اماکن

هتل های اراک

هتل های اراک

با درود فراوان به شما همراهان گرانقدر وبسایت شیرازیاب ! خرسندیم که بار دیگر همراه شما هستیم با معرفی هتل های اراک. از انتخاب شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

هتل امیرکبیر

درباره هتل: مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر در محیطی سرسبز و دلنشین به شکل عرشه یک کشتی در سال 1384 تاسیس گردید. این هتل در 7 طبقه طراحی شده و دارای 75 باب اتاق و سوییت‌های مجهز و شیک با ظرفیت‌های مختلف جهت پذیرایی شما مهمانان ارجمند است. هتل پنج ستاره امیرکبیر با معماری زیبا، مدرن و دقیق خود باعث جذابیت هر چه بیشتر شده است. این هتل دارای رستوران در فضای باز همراه با موسیقی زنده در فصل‌های تابستان و بهار است. از دیگر مزایای آن وجود امکاناتی نظیر سفره خانه، تالار، جاده سلامتی جهت پیاده‌روی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، زمین تنیس و شهربازی در این مجموعه بی‌نظیر است.

نشانی: اراک، بلوار آيت اله اراکی، مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر


هتل آفتاب اراک

درباره هتل: هتل آفتاب یکی از هتل های نوساز و مجهز  اراک است. رستوران لاله این هتل هم بسیار محبوب است و غذاها، دسرها و نوشیدنی هایی متنوع را به مهمانانش ارائه می دهد. از جاذبه های گردشگری‌ای که ازهتل آفتاب در زمان به نسبت کوتاهی به آن ها می رسید، می توان به موزه مفاخر، بازار تاریخی اراک و پارک جنگلی اشاره کرد، برای رسیدن به هر کدام از این مکان ها با ماشین کمتر از 20 دقیقه زمان لازم دارید. اگر با ماشین شخصی به اراک سفر نکرده اید، تاکسی سرویس هتل آماده است تا شما را به مقصدی که در نظر دارید برساند. هتل آفتاب با پرسنلی مجرب و ارائه خدماتی مانند اینترنت، پارکینگ، لاندری، سالن همایش و زمین بازی کودکان اقامتی به یاد ماندنی برای مهمانانش فراهم می کند.

نشانی: اراک، بلوار سردشت، روبروی سنجان، پارک کلاله

منبع: گوگل

سایر مطالب سایت را نیز ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *