دکتر

متخصص ختنه شیراز

متخصص ختنه شیراز

متخصص ختنه شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا در رابطه با  ختنه صحبت خواهیم کرد.سپس به معرفی متخصص ختنه شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

آشنایی با عمل ختنه

پسرها هنگام تولد، پوستی روی انتهای آلت‌شان قرار گرفته که با انجام این عمل برداشته می‌شود. ختنه بیشتر در منطقه‌های مذهبی مرسوم بوده و به عنوان یکی از واجبات در اسلام است. اما در حال حاضر بیشتر کشورها این عمل را برای نوزدان انجام می‌دهند.

هنگامی که پوست انتهایی برداشته می‌شود، آلت به‌طور کامل در معرض دید قرار می‌گیرد که جهت رعایت بهداشت و تمیزی انجام می‌شود.

آمادگی برای ختنه

جهت انجام این عمل برای فرزند خود ابتدا باید در نظر بگیرید که او آمادگی لازم برای انجام این عمل را دارد یا خیر؟ باید دراین‌باره از پزشک متخصص اطفال بخواهید که نظر خود را در خصوص آمادگی فرزند شما بدهد تا بتوانید تصمیم نهایی درستی بگیرید.

در اغلب مواقع نوزادان می‌توانند چند روز پس از به دنیا آمد این جراحی را انجام دهند. اما ممکن است در برخی از کودکان به دلایل مختلفی مانند نارس بودن، انجام این عمل زود باشد. پزشک متخصص در خصوص مزایا و خطرات احتمالی توضیحات لازم را خواهد داد.

پس از آگاهی و صلاحدید پزشک می‌توانید فرم رضایت‌نامه را تکمیل کرده و رضایت خود جهت انجام این عمل برای فرزند خود اعلام کنید. هرچه انجام این عمل در کودکان زودتر انجام گیرد، برای آنها بهتر خواهد بود؛ زیرا در سنین بالاتر آنها درد بیشتری را احساس خواهند کرد.

عمل ختنه چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا پزشک ناحیه تناسلی را با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌طور کامل تمیز خواهد کرد. سپس با استفاده از یک بی‌حسی عمل را آغاز می‌کند. جهت بی‌حسی و کاهش درد از راهکارهای متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از رایج‌ترین و کم‌عارضه‌ترین آنها استفاده از کرم‌های بی‌حسی است.

در مراحل پایانی با استفاده از گاز، پماد و حلقه‌ای پلاستیکی روند عمل را خاتمه می‌دهند. حلقه جهت جلوگیری از برخورد ناحیه با پوشک و لباس نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: متخصص ختنه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



متخصص ختنه در شیراز

دکتر مهدی شریعتی

خیابان رحمت – خیابان بنی هاشمی – کوچه اول
همه روزه صبح و عصر

دکتر علی اصغر بوستانی زاده

تخصص بیماری های کودکان

شیراز
خیابان فضل آباد – ساختمان داروخانه پنجم شهریور – طبقه دوم
شنبه تا چهارشنبه صبح و بعد از ظهر
پنج شنبه صبح

 

بهترین متخصص ختنه در شیراز

دکتر محمدحسن شریعتمداری

تخصص بیماری های کودکان

بلوارپاسداران – جنب درمانگاه محمدرسول اله – ساختمان سینا – طبقه دوم
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر

 

 

دکتر سید بهروز دشتی

متخصص کودکان (اطفال)
بیمارستان مادر و کودک غدیر
شیراز
شیراز – دروازه قرآن – بیمارستان مادر و کودک غدیر
یکشنبه از ساعت 10:00 الی 12:00

 

شیراز
خیابان قصردشت – بالاتر از بیمارستان فرهمند فر – مجتمع پاسارگاد – طبقه سوم – واحد 302
شنبه تا چهارشنبه عصرها از ساعت 16:30 تا 20:30
پنجشنبه صبح ها از ساعت 10:00 الی 12:00

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *