاهری نیز بسیار شبیه به خودرو جیپ ساخت آمریکا بود. تا سال ۱۹۸۰ پاترول تغییرات زیادی کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به تغییر اتاق، موتور و تجهیزات داخلی اشاره کرد؛ ولی این سال را می‌توان نقطهٔ عطفی در تاریخ تولد نیسان پاترول دانست.

در این سال تجهیزات لوکس بسیاری بر این خودرو افزوده شد، بطوری‌که از این زمان به بعد پاترول تنها یک خودرو بیابانی و کوهستانی نیست بلکه خودرویی است در چندین مدل برای سلایق مختلف. برای اولین بار پاترول دو گونه ۵ در و ۳ در، شاسی بلند و شاسی کوتاه عرضه شد، و این تغییرات و تنوع همگام با پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو و بکارگیری آن در ساخت پاترول باعث شده که این خودرو به شهرت دست پیدا کند تا جایی که نیسان در کشورهایی چون انگلستان، آلمان، اسپانیا و بلژیک اقدام به برپایی خط تولید آن نمود. نیسان پاترول تاکنون در شش نسل مختلف تولید شده‌است و در سال ۲۰۱۰ آخرین نسل آن یعنی نسل ششم نیسان پاترول توسط شرکت نیسان معرفی گردید.

خرید نیسان پاترول شیراز

Nissan Patrol y60 (دارای دو درب؛ ۲۲۰۰ میلی‌متر چرخ محور چرخ) و G60 دو درب؛ ۲٫۵۰۰ میلی‌متر (۹۸٫۴ اینچ) برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در استرالیا فروخته شد. پاترول‌های فرمان سمت چپ L60 / GL60 در خارج از استرالیا فروخته می‌شدند. مشتریان آمریکایی می‌توانند پاترول را فقط از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۹ بخرند.

پاترول‌ها از طریق نمایندگی‌های داتسون فروخته می‌شدند و این خودرو را تنها وسیله نقلیه با خودروی نیسان که در اوایل دهه ۱۹۸۰ در ایالات متحده فروخته شده بود، آغاز کردند. Nissan Cedrics که در اوایل دهه ۶۰ نیز به آمریکا صادر می‌شد. نسخه چهارچرخ، H60 نیز موجود بود.

خرید و فروش پاترول شیراز

سری 4WD Nissan Patrol ۶۰ در نسخه‌های کوتاه، متوسط و بلند چرخ‌های پایه تولید شد. دارای یک گیربکس دستی نوع-F3B83L در ابتدا با سه و بعد با چهار سرعت، کیس انتقال دنده دو سرعته با درایو چهار چرخه نیمه وقت بود. موتور این موتور P، ۳۹۵۶ سی سی (۲۴۱٫۴ مس داخل) سوپاپ سیلندر درون خطی شش سیلندر بود که شامل محفظه‌های احتراق وان با شکل و یک شفت میلگرد کاملاً متعادل بود. با داشتن دو درب جلو و یکی در عقب و چهار صندلی (راننده و همراه در جلو، دو صندلی عقب موازی)، نسخه اضافی چرخ محور چرخ بلند (H60) با ظرفیت هشت سرنشین در دسترس بود.

خرید پاترول چهار در شیراز

Y60 از لحاظ مکانیکی متفاوت از پیشینیان بود زیرا اولین گشت با سیستم تعلیق سیم پیچ، افزایش راحتی و کار با آفرود بودند. تمام پاترول های Y60 دارای یک سیستم تعلیق محور زنده سه حلقه در قسمت جلویی بودند و همه واگن‌ها (SWB , LWB و SWB LW) یک تنظیم پنج پیوندی را در عقب به کار گرفته بودند. مدل ابزار با هر دو محور عقب بهار برگ و از سال ۱۹۹۴ به بعد انتخاب همان محور عقب سیم پیچ بهار به عنوان واگن‌ها در دسترس بود. میله‌های نوسان در محورهای زندگی در جلو و عقب سیم پیچ جلو و عقب قرار گرفتند.

خرید پاترول دو درب شیراز

فرمان هیدرولیک استاندارد بود. برخی از مدل‌های واگن دارای ترمزهای دیسکی در جلو و عقب بودند در حالی که یوت ترمزهای درام عقب را حفظ می‌کرد. معرفی همگام سازی بر روی دنده‌های معکوس از دیگر پیشرفت‌ها بود. کدهای مدل جایگزین GR و GQ به ترتیب در مدلهای درایو سمت چپ و راست استفاده شد.

بیشتر مدل‌ها دارای دیفرانسیل لغزش محدود عقب بودند و برخی از انواع آن دارای خلاء یا برقی بودند که دارای قفل دیفرانسیل عقب دستی بودند.

خرید پاترول دو درب در شیراز

مکانیسم رهاسازی نوار چرخش عقب در برخی مدل‌ها ظاهر شده‌است. برخی از Y60ها دارای وینچ جلوی موتور PTO بودند که دارای یک اهرم کنترل داخل کابین در سمت راست چرخ دنده بود.

پاترول با نام تجاری Safari در ژاپن، جایی که به جای استاندارد 12V، از سیستم الکتریکی ۲۴ ولت بهره می‌برد.

TD42 و TB42 یا با یک جعبه دنده ۵ سرعته و یک جعبه دنده اتوماتیک چهار سرعته در دسترس بودند. RD28T و RB30 فقط یک کتابچه راهنمای ۵ سرعته ارائه می‌داد.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *