آدرس و شماره تماس, مراکز قضایی

لیست دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی

لیست دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی

لیست دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی را در اختیار شما قرار دهیم.

دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی

قوهٔ قضائیهٔ جمهوری اسلامی ایران، قوه‌ای است مستقل که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت در ایران است.[۱][۲] رئیس قوهٔ قضائیه توسط رهبر انقلاب اسلامی به مدت ۵ سال به این سمت منصوب می‌شود که باید مجتهد عادل و آگاه به امور قضایی و مدیر و مدبر باشد. ریاست قوهٔ قضائیه را در حال حاضر سید ابراهیم رئیسی بر عهده دارد.[۳][۴][۵][۶]

سیستم قضایی سراسری در ایران برای اولین بار توسط عبدالحسین تیمورتاش در زمان رضا شاه اجرا شد و با تغییرات بیشتر در دوره پهلوی دوم ایجاد شد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دفتر خدمات قضایی شیراز زرهی

  • دفتر خدمات الکترونیک قضایی بلوار زرهی- کد دفتر: ۹۳۳۱۷۰۰۱- مدیر دفتر: یوسف پرند

آدرس: بلوار زرهی – سه راه بعثت – سمت چپ روبروی چراغ خطر – جنب بانک مسکن – ساختمان پارسیس ۵

تلفن دفتر: ۱-۳۸۳۸۱۵۸۰

پس از سرنگونی خاندان پهلوی توسط انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹، این سیستم بسیار تغییر کرد. اکنون قانون حقوقی بر اساس قوانین اسلامی یا شرع تنظیم شده‌است، اگرچه بسیاری از جنبه‌های قانون مدنی حفظ شده و در یک سیستم حقوقی قانون مدنی ادغام شده‌است. طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، قوه قضاییه در ایران «یک قدرت مستقل است». کل سیستم حقوقی – «از دیوان عالی کشور گرفته تا دادگاه‌های منطقه ای، تا دادگاه‌های محلی و انقلابی» – تحت اختیار وزارت دادگستری است، اما علاوه بر وزیر دادگستری و رئیس دیوان عالی کشور، همچنین یک رئیس قوه قضاییه منصوب جداگانه وجود دارد. لوایح مجلس مربوط به قانون اساسی توسط شورای نگهبان بررسی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *