آدرس و شماره تماس, خدمات

نقشه برداری در شهریار

نقشه برداری در شهریار

نقشه برداری در شهریار

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  نقشه برداری در شهریار را در اختیار شما قرار دهیم.

نقشه برداری در شهریار

نقشه‌برداری یا سِروِینگ (به انگلیسیSurveying) که در ایران تحت عنوان‌های: مهندسی نقشه‌برداری (کارشناسی پیوسته)، مهندسی عمران-نقشه‌برداری (کارشناسی پیوسته) و مهندسی تکنولوژی نقشه‌برداری (ناپیوسته) تدریس می‌شود. شاخه‌ای از علوم مهندسی است که به جمع‌آوری، آماده‌سازی، ذخیره‌سازی، پردازش، مدیریت، تحلیل، تلفیق، بازیابی و انتقال داده‌های مکان مرجع می‌پردازد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: نقشه برداری در شهریار در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نقشه برداری در شهریار

خدمات مهندسی نقشه برداری

 علی محمدی
09125159530

 چت واتساپ

 

ارائه کلیه خدمات مهندسی نقشه برداری در استان های تهران و البرز( شهریار، کرج، هشتگرد، رباط کریم، اسلامشهر، ملارد، صفادشت، اندیشه، فردیس، محمدشهر، ماهدشت، اشتهارد و شهرقدس) با بهترین کیفیت شامل: تعیین مساحت دقیق اراضی، تفکیک اراضی با بالاترین دقت، پیاده سازی انواع نقشه، تهیه نقشه های یو تی ام دقیق (UTM) بر مبنای سامانه شمیم با استفاده از جی پی اس مولتی فرکانس جهت ارائه به سازمان ها و ادارات دولتی، خدمات حرفه ایی جی پی اس مولتی فرکانس، تهیه نقشه های ازبیلت، توپوگرافی و کلیه امور مرتبط نقشه برداری.

بیش از ۲۵ سال تجربه درخشان در انجام پروژه های بزرگ نقشه برداری در سراسر کشور و با تجهیزات دقیق و بروز
تضمین کیفیت برای کلیه خدمات
(با نقشه برداری دقیق حدود زمین های خود دیگر نگران از بین رفتن علائم آن نباشید چون با داشتن نقشه دقیق قبلی به راحتی و با دقت بالا قابل بازیابی خواهند بود.)

 

دفتر نقشه برداری در شهریار

نقشه برداری

 محمدرضا حسین خانی
09126156447

چت واتساپ

 

محمدرضا حسین خانی-کارشناس نقشه برداری-پایه 2 نظارت و طراحی از سازمان نظام مهندسی استان تهران
گروه نقشه برداری شاخص آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه انجام خدمات مهندسی نقشه برداری در استان تهران و البرز(شهر تهران-شهریار-شاهدشهر-فردوسیه-وحیدیه-باغس تان-صباشهر-اندیشه-رباط کریم-پرند-اسلامشهر-کهریزک.شمس آباد-بهارستان-ملارد-صفادشت -شهرقدس-کرج-فردیس-ماهدشت-اشتهارد و سایر شهرستانها) اعلام میدارد.
خدمات این گروه به صورت پروژه ای و یا به صورت تامین اکیپ نقشه برداری می باشد که موارد در صورت لزوم توسط کارشناس نقشه برداری نظام مهندسی و کارشناس رسمی دادگستری به تایید خواهد رسید.
گروه فوق با بهره گیری از کارشناسان مجرب و با استفاده از تجهیزات مربوطه عهده دار انجام فعالیت های زیر می باشد:

قیمت: توافقی

مشخصات آگهی

نام

محمدرضا حسین خانی

ایمیل

تلفن

09126156447

انقضا

‪سه‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۰

موقعیت

تهران

آدرس

شهریار

 

 

خدمات مهندسی نقشه برداری در شهریار

معمولاً عملیات نقشه‌برداری شامل دو مرحله برداشت (یا اندازه‌گیری و محاسبه) و ارائه نتایج کار است. در مرحله اندازه‌گیری، از وسایل و دستگاه‌ها (نظیر توتال استیشن‌ها، تئودولیتها، جی‌پی‌اس و …) و نیز روش‌های مختلفی استفاده می‌شود تا داده‌های لازم برای مرحله دوم بدست آید. نتایج کار به صورتهای آنالوگ (نقشه، مقاطع طولی و عرضی و…) یا رقومی (مانند جدول‌ها، مدل‌های رقمی زمین) ارائه می‌گردد.

 

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *