بیمه

مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

بیمه آتیه سازان حافظ

شرکت بیمه حافظ یک شرکت سهامی عام و خصوصی بیمه ثبت شده و فعال در مناطق آزاد تجاری ایران است که دفتر مرکزی آن در جزیره کیش واقع است. پروانهٔ فعالیت شرکت در تاریخ ۱۳ خرداد ۸۳ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

شرکت آتیه‌سازان‌حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران به‌منظور اجرای فصول ۵ و ۲۵ و نیز ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، از تاریخ ۱۳۸۰/۰۳/۲۳ بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمیـن اجتماعی، مصوبـه هیئت محترم وزیران به شماره ۱۹۳۸/ت ۲۸۴۷۶ ه مورخه ۱۳۸۲/۰۲/۰۲ و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران تأسیس شد.

مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

ارتقاء و رشد سطح سلامت ‌جامعه و کمک به اصلاح ساختار نظام سلامت از طریق گسترش خدمات درمانی، ارائه طرح‌های نـوین بیمه‌‎ای و افزایش رضایتمندی بیمه‌گذاران خود و همچنین اقدام بـه غربالگری در بیمه‌تکمیلی، مهمترین اهداف تأسیس شرکت است.

درحال‌حاضر شرکت‌آتیه‌سازان‌حافظ با پوشش ۷.۳۷۳.۴۳۷ ‌نفر بیمه شده از طریق ۳۹ شعبه، ۱۲۳۴ نمایندگی و ۴۹۷۵ مرکز و مؤسسه تشخیصی- درمانی طرف‌ قرارداد اعم از بیمارستان‌های دولتی، خصوصـی و دانشگاهی، دی‌کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز سی‌تی‌اسکن، MRI، رادیـولوژی، سونوگرافی، نـوارنگاری، ماموگرافی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، سنجش تراکم ‌استخوان، پزشکی هسته‌ای، مراکز کاردرمانی، دندانپزشکی، بینـایی‌سنجی، مراکز نازایی، داروخانه، مطب،رادیوتراپی و عینک‌سازی به بیمه‌شدگان خویش بهترین و مناسب‌ترین خدمات را با صدور معرفینامه و یا پذیرش خسارت در مراکز غیرطرف قرارداد ارائه می‌دهد.

بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

 

بیشتر بخوانید:

 

3 فکر در مورد “ مراکز طرف قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ شیراز

  1. عیسی برزگر گفت:

    بیمه خوبی نیست

  2. بیمه شده گفت:

    بیمه ی آتیه سازان حافظ بیمه ی جامع وکاملی نیست و همه موارد و خدمات درمانی را شامل نمیشود و در ضمن پول پرداختی از طرف بیمار کامل پرداخت نمیشود ومبلغ فرانشیز زیاد هست و مراکز کمی با این بیمه قرارداد دارند و کلا بیشتر به درد بستری شدن در بیمارستان واعمال جراحی میخوره تا موارد سرپایی ، باید این بیمه باز بینی شود ومواردی مثل هزینه ی ویزیت و دندانپزشکی وخیلی موارد دیگه هم به آن اضافه شود

  3. بهار گفت:

    بدترین بیمه تکمیلی هست
    هیچ جا قبولش ندارن
    لا اقل مراکز خوب قبولش ندارن
    مخصوصا برای بازنشسته های خدمات درمانی

    هر کی میتونه بیمه اش رو عوض کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *