پوشاک

کتونی اورجینال مردانه

کتونی اورجینال مردانه

کتونی اورجینال مردانه

چرا همه آقایان و پسران جوان به دنبال خرید کتونی اورجینال مردانه (Men’s Original Sport Shoes) هستند؟ پاسخ به این پرسش به چند عامل مختلف بستگی دارد، یکی می‌تواند سرمایه‌گذاری در خرید کفشی باکیفیت و عمری باشد، دومی می‌تواند به عنوان توجه به مُد روز تعریف شود، و دیگری را می‌توان در راستای توجه به سلامت پاها در نظر گرفت. به‌هرروی، با هر فکری که به سراغ خرید کفش ورزشی اورجینال یا اصل می‌روید، برگ برنده در دستان شماست! می‌پرسید چرا؟ با شیرازیاب همراه باشید.

کتونی های اورجینال مردانه

کتونی اورجینال مردانه

کتونی اورجینال مردانه

کتونی اورجینال چیست؟

عموماً کتونی اورجینال مردانه به کفش‌هایی گفته می‌شود که مستقیماً از طریق تولید‌کننده اصلی به دست مشتری می‌رسد. به دلیل اینکه بازار فروش مدل‌های فیکِ این برندها در داخل کشور به اندازه‌ای گرم است که یافتن کتونی اورجینال به مانند گشتن سوزن در انبار کاه می‌ماند. بنابراین، این اصطلاح اغلب به برندهای بزرگ جهانی اطلاق می‌شود، و در ایران به نام‌های کتونی اصل یا اورج نیز مشهور هستند.

 

ویژگی‌های کتونی اورجینال مردانه

رای داشتن فعالیت‌های ورزشی سطح بالا و حفظ سلامت پاها، کتونی‌های اورجینال اغلب دارای فن‌آوری و ویژگی‌های تخصصی بسیاری هستند. در بسیاری از فعالیت‌های روزانه، ممکن است بدن شما با انفجار سرعت و توقف‌های ناگهانی مواجه شود. بنابراین داشتن یک جفت کفش ورزشی مناسب می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برآورده کند.

نکات مهم در خرید کتونی اورجینال مردانه

قیمت کتونی اورجینال

معمولاً قیمت بیشتر با ویژگی‌ها، فن آوری‌ها و راحتی بیشتر در ارتباط است، اما این بدان معنا نیست که شما باید گران‌ترین کتانی مردانه را خریداری کنید. به دلیل آنکه تولیدکنندگان بزرگ کفش ورزشی در جهان اعم از اَسیکس، آدیداس، نایکی و دیگران، باکیفیت‌ترین کتانی‌ها را تولید می‌کنند، بنابراین قیمت بالای محصولات آن‌ها دور از انتظار نیستند. وقتی به این عقیده رسیده‌اید که «هیچ چیز کتونی اورجینال نمی‌شود» آنگاه فارغ از قیمت، تنها با پوشیدن یک جفت کتونی اصل لذت نهایی را خواهید برد.

تشخیص اصل بودن کتانی

کتانی‌های اورجینال مردونه اغلب از طریق شماره سریالی که در زیر زبانه کفش درج شده است، قابل شناسایی می‌باشد. شما می‌توانید این شماره را در سایت مربوطه درج کرده و از صحت اصل بودن کفش خود آگاهی یابید. راه دیگر می‌تواند بررسی جعبه کتانی باشد، مدل‌های اورجینال اغلب دارای جعبه‌ای با طراحی ویژه و باکیفیت هستند. همچنین بهترین راه می‌تواند بررسی ظاهری نیز باشد، کیفیت بدنه، زیره و داخل کتانی اورجینال به وضوح بسیار بالاتر از کتانی فیک است.

نکات دیگر در خرید کتونی اورجینال مردانه:

  • اگر به خرید حضوری علاقه دارید، لازم است در انتها روز که پاها به بزرگ‌ترین اندازه خود می‌رسند، اقدام کنید.
  • همیشه یک پا بزرگ‌تر از پای دیگر است؛ در زمان خرید حضوری براساس اندازه پای بزرگ‌تر کتانی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در زمان خرید حضوری برای تعیین سایز درست کفش ورزشی، حتماً جوراب به پا کنید.
  • سایز درست کتانی باید به خوبی تمام قسمت‌های پای شما احاطه کند، بدون آنکه احساس تنگی یا گشادی کنید.
  • اگر پای شما بین دو سایز مختلف بود، سایز بزرگتر را انتخاب کنید. برای مثال اگر سایز پای شما ۴۱.۵ بود، سایز ۴۲ را انتخاب کنید.

انتخاب کتونی مناسب براساس نوع ورزش

در واقع هر سبک از کتونی ورزشی، برای نوع خاصی از فعالیت‌های ورزشی طراحی و ساخته می‌‍شود. برای مثال، کفش‌های رانینگ مخصوص دویدن و پیاده‌وری‌های طولانی مدت هستند. کفش‌های مردانه مناسب برای دویدن با ارائه بالشتک‌های مخصوص برای کمک به جذب شوک و فشار وارده از برخورد پا با سطح زمین، مانع از صدمات ناشی به مچ، زانو و کمر می‌‍شوند.

بنابراین اگر قصد انجام تمرینات بدنسازی را دارید، یقیناً باید به دنبال یک جفت کتونی متفاوت باشید. حتی کتونی ورزش تنیس با کتونی والیبال نیز تفاوت‌های بسیار آشکاری دارد. برای خرید کفش ورزشی مناسب برای ورزش‌های مختلف، لازم است به فروشگاه‌های معتبر و مرتبط با نوع فعالیت ورزشی خود رجوع کنید.

مقالات:

منبع: markomode.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *