اطلاعات عمومی

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس نی نی سایت

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس نی نی سایت

 

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس نی نی سایت” گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

پاک کردن لکه لاک از روی لباس

غفلت در مورد لاک ریخته شده، آن را به لکه دائم تبدیل می‌کند.لاک در تماس با لباس به سرعت خشک و سفت می‌شود و در نهایت لکه‌ای زبر و پررنگ ازخود به جا می‌گذارد.از آن‌جایی که لاک هر چه بگذرد، سفت‌تر می‌شود، پاک کردن آن از روی لباس باید سریع انجام شود.

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس

۱ – تعدادی دستمال کاغذی روی سطحی صاف بگذارید.لباس را از قسمت لک شده روی دستمال کاغذی قرار دهید.

۲ – پنبه را به استون آغشته کنید.آن را به پشت قسمت لک شده بزنید به طوری که لاک به دستمال‌کاغذی‌ها منتقل شود.

۳ – به آغشته کردن لکه به استون ادامه دهید تا لاک کاملا پاک شود.پنبه‌های لاکی را با تمیز عوض کنید.

۴ – این قسمت از لباس را با فشار آب گرم بشویید تا استون کاملا خارج شود.

۵ – در صورت باقی ماندن جای لکه، از لکه‌بر لباس استفاده کنید.

۶ – لباس را طبق دستور بشویید.

۷ – بگذارید لباس در هوای آزاد خشک شود.

نکته :_ دقت کنید استون الیاف مداکریلیک و تری‌استات را از بین می‌برد._ ابتدا استون را روی قسمت کوچکی از پارچهامتحان کنید و از عدم تغییر رنگ آن مطمئن شوید.

پاک کردن لاک ناخن از روی لباس سفید

اگرچه رنگ لاک ناخن روی لباس سفید، به چشم می‌آید، اما پاک کردن آن ساده‌تر از لباس رنگی و مشکی است، چرا که با مشکل رنگ رفتگی لباس مواجه نخواهید بود. برای پاک کردن لاک ناخن از روی لباس سفید باید از استون، گوش پاک‌کن و دستمال کاغذی حوله‌ای استفاده کنید.

در صورتی که می‌خواهید پاک کردن لاک ناخن از روی لباس رنگی را با همین روش صورت دهید، حتماً گوشه‌ای از لباس، مقداری استون بزنید. در صورتی که رنگ لباس تغییر نکرد، می‌توانید برای پاک کردن لاک از روی لباس رنگی با همین روش اقدام کنید.

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس

پاك كردن لاك خشک شده از روي لباس

ابتدا یک دستمال کاغذی ضخیم یا دستمال کاغذی حوله‌ای زیر لباس (در قسمت لکه لاک) قرار دهید. مقداری استون را به گوش پاک‌کن بزنید و آن را به لکه لاک روی لباس بمالید. در واقع شما باید گوش پاک‌کن را از گوشه لکه لاک به داخل بکشید تا لکه پخش نشود.

به منظور ادامه پاک کردن لکه لاک از روی لباس، باید دستمال حوله‌ای زیر لکه را تعویض کنید تا پاره نشود و رنگ لاک به بخش دیگر پارچه لباس نفوذ نکند. همچنین در صورتی که گوش پاک‌کن رنگی شد، باید آن را نیز عوض کنید تا لباس را رنگی نکنید.

در صورتی که لکه لاک روی لباس نخی پاک نشد یا اثر لکه باقی ماند، می‌توانید از مقداری الکل صنعتی نیز بهره‌مند شوید. مقداری الکل صنعتی را روی گوش‌ پاک‌کن بریزید و لکه را از خارج به داخل پاک کنید تا پخش نشود.

توصیه می‌کنیم به منظور پاک کردن لاک از روی لباس‌های رنگی، از الکل صنعتی استفاده نکنید، چرا که ممکن است رنگ و بافت لباس از بین برود. از این جهت توصیه می‌کنیم برای از بین بردن لاک روی لباس رنگی از لاک پاک‌کن یا استون بهره‌مند شوید.

پاک کردن لاک از روی لباس مشکی

برخی از لباس‌های مشکی ممکن است رنگ بدهند، از این جهت پاک کردن هرگونه لکه از روی لباس مشکی کمی دشوار خواهد بود. برای پاک کردن لاک از روی لباس مشکی، ابتدا مقداری استون یا لاک پاک‌کن را روی گوشه‌ای از لباس امتحان کنید.

در صورتی که رنگ لباس مشکی هیچ تغییری نکرد، شما می‌توانید برای پاک کردن لاک از روی لباس مشکی اقدام کنید. ابتدا مقداری پنبه را به کمی استون آغشته کنید، سپس پنبه را به روش ضربه‌ای روی لکه لاک بزنید.

به بیان دیگر پنبه کوچک را روی لکه لاک قرار دهید و به سرعت آن را بردارید تا روش پاک کردن لاک از روی لباس مشکی را به درستی انجام دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از پد لاک پاک‌کن استفاده نمایید، همان روش ضربه‌ای کارآمد خواهد بود.

پاک کردن لاک ناخن از روی لباس عروس

در صورتی که می‌خواهید لاک ناخن را از پارچه ساتن، حریر و توری پاک کنید، توصیه می‌کنیم هرگز از لاک پاک‌کنی که شامل استون است، استفاده نکنید. معمولاً برخی از لاک پاک‌کن‌ها فاقد استون هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

از این جهت مقداری از لاک پاک‌کن بدون استون را روی گوش ‌پاک‌کن بزنید و آن را از قسمت خارجی تا داخلی، روی لکه لاک لباس عروس بکشید. البته در صورتی که در پاک کردن لاک از روی پارچه ساتن یا حریر تردید دارید، حتماً آن را به خشکشویی بسپارید، چرا که ممکن است بافت پارچه ساتن، تور یا حریر از بین برود. با این حال لکه لاک از روی لباس عروس نیز همچون لکه‌های دیگر پاک خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *