کافه

کافه چیل شیراز

کافه های شیراز معالی اباد

کافه چیل شیراز

درود بر شما و سپاس از اینکه سایت شیراز یاب را انتخاب نمودید.در اینجا میخواهیم”کافه چیل شیراز” را برای ایجاد لحظات بیاد ماندنی برای مجالس و درخواستهای متعدد بشما پیشنهاد کنیم و میتوانید درخصوص تنوع منو و آدرس و شماره تماس باطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید.ممنون از همراهی صمیمانه شما با سایت شیراز یاب.ما را از نظرات سازنده خود بی نصب نگذارید.

کافه چیل شیراز

کافه چیل شیراز

کافه چیل شیراز

ساعت کاری8:30 تا 23

اینترنت دارد

کشیدن سیگارآزاد است

جای پارک خودروبه سختی پیدا می شود

 دستگاه کارت‌خوان : دارد

 فضای باز : دارد
 رزرو تلفنی : دارد
دلیوری(تحویل در محل) : ندارد
 ویدیو پروژکتور : ندارد

آدرس  : شیراز – خیابان هفت تیر- خیابان هدایت غربی

تلفن : 32343972



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه چیل شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فرهنگ کافه نشینی

کافه‌نشینی مفهومی فراتر از رفتن به کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، کافی‌شاپ و مانند آن‌ها دارد و معمولاً به کنشی اجتماعی اشاره دارد که ریشه‌های آن به سده‌های هجده و نوزده اروپایی و دوران انقلاب فرانسه و انقلاب‌های سیاسی این پهنه بر می‌گردد. کافه‌نشینی عمدتاً در اقامتگاه افراد نیکوکار و فرهنگی و دارا برگزار می‌شد که از هنرمندان و اندیشمندان نادار پشتیبانی می‌کردند. کلوب‌های انقلابی در انقلاب ۱۷۸۹ فرانسه را نیز می‌توان نوعاً آغاز کافه‌نشینی (شاید سیاسی) دانست، یعنی گرد هم آمدن در یک محیط بیرونی، برای سرگرمی و همزمانبحث و گفتگو. این کنش در سده بیستم تا دهه ۱۹۸۰ به شدت رشد کرد و هر بار که جنبش‌های اجتماعی پدیدار می‌شد، کافه‌نشینی هم فراگیرتر می‌شد. و از دهه ۱۹۶۰ همراه با مفهوم روشنفکری و دیگر شیوه‌ها به کشورهای دیگر جهان نیز سرایت کرد.

منبع: سایت ویکی پدیا

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *