محصولات ارایشی

کرم بیواکوا برای جوش

کرم بیواکوا برای جوش

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم بیواکوا برای جوش

سلام به همه خوانندگان و همراهان سایت سیتی بین. امروزه داشتن پوستی صاف دغدغه ی خیلی از خانم هاست پس ما در ادامه به شما کرم بیواکوا برای جوش معرفی می کنیم و ار ویژگی ها و خواص این محصول بطور مفصل صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مشخصات کرم ضد جوش بیوآکوا Bioaqua

اگر با جوش و آکنه های صورتتان مشکل دارید، نگران نباشید. در این صفحه قصد معرفی یکی از برترین محصولات موجود در بازار در جهت رفع جوش و آکنه، از برند ترند و محبوب بیوآکوا را داریم.  مطمئنا می دانید که یکی از عارضه های پوستی که در میان مردم. یعنی هم مرد و هم زن در سنین جوانی و نوجوانی رایج است. جوش و جای جوش و لکه های مختلف است که به کمک کرم ضد جوش pure skin بیواکوا – Bioaqua از شر آنها خلاص خواهید شد.

 

البته جوش ها انواع مختلفی دارند که با توجه به شدت و میزان زیاد و کم بودن آن ها می توان. به درمان و از بین بردن آن ها به روش های مختلفی پرداخت و راه های متفاوتی برای بر طرف کردن آن ها وجود دارد. اما استفاده از این کرم، یکی از کم هزینه ترین و البته بهترین و آسان ترین روش هایی است که تا به امروز امتحان کرده اید.

در واقع کرم ضد جوش و لک بیوآکوا برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه در پوست باعث بستن تمامی منافذ باز موجود در پوست می شود. علاوه بر این از شر لکه های پوستی که بسیار ناخوشایند می باشند.

کرم بیواکوا برای جوش

کرم بیواکوا برای جوش

سایر مزایا و خواص کرم ضد جوش و لک بیوآکوا

  • به علاوه باید بگوییم که این کرم ضد لک بیوآکوا بجز مواردی که در بند قبل نام بردیم توانایی این را دارد. که جای زخم و سوختگی و جای جراحی بارداری را نیز ترمیم کند. البته به درمان کشیدگی پوست و فرورفتگی ناشی از زخم خواهد پرداخت.
  • همچنین یک آبرسان قوی و مرطوب کننده ی فوق العاده برای پوست به شمار می رود.
  • از طرفی دیگر مصرف این کرم ضد لک و ضد جوش تنظیم شدن مقدار چربی پوست را به دنبال دارد. پس بعد از مصرف آن پوست شما نه زیاد خشک خواهد شد و نه اینکه کاملا چرب می شود. بلکه میزان چربی آن در حد تعادل باقی می ماند.
  • روشن شدن و تنطیم رنگ پوست نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول هستند. بنابراین بعد مصرف آن و طی کردن دوره ی خود رنگدانه های پوستی شما اصلاح خواهند. شد و به کمک پاکسازی کردن سطح آن در آخر پوستی کاملا شفاف و شاداب و سفید و تمیز را برایتان به وجود می آورد.
کرم بیواکوا برای جوش

کرم بیواکوا برای جوش

کاربرد این محصول چیست؟

همانطور که معلوم است یکی از اصلی ترین کارایی و کاربرد این محصول نابودی انواع جوش و لکه ی پوست  است. زیرا توسط قابلیت هایی که دارد به راحتی می تواند انواع جوش و جای جوش و لکه را از بین ببرد. و پوستی صاف و شفاف و یکدست را برایتان به وجود بیاورد.

مواد و ترکیبات به کار رفته در کرم ضد جوش PURE SKIN

 

این محصول با کلاژن، آربوتین، عصاره دانه خیار، زوغن زیتون، روغن جوجوبا و ویتامین E فرموله شده است. یعنی از این مواد در ساختار آن استفاده شده است. که همین امر سبب خواهد شد تا باعث تغذیه و تامین مواد ضروری پوست بشود و ویتامین ها و املاح مورد نیاز را به درون آن نفوذ دهد. در نتیجه باید آن را به عنوان یک محصول کاملا گیاهی و منحصر به فرد نام ببریم.

عوارض استفاده از کرم ضد جوس بیوآموا

به صورت کلی محصولات آرایشی و مراقبتی و حتی دارو ها نیز می توانند عوارض بدی داشته باشند. اما فقط در صورتی که ترکیبات آنها شیمیایی باشد، اگر پاراگراف قبل را خوانده باشید متوجه می شوید. که این محصول از ترکیباتی بسیار مفید و بدون ضرر برای پوست ساخته شده. و به جز خاصیت و ویژگی مثبت هیچ چیز دیگری برای صورت شما ندارد، بنابراین باید بگوییم. که عوارض استفاده از این کرم ضد جوش بیوآکوا فقط و فقط مزایای فوق العاده آن هستند و هیچ گونه عوارض مضری ندارد.

 

کرم بیواکوا برای جوش

کرم بیواکوا برای جوش

طریقه مصرف

در این پاراگراف می خواهیم طرز استفاده از کرم ضد جوش بیوآکوا را برایتان توضیح دهیم، البته این را نیز بدانید که اگر قبلا از هیچ کرم دیگری همانند کرم مرطوب کننده ضد جوش و یا غیره استفاده کرده باشید، استفاده از این محصول نیز به همان روش ها است، به این صورت که ابتدا با استفاده از یک فوم شستشو صورت و یا صابون مناسب  صورتتان را ماساژ دهید، برای این کار یم توانید از فیس براش هم استفاده کنید، سپس صورتتان را خشک و آبگیری نمایید، البته اگر جوش دارید بهتر است با حوله ای بسیار لطیف این کار را انجام دهید، تا جوش ها زخمی نشوند، همچنین حوله نیز باید تمیز باشد

 

 

سخن آخر

در پاراگراف ها و بخش های قبلی سعی کردیم که توضیحات کاملی را از این محصول بی ظنیر به شما عزیزان و علاقه مندان به خرید آن ارائه دهیم، بنابراین شما کاربران می توانید محصول مورد نظر را با هر نوع پوستی که دارید مصرف کنید تا از مزایای آن برخوردار شوید و تغییر را بعد از چندین دوره کوتاه استفاده احساس کنید.

در نهایت باید بگوییم که اگر شماهم به دنبال داشتن پوستی کاملا صاف و شفاف، بدور از لکه و جوش هستید. و همچنین اگر قصد و نیت این را دارید که سطح پوستتان را سفید و روشن کنید و یا به پاکسازی آن در خانه بپردازید پیشنهاد ما به شما خرید کرم ضد جوش بیوآکوا Bioaqua که نمونه ای از عالی ترین کرم ها است، می باشد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *