محصولات ارایشی

کرم ضد جوش بیو آکوا

کرم ضد جوش بیو آکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم ضد جوش بیو آکوا

باسلامی دوباره به همه شما همراهان خوب و همیشگی سیتی بین. کرم ضد جوش بیو آکوا عنوان محصولی است که در این پست به معرفی و بررسی ان خواهیم پرداخت. این کرم که کاملا گیاهس بوده امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرقته است. پس داگر قصد خرید این محصول را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

 

مشخصات کرم ضد جوش بیوآکوا Bioaqua

اگر با جوش و آکنه های صورتتان مشکل دارید، نگران نباشید، در این صفحه قصد معرفی یکی از برترین محصولات موجود در بازار در جهت رفع جوش و آکنه، از برند ترند و محبوب بیوآکوا را داریم که بسیار مناسب برای از بین بردن جوش و لکه های پوستی است. مطمئنا می دانید که یکی از عارضه های پوستی که در میان مردم یعنی هم مرد و هم زن در سنین جوانی و نوجوانی رایج است جوش و جای جوش و لکه های مختلف است که به کمک کرم ضد جوش pure skin بیواکوا – Bioaqua از شر آنها خلاص خواهید شد.

البته جوش ها انواع مختلفی دارند که با توجه به شدت و میزان زیاد و کم بودن آن ها می توان به درمان و از بین بردن آن ها به روش های مختلفی پرداخت و راه های متفاوتی برای بر طرف کردن آن ها وجود دارد، اما استفاده از این کرم، یکی از کم هزینه ترین و البته بهترین و آسان ترین روش هایی است که تا به امروز امتحان کرده اید.

کرم ضد جوش بیو آکوا

کاربرد این محصول چیست؟

همانطور که معلوم است یکی از اصلی ترین کارایی و کاربرد این محصول نابودی انواع جوش و لکه ی پوست  است. زیرا توسط قابلیت هایی که دارد به راحتی می تواند انواع جوش و جای جوش و لکه را از بین ببرد و پوستی صاف و شفاف و یکدست را برایتان به وجود بیاورد.

در واقع کرم ضد جوش و لک بیوآکوا برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه در پوست باعث بستن تمامی منافذ باز موجود در پوست می شود. علاوه بر این از شر لکه های پوستی که بسیار ناخوشایند می باشند راحت خواهید شد و بهتر است که بدانید این مزایای بیان شده را بدون ایجاد حساسیت برای پوست های ملتهب و حساس و همچنین بدون به وجود آمدن کوچک ترین آسیب و مشکلی انجام خواهد داد.

کرم ضد جوش بیو آکوا

سایر مزایا و خواص کرم ضد جوش و لک بیوآکوا

  • به علاوه باید بگوییم که این کرم ضد لک بیوآکوا بجز مواردی که در بند قبل نام بردیم توانایی این را دارد که جای زخم و سوختگی و جای جراحی بارداری را نیز ترمیم کند. البته به درمان کشیدگی پوست و فرورفتگی ناشی از زخم خواهد پرداخت.
  • همچنین یک آبرسان قوی و مرطوب کننده ی فوق العاده برای پوست به شمار می رود. در نتیجه از این طریق یعنی مرطوب کردن پوست و آبرسانی به آن از به وجود آمدن خشکی در پوست و به علاوه پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند.
  • از طرفی دیگر مصرف این کرم ضد لک و ضد جوش تنظیم شدن مقدار چربی پوست را به دنبال دارد. پس بعد از مصرف آن پوست شما نه زیاد خشک خواهد شد و نه اینکه کاملا چرب می شود. بلکه میزان چربی آن در حد تعادل باقی می ماند.
  • روشن شدن و تنطیم رنگ پوست نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول هستند. بنابراین بعد مصرف آن و طی کردن دوره ی خود رنگدانه های پوستی شما اصلاح خواهند شد. و به کمک پاکسازی کردن سطح آن در آخر پوستی کاملا شفاف و شاداب و سفید و تمیز را برایتان به وجود می آورد.

مواد و ترکیبات به کار رفته در کرم ضد جوش PURE SKIN

 

این محصول با کلاژن، آربوتین، عصاره دانه خیار، زوغن زیتون، روغن جوجوبا و ویتامین E فرموله شده است. یعنی از این مواد در ساختار آن استفاده شده است که همین امر سبب خواهد شد تا باعث تغذیه و تامین. مواد ضروری پوست بشود و ویتامین ها و املاح مورد نیاز را به درون آن نفوذ دهد. در نتیجه باید آن را به عنوان یک محصول کاملا گیاهی و منحصر به فرد نام ببریم.

کرم ضد جوش بیو آکوا

ویژگی های کرم ضد جوش بیوآکوا

به آرامی پوست را تمیز و تصفیه می کند و منافذ پوست را از آلودگی ها و گرد و غبار پاک می کند. سبوم را کاهش می دهد و به این ترتیب مشکلات چربی و نقص پوست را کاهش دهد. این امر به درمان آکنه و کاهش جوش های سرسیاه صورت و بینی کمک می کند.

برای پوست های چرب و مختلط مناسب می باشد و به از بین بردن جوش های سرسیاه و سبوم اضافی کمک می کند. این کرم خارق العاده دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. برای درمان آکنه صورت و از بین بردن انواع جوش ها از جمله جوش های سرسیاه استفاده می شود. اگر پوست شما حساسیت دارد، این کرم ضد جوش علاوه بر از بین بردن جای جوش و لک، به پوست درخشش و شفافیت طبیعی می بخشد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *