خدمات

کار در منزل شیراز

کار در منزل شیراز

کار در منزل شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “کار در منزل شیراز” گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

۱. بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

اگر با بازاریابی وابسته آشنا نیستید لازم به ذکر است که این نوع بازاریابی بر پایه همکاری شما در فروش یک محصول و دریافت حق کمیسیون آن می‌باشد. به زبان ساده تر فرض کنید که شما یک وب سایت دارید و و با استفاده از یک لینک کاربران را به کتابی در آمازون ارجاع می دهید، وقتی بازدید کننده روی پیوند وابسته کلیک کرده و کتاب را خریداری می کند ، آمازون درصدی از فروش را به شما پرداخت می‌کند. مردم عاشق بازاریابی شرکت‌های وابسته هستند زیرا با اندک هزینه‌های راه اندازی می توانند درآمد مناسبی کسب کنند.

2. کار در منزل شیراز بسته بندی

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد هستید و دنبال کار های ساده می‌گردید بهترین انتخاب کار در منزل بسته بندی شیراز است. در واقع یکی از بالاترین درآمد ها برای خانم های خانه دار بسته بندی حبوبات در منزل، بسته بندی سبزی خرد شده در منزل شیراز، بسته بندی محصولات غذایی در شیراز و بسته بندی کالا در شیراز، می‌باشد حتی اگر دانشجو هستید و وقت رفتن به سرکار را ندارید می‌توانید با کار در منزل شیراز و بسته بندی اقلام مختلف برای خود درآمد بالا داشته باشید پس با ما همراه باشید.

انواع کار در منزل بسته بندی شیراز

  • بسته بندی مداد رنگی در شیراز
  • کار در منزل بسته بندی پوشاک در شیراز
  • بسته بندی جوراب در منزل شیراز
  • کار در منزل بسته بندی لوازم التحریر در شیراز
  • بسته بندی حبوبات در منزل شیراز
  • بسته بندی محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی در شیراز
  • بسته بندی خشکبار در منزل شیراز
  • بسته بندی بادکنک در شیراز
  • بسته بندی آجیل در منزل شیراز
  • استخدام کار بسته بندی در منزل شیراز برای محصولات غذایی دیگر
  • استخدام کار بسته بندی در منزل شیراز برای محصولات کالایی دیگر

3. انیماتور

آیا شما فردی هنری و خلاق و قادر به ایجاد انیمیشن و جلوه‌های بصری برای تلویزیون، فیلم، بازی های ویدئویی و انواع دیگر رسانه ها هستید؟ پس می‌توانید در خانه به عنوان انیماتور کار کنید و درآمدی بسیار مناسب داشته باشید به عنوان مثال درآمد هر انیماتور آزادکار یا فریلنسر در آمریکا بالغ بر ۲۵ تا ۱۰۶ دلار به ازای هر ساعت کار می باشد.

 4.نانوا، سروکننده، آشپز

اگر در آشپزی استعداد دارید پس بهتر است از این استعداد و اشتیاق خود برای ایجاد یک کسب و کار خانگی استفاده کنید و از آشپزخانه خانه‌تان می توانید یک تجارت غذا را شروع کرده یا یک سرآشپز شخصی شوید. اگر نانوا هستید، می توانید کالاهای خود را به دوستان، همسایگان و یا به صورت آنلاین یا در بازارهای محلی کشاورزان بفروشید.

5. حسابدار

کار در منزل شیراز

کار در منزل شیراز

باور کنید یا نه، لازم نیست یک متخصص حسابداری باشید تا حسابداری را شروع کنید. فقط کافی است برای یک دوره حسابداری در یک کلاس جامع و یا حتی آنلاین ثبت نام کنید، پس از گذراندن یک دوره، می توانید درآمدزایی خود را شروع کنید، و مبلغ متوسط درآمد شما در آمریکا ۳۴۰۰۰ دلار خواهد بود.

6. پروش گل های خانگی

یکی از بهترین مشاغل خانگی که می توان گفت کار در خانه ای مناسب برای خانم ها هم است پرورش گل و گیاه است. تزئینی یا دارویی اش فرقی نمی کنه! مهم توانایی شما در پرورش گل و گیاه است. به عنوان مثال می توانید گل های دارویی مثل آلوئه ورا که کاربرد بسیار زیادی در صنعت زیبایی دارند پرورش دهید یا گل های تزئینی خاص مثل نژاد های مختلفی از کاکتوس ها را پرورش دهید.

پرورش کاکتوس در خانه

در پرورش گل های خانگی باید به دو موضوع مهم توجه داشته باشید. اول اینکه با توجه به مکانی که در اختیار دارید امکان کاشت و پرورش چه نوع گل یا گیاهانی برای شما فراهم است و دوم اینکه نیاز بازار پرورش گل و گیاه در چی است؟ آیا گل های تزئینی بیشتر خواهان دارد یا گیاهان دارویی؟

من خیلی ها را می شناسم که از طریق اینستاگرام اقدام به فروش گل های تزئینی به ویژه کاکتوس کرده اند و فروش بسیار خوبی هم دارند. شما می توانید برای فروش محصولات خود از اینستاگرام شروع کنید. پیشنهاد می کنم اگر علاقه مند به پرورش گل و گیاه هستید حتما روی این ایده عالی برای کار در منزل فکر کنید.

 

7.همکاری در فروش را در منزل تجربه کنید

همکاری در فروش

یکی از بهترین روش ها برای یک کار در منزل مناسب همکاری در فروش کالا و خدمات برای دیگر شرکت ها است. اگر به هر دلیلی توانایی ساخت محصولاتی را ندارید یا تخصص خاصی در زمینه ای ندارید بهتر است از طریق همکاری در فروش که بدون هیچ سرمایه ای امکان پذیر خواهد بود کسب درآمد خانگی را تجربه کنید.

شاید تا به حال با واژه دراپ شیپینگ مواجه نشده باشید. دراپ شیپینگ همان خرده فروشی است. سایت هایی هستند که به واسطه فروشندگان دیگر، محصولاتی را به صورت واسطه ای می فروشند. یعنی هیچ انباری برای نگهداری از محصولات شان ندارند و زمانی که سفارشی دریافت کردند آن سفارش را مستقیم به فروشنده اصلی ارتباط می دهند و فروشنده اصلی محصول را برای مشتری ارسال می کند.

هم اکنون دیجی کالا به یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین در ایران تبدیل شده است و فروشندگان زیادی محصولات شان را در دیجی کالا به فروش می رسانند. اما کاری که شما باید انجام دهید مشارکت در فروش این کالاها می باشد.

به این صورت که با راه اندازی وب سایت ارزان قیمتی و با استفاده از انواع روش های تبلیغات و جذب بازدیدکننده به وب سایت شروع به تبلیغ محصولات کنید. برای این کار بهتر است محصولات پر فروش را در اینترنت شناسایی کنید. به عنوان مثال دمنوش های گیاهی نیوشا یکی از محصولات پر فروشی است که می توانید به صورت همکاری در فروش اقدام به فروشش کنید.

شما به دو صروت می توانید همکاری در فروش داشته باشید. اول اینکه مستقیما از طریق سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند اقدام کنید که در این صورت لینک همکاری در فروش به شما تعلق می گیرد. یعنی زمانی که هر فردی از طریق لینک اختصاصی شما سفارشی ثبت کند به نام شما ثبت می گردد.

راه دیگر این است که خودتان به سراغ فروشندگان عمده محصولات بروید (به صورت حضوری) و با آن ها در مورد فروش محصولات شان به صورت اینترنتی و واسطه ای صحبت کنید.

یعنی شما بدون اینکه ابتدا محصولات آن ها را بخرید برای محصولات شان تبلیغ می کنید و به محض ثبت سفارش توسط مشتری، سفارش مورد نظر را به فروشنده اصلی ارجاع می دهید و فروشنده موظف است سفارش را به دست مشتری برساند. توجه داشته باشید برای این کار حتما باید از قبل با فروشنده مورد نظر هماهنگ کرده باشید.

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *