محصولات ارایشی

کرم شیر ebug نی نی سایت

کرم شیر ebug نی نی سایت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم شیر ebug نی نی سایت

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. کرم شیر ebug نی نی سایت عنوان محصولی است که در این پست به بحث و بررسی ان خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید و یا تا کنون تجربه استفاده از ان را داشته اید ادامه این مطالب را از دست ندهید.

کرم شیر گاو برند EBUG چیست ؟

کرم شیر گاو برند EBUG دارای عصاره طبیعی و خالص و همچنین بافتی سبک و سرشار از ویتامین های مفید برای پوست ، از جمله ویتامین A هست .  همینطور شیر گاو سرشار از ویتامین B نیز هست که در کرم شیر گاو برند EBUG به وفور یافت می شود . همینطور کرم شیر گاو برند EBUG بخاطر فرمولاسیون کامل و ترکیبات مفیدی که دارد پوست شما را تغذیه و درخشان می کند ، بنابراین با استفاده از کرم شیر گاو برند EBUG با آثار پیری و خشکی پوست مبارزه می کنید و چهره ای درخشان ، جوان و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد .

دوست عزیزم اطمینان داشته باش که کرم شیر گاو برند EBUG ( ebug ) یکی از بهترین کرم های ابرسان وو مرطوب کننده موجود در بازار است و خواص تقویتی و درمانی فراوانی برای پوستتون دارد و همچنین تاثیر گذاری واقعا عالی به همراه دارد . کرم شیر گاو برند EBUG قدرت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی برای پوست دارد و همچنین می تواند خشکی ، زبری و دیگر آسیب های پوستی را به طور کامل از بین ببرد. این محصول حاوی ویتامین های A,E,B می باشد .

کرم شیر ebug نی نی سایت

عصاره شیر گاو بکاررفته در کرم شیر گاو برند EBUG می تواند بافت پوست شما را جوان نگه دارد و خاصیت کشسانی را در بافت پوست شما حفظ کند . ( کرم آبرسان شیر گاو ebug)

اگر به دنباال آبرسانی قوی هستید قطعا کرم شیر گاو برند EBUG انتخابی ایده آل برای رسیدگی به پوست هست . کرم شیر گاو برند EBUG دارای بافت مخملی و سبک است (روی پوست تبدیل به قطرات شیر میشه) . کرم شیر گاو برند EBUG حاوی ویتامین‌هایی است که برای پوست بسیار مغذی است که موجب افزایش الاستیک پوست و حفظ رطوبت پوست و هیدراته کننده قدرتمند پوست .

از این جمله می‌توان به ویتامین A اشاره کرد که خشکی پوست را ازبین می‌برد . همچنین عصاره شیر موجود در کرم شیر گاو برند EBUG در از بین بردن جوش مؤثر است وموجب پیشگیری از عملکرد مضر باکتریی می گردد . عصاره شیر بکاررفته در کرم شیر گاو برند EBUG شیر نه‌ تنها با از بین بردن چربی‌های اضافی و آلودگی ، پوست را تمیز می‌کند ، بلکه حاوی لاکتیک‌اسید است که با میکروب‌هایی که به‌عنوان علت جوش شناخته می‌شوند، مبارزه می‌ کند . ( ebug )

شیر گاو سرشار از ویتامین B ، آلفا‌هیدروکسی‌اسید ، کلسیم و سایر آنتی اکسیدان های قوی است و فواید زیادی برای پوست دارد . کرم شیر گاو برند EBUG در کاهش لک های ناشی از جوش و آکنه بسیار موثر موجب کاهش تیرگی و کدری پوست می‌گردد . این محصول  می‌تواند به سلول‌های لایه‌های عمقی پوست غذارسانی کند و موجب حفظ رطوبت پوست در تمام روز شود .

کرم شیر گاو برند EBUG ( آبرسان ebug ) با تغذیه پوست شما به مرور موجب کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت می شود . اگر پوست خشکی دارید و پوسته‌پوسته شده است ، از کرم شیر گاو برند EBUG  استفاده کنید تا پوست‌تان نرم شود و سلول‌های پوسته‌ پوسته‌ شده را ازبین ببرید .کرم شیر ebug نی نی سایت

فواید عصاره شیر گاو :

ویتامین A و پروتئین موجود در شیر گاو  ( کرمebug ) چیزی کمتر از یک نعمت برای صورت ( ebug ) ما نیست. هر دوی این مواد مغذی موجود در شیر گاو به افزایش سلامت و زیبایی پوست کمک می کند. علاوه بر این ، شیر گاو حاوی ویتامین D است که می تواند از پیری پوست جلوگیری کند .

برای افزایش زیبایی شیر گاو ( کرم آبرسان ebug ) می توانید روزانه از آن استفاده کنید . همچنین می توانید آن را با مخلوط کردن در پک صورت روی صورت بمالید . میزان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در شیر می تواند متفاوت باشد . در واقع ، مواد مغذی موجود در شیر گاو به آنچه در رژیم غذایی داده می شود بستگی دارد .

از آنجا که شیر منبع اسید لاکتیک است ، پوست خشک را می خورد ، رنگدانه های صورت را کنترل می کند. هنگامی که مقداری عسل به شستشوی صورت اضافه می شود ، به تمیز کردن آلودگی کمک می کند و ضد باکتری است. این شستشوی صورت برای پوستهای خشک بسیار مفید است ، اما برای پوستهای چرب واقعاً مفید نیست .

لزوم رطوبت رسانی برای پوست

هوای سرد تنها عامل محیطی نیست که می تواند پوست شما را خشک کند. اشعه خشن خورشید می تواند با از بین بردن چربی های طبیعی پوست شما را خشک کند . هنگامی که چربی های طبیعی پوست از بین می روند، تولید سبوم را افزایش می دهد که می تواند منجر به جوش شود . نور خورشید همچنین می تواند باعث علائم اولیه پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک شود . مرطوب نگه داشتن پوست به شادابی و شادابی آن کمک می کند .

کرم شیر ebug نی نی سایت

در چنین شرایطی استفاده از کرم شیر گاو برند EBUG جهت حفظ سلامت پوست اهمین فروانی دارد .

نشستن در یک اتاق بیش از حد دارای تهویه مطبوع نیز می‌تواند پوست را مستعد خشکی کند ، زیرا هوای مرطوب‌شده مصنوعی می‌تواند سلول‌های سطحی پوست را خشک کند. شما باید به طور مداوم بدن خود را با آب آبرسانی ( کرم گاو ebug ) کنید، حتی اگر گرم نیستید و عرق می کنید . و حتما باید آن رطوبت را با یک مرطوب کننده آب بندی کنید .

هنگامی که از مرطوب کننده صرف نظر می کنید ، می تواند به مرور زمان منجر به ایجاد “ترک” در سد پوست شما شود . این باعث می شود پوست شما بیشتر مستعد التهاب و حساسیت شود. این ترک‌ها به باکتری‌ها اجازه ورود به پوست را می‌دهند که منجر به جوش می‌شود . همینجا اهمیت استفاده از کرم شیر گاو برند EBUG مشخص می شود .

مطمئن باشید که پوست خود را در تمام طول سال مرطوب ( کرم شیر ebug ) می کنید ، حتی در تابستان !


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *