دکتر

پزشک توانبخشی در شیراز

پزشک توانبخشی در شیراز

پزشک توانبخشی در شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا برای شما همراهان گرامی خواهیم گفت دکتر توانبخش چه کمکی به بیماران میکند ، سپس به معرفی پزشک توانبخشی در شیراز خواهیم پرداخت .با ما همراه شوید.

دکتر توانبخش چه کمکی میکند

متخصصین می توانند به درمان بیماری های مختلف کمک کنند. برحسب اینکه کدام بیماری مدنظر باشد درصد کمکی که می کنند در زمینه ی تشخیص ، درمان یا توانبخشی متفاوت هست. معمولا در سیستم های عصبی، اسکلتی ، عضلانی استخوان و مفاصل نقش مهم تری دارند و ممکن است به عنوان پزشک فرست هند یا دست اول در خدمت بیماران باشند.

دکتر رئیس السادات گفت: در زمینه های توانبخشی معمولا بیماران به صورت ارجاعی از طریق سایر متخصصین به این پزشکان معرفی می شوند بعد از دوره ی پزشکی عمومی دستیاران رزیدنت های طب فیزیکی توان بخشی وارد دوره ی رزیدنتی می شوند وبا علوم و حیطه های مختلف توان بخشی آشنا می شوند و به فارغ التحصیلان این رشته ها متخصص طب فیزیکی و توان بخشی یا فیزیتری می گویند که ممکن است با رشته های دیگری که به یک سری کارهایی که همپوشانی دارند انجام میدهند مورد اشتباه قرار بگیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطر نشان کرد: این اشتباه از جمله با همکارهای فیزیوتراپیست که خب همکاران فیزیوتراپیست پزشک نیستند از دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به عمل توانبخشی بیمار ممکن است بپردازند و باهمکاران کایروپراتی با توجه به اینکه یک سری از کارهایی که متخصصان طب فیزیکی و توان بخشی دارند انجام می دهند که درمان های دستی هست و منیپولیشین ستون فقرات شون مشابه است با ادجاست من یا تطبیق ستون فقرات که همکاران کایروپراتی انجام می دهند.

این متخصص طب فیزیکی و توان بخشی افزود: طب سوزنی ممکن است با طب فیزیکی اشتباه گرفته شود با توجه به اینکه در طب فیزیکی و توان بخشی ما از نوار عصب عضله استفاده می کنیم برای تشخیص بعضی از بیماریها و بررسی پاسخ به درمان ممکن است چون از سوزن استفاده می شود با طب سوزنی اشتباه بشود.

دکتر رئیس السادات افزود: البته بعضی از همکاران متخصص طب فیزیکی و توان بخشی مشابه سایر همکاران ممکن است از طب سوزنی برای کنترل درد بیماران هم استفاده کنند.

پزشک توانبخش در شیراز

دکتر نغمه جنگانی

تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
شیراز، خیابان فلسطین، باغشاه سابق، مقابل مسجد امام حسین،
پلاک 112 ،طبقه چهارم
7132350265

دکتر یلدا سهرابی

تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
شیراز، صدرا، بلوار پاسداران، روبروی پمپ گاز، ساختمان آنیت،
طبقه اول، واحد 2
7136435370

دکتر فریده رفیعی

تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
شیراز، معالی آباد، بین خیابان دوستان و خلبانان، نبش کوچه 23 ،مجتمع
پزشکی تجاری اهورا، طبقه 6 ،واحد 67
07136341269
07136341270



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کارگزاری مفید در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



متخصص توانبخش در شیراز

دکتر حمیدرضا علمی

تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
شیراز، خیابان زند، بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی، جنب بانک سپه،
ساختمان پارسیان، طبقه چهارم
7132360592

دکتر محمدهادی فرجی

فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
شیراز، بلوار زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، جنب بیست متری سینما سعدی،
ساختمان پزشکان فارس
7132342930

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *