محصولات ارایشی

کرم حسن ترک در مشهد

کرم حسن ترک در مشهد

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم حسن ترک در مشهد

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب سیتی بین. کرم حسن ترک در مشهد عنوان محصولی است که در این پست قصد بررسی و معرفی ان را داریم. اگر تا کنون تجربه استفاده از این محصول را داشته اید یا قصد دارید در اینده ان را تهیه کنید ادامه این پست را از دست ندهید و تا پایان ما را دنبال کنید.

پکیج حسن ترک شامل کرم حسن ترک و صابون حسن ترک

  • شماره مجوز بهداشت:۳۰۳۱۱ / ک
  • درمان کک و مک:✔️
  • از بیردن لک های بزرگ و عمقی:✔️
  • درمان اسکار های قدیمی:✔️
  • درمان جوش های سر سیاه:✔️
  • رفع تیرگی اپیدرم و درمانتونیک پوست:✔️
  • بازگردانی رنگدانه های پوست به رنگ اولیه:✔️
  • شفافیت پوست:✔️
  • آبرسانی و اکسیژن رسانی به بافت پوست:✔️
  • دارای تاییدیه  از FDA آمریکا:✔️
  • تاییدیه از Bit lank سوئد:✔️

داشتن پوستی زیبا و بدون لک و یا چین و چروک دغدغه بسیاری از افراد میباشد که برای رسیدن به آن حاضر به پرداخت هزینه های زیادی هستند. پوست صورت روزانه در معرض آفتاب، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار گرفته که باعث تغییر سلول های ملانین شده که رنگ پوست تیره و پر از لک میشود. برای کم کردن و از بین بردن این مشکلات محصولات بیشماری به بازار عرضه شده اند.

اما بهترین محصول برای داشتن صورتی جوان و زیبا کدام است؟ تیم زیوا گرد آمده ایم تا با معرفی یکی از بهترین های این زمینه پوستی زیبا را به شما هدیه دهیم. کرم و صابون حسن ترک  Husn Turk محصولی بسیار قوی و موثر جهت از بین بردن جوش، لک، جای جوش های قدیمی و اسکار های پوستی بوده که به روشن و شفاف شدن پوست نیز کمک میکند. این محصول کاملا گیاهی و اورگانیک است و عوارضی برای پوست نداشته جز جوانسازی و زیبایی پوست شما. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول عالی می‌پردازیم…

ویژگی های کرم حسن ترک

پکیج کرم و صابون حسن ترک کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده که برای زیباتر و جوانتر کردن پوست مورد استفاده قرار میگیرد. این پک شامل صابون و کرم حسن ترک است. این کرم مناسب پوست هایی است که لک و تیرگی داشته و همچنین جوش و جای جوش زیبایی آن را تحت الشعاع قرار داده است.

کرم حسن ترک در مشهد

1- ضد لک و روشن کننده

یکی از واضح ترین مشکلات پوستی که افراد از وجود آن رنج میبرند وجود لک ها و تیرگی های پوست میباشد. محصولات شیمیایی بیشماری برای حل این مشکل به بازار عرضه شده اند، اما آیا این محصولات عوارضی بر روی پوست ندارند؟ با قرار گرفتن در معرض آفتاب و همچنین استفاده از محصولات نامرغوب پوست باعث یجاد لک و کک و مک میشود. با خوشحالی میتوانم به شما بگویم دیگر نگران این عارضه نباشید؛ کرم و صابون حسن ترک این مشکلات را حل کرده و همچنین پوست را از آسیب هایی که محصولات دیگر دارند مصون نگه میدارد.

کرم حسن ترک در مشهد

2- بهبود اسکار انواع ‌آکنه و جای جوش

این نوع لک پس از التهاب های پوستی در اثر بیماری هایی مثل لیکن پلان (بیماری التهابی پوست و دهان)، لوپوس اریتماتویا (بیماری التهابی بافت همبند پوست)، بعد از سوختگی پوست در اثر آفتاب سوختگی یا سوختگی خفیف با عوامل دیگر، و علل جوش غرور جوانی دست کاری شده یا سائیدن پوست برای برطرف کردن اسکار(جای زخم) و فرو رفتگی پوست در همان محل ایجاد می شود. و اما پکیج کرم حسن ترک و صابون حسن ترک husn turk میتواند برای از بین بردن لکه های ناشی از التهاب پوست علل خصوص لکه های جای جوش مفید عمل کند.

3- از بین بردن لکه های سوختگی

یکی از لک هایی که ماندگارند و زیبایی پوست را تحت الشعاع قرار میدهند لکه های سوختگی است. جای سوختگی های سطحی با استفاده از پکیج صابون و کرم حسن ترک به مرو از بین میرود و نیازی به هزینه های زیادی برای آنها نخواهید داشت.

 

4- از بین بردن لک های بارداری

این لک در میان بانوان بسیار شایع است که به صورت اکتسابی میباشد، و چون این لک بیشتر در خانم های باردار مشاهده میشود به ‌آن نیز لک بارداری میگویند. بعد از بارداری این لکه ها و تیرگی پوست بعد از مدتی ممکن است ناپدید شود – اما استفاده از صابون و کرم حسن ترک میتواند به سریعتر ناپدید شدن ‌آن کمک نماید.

بسیاری از خانم ها دقت کرده اند که در زمان سیکل ماهانه ‌آنها این لک ها پر رنگ تر میشوند و در پاسخ باید بگوییم که در رابطه با ملاسما بايد توجه داشت ما دو نوع مختلف ، يكي در اپيدرم (كه بسيار آسانتر درمان مي شود) و ديگري در درم مي باشد، که جهت تمايز و تشخیص افتراقی ‌آنها از همديگر به اين صورت است، نوع اپيدرم كناره منظم تر و شارپ دارد و پر رنگتر است، وwood lamp مثبت است و داروهاي چون آنتي مالاريا ،كلوفازمين ،داكسي سيكلين و ocp مي تواند باعث آن شود و علل خصوص دارو های ضد بارداری و از این روست که قبل از سیکل ماهانه این لکه ها پررمگ تر میشوند.

کرم حسن ترک در مشهد

5- آبرسانی پوست

آبرسانی پوست یکی از روش های ساده برای داشتن پوستی جوان است. پک کرم و صابون حسن ترک با آبرسانی پوست خشکی و شکنندگی آن را از بین میبرد. این محصول همچنین  آفتاب سوختگی و التهاب پوست را درمان کرده و به بازسازی پوست ادامه داده تا در نهایت پوستی زیبا را به شما هدیه دهد.

کرم حسن ترک در مشهد

6- ضد جوش و جای جوش

جوش و جای جوش مشکلی است که اکثر افراد به خصوص جوانترها از وجود آن رنج میبرند. کرم و صابون حسن ترک با فورمولاسیون خاصی که دارد جوش و جای جوش ها را از روی پوست محو کرده و همچنین از ایجاد جوش بر روی پوست نیز جلوگیری میکند.

ویژگی های بارز پکیج حسن ترک

  1. ضد لک بوسیله هیدروسنتزین
  2. روشن کننده بسیار قوی پوست
  3. ضد کک و مک
  4. ضدجوش
  5. سفید کننده
  6. لایه بردار
  7. آبرسان
  8. برطرف کننده چین و چروک

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *