محصولات ارایشی

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

سلام به همه دوستان خوب و زیباجویان سایت سیتی بین. حتما بارها و بارها شاهد لک هایی به رنگ های مختلف بر روی صورت خود بوده اید، مخصوصا هنگامی که افراد به سن میانسالی می رسند و یا بعد از بارداری بیشتر شاهد این لک ها بر روی صورتشان هستند. اما چاره این لک ها چیست؟ در ادامه با معرفی محصول کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت با ما همراه باشید.

 

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

بهترین کرم ضد لک

پس از گذشت چند دهه و با پیشرفت لوازم آرایشی شرکت ها و برندهای متفاوتی توانستند کرم هایی تولید کنند به نام های مختلف که در کل از آنها به عنوان ضدلک ها یاد می شود. این ضد لک ها به خوبی عمل کردنند و توانستند اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. اما با وجود برندهای مختلف ضد لک ها باید بدانیم که از چه کرمی استفاده کنیم؟ شاید بپرسید بهترین کرم ضد لک چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را بهترین و مناسب ترین کرم های ضد لک آشنا کنیم.

چرا باید از کرم ضد لک استفاده کنیم؟

همان گونه که در بالا هم ذکر کردیم لک ها یکی از عارضه های پوستی هستند که بسیار آزار دهنده می باشند و زیبایی ما را دچار مشکل می کنند. از این رو برای درمان این عارضه پوستی می توانید از کرم های ضد لک استفاده کنید.

همان گونه که می دانید عوامل بسیار زیادی از جمله: جوش های پوستی و آکنه، افزایش سن، قرار گرفتن زیاد در زیر نور خورشید، عوامل ژنتیکی، اختلالات هورمنی، مصرف برخی دارو و… می تواند باعث ایجاد لک بر روی صورت شود. اگر به درمان این لک ها فکر نکنید و آن ها را درمان نکنید، بصورت عمیق تری بر روی پوست شما ماندگار می شوند که به مرور زمان اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهند. پس باید هر چه سریع تر کرم ضد لک مناسب خود را پیدا و خریداری کنید.

کرم های ضد لک باعث می شوند، لک های صورت شما برطرف شوند و با محو کردن انواع لک های صورت اعتماد به نفس و زیبایی را به شما باز می گردانند. با استفاده از این وسایل بهداشتی صورت تیرگی پوست شما از بین می رود و شفافیت و صافی به پوست شما باز می گردد.

نکات مهم در استفاده از کرم های ضد لک

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

برای استفاده از کرم های ضد لک باید به چند نکته مهم توجه کنیم. در مرحله اول، باید اول بدانیم که علت لک ها بر روی صورت ما به چه دلیلی رخ داده اند. زیرا همان گونه که گفته شد، عوامل مختلفی وجود دارند که باعث ایجاد لک بر روی صورت ما می شوند. برای مثال اگر علت لک های صورت شما به دلیل محیط زندگی، دوران بارداری و یا ژنتیک است می توانید از ضد لک هایی استفاده کنید که روشن کنندگی نیز به دنبال خود دارند. در این صورت شما با یک تیر، دو نشان زده اید. علاوه بر محو کردن لکه های صورت، پوستتان یک درجه روشن تر خواهد شد.

استفاده کردن ضدلک ها به صورت دائم

بسیاری از افراد را می بینید که به صورت ژنتیکی بر روی پوست صورت خود لک دارند و یا حتی پوستی تیره دارند. این افراد با استفاده کردن ضد لک و روشن کننده صورت فقط برای مدت محدودی می توانند پوستی روشن داشته باشند و لک های آن ها فقط کمرنگ تر می شوند و از بین نمی روند. البته که همه این اثرات موقتی خواهند بود. پس به این افراد توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از کرم های ضدلک بصورت دائم استفاده نکنند، چرا که به پوست خود آسیب می زنند.

استفاده کرم های ضد لک برروی پوست خشک و تمیز

بسیاری از تاثیر کرم های ضد لک زیاد رضایت ندارند. برای اینکه بتوانید از کرم های ضد لک نتیجه بهتری دریافت کنید باید قبل از استفاده پوست خود را خشک و تمیز کنید. در این صورت شما می توانید از انواع ژل شست و شو صورت استفاده کنید. ابتدا صورت خود را با آن ها بشویید و سپس پوستتان را خشک کنید. در نتیجه می توانید از کرم های ضد لک نتیجه بهتری را دریافت کنید.

استفاده از کرم های ضد لک شب ها قبل از خواب

نباید کرم های ضد لک را روزها استفاده کرد. زیرا با تابش آفتاب بر روی پوست ممکن است به پوستتان آسیب برساند حتی ممکن است این لک ها پررنگ تر شود بهتر است کرم های ضد لک را شب ها قبل از این که به رختخواب بروید استفاده کنید.

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

استفاده نکردن کرم های ضد لک برای دور چشم

دور چشم از نقاط حساس صورت می باشد که دارای پوست نازک می باشد. و برای اینکه بتوانیم از پوست دور چشم محافظت کنیم به جزء کرم دور چشم از هیچ کرمی نباید برای اطراف چشم استفاده کرد.

بهترین کرم های ضد لک برای پوست های مختلف

تنوع در بین ضد لک ها بسیار زیاد هستند. شرکت های مختلف به دلیل رقابت، محصولات متنوع ضد لکی گوناگونی را ساخته و به بازار عرض کرده اند. ضد لک ها همگی شبیه بهم نیستند و همیشه برای هر نوع لکی، ضد لک مناسب آن استفاده گردد.

کرم ضد لک برای پوستهای خشک

افرادی که دارای پوست خشک هستند ممکن است درطول زندگی آسیب بیشتری ببینند زیرا حالت کشسانی کمتری دارند و به علت چربی کمی در زیر پوست این افراد وجود دارد حتی می توان گفت لک هایی که روی صورت آنها ایجاد می شود بیشترشان به علت آفتاب سوختگی می باشد.

این افراد بهتر است از کرم های ضد لکی استفاده کنند که بیشتر برای رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی ایجاد شده اند. یا افرادی که دارای لک های بارداری و یا لک های ژنتیکی هستند بهتر است از کرم های ضد لکی استفاده کنند که خاصیت لایه بردای دارد.

کرم ضد لک برای پوست های چرب

بهتر است که فاقد چربی باشد زیرا چربی کرم باعث تحریک پوست چرب می شود و این چربی کنترل نشده موجب می شود حتی پوست شما دچار لک بیشتر شود و یا حتی ممکن است باعث شود جوش هم روی پوست شما ایجاد شود.

کرم ضد لک برای پوست های دارای اگزما

پوست های که مبتلا به بیماری اگزما هستند توصیه می شود که  از کرم های ضد لک استفاده نکنند زیرا کرم های ضد لک مقداری خواص لایه برداری دارند. به پوست هایی که دارای اگزما هستند آسیب بیشتری وارد می کنند.

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

کرم ضد لک و روشن کننده بیوآکوا حاوی گلیسرین، روغن های معدنی و مواد روشن کننده و ضد لک فعال فراوان  می باشد که در افزایش درخشندگی و از بین بردن لک و افزایش سلامت کلی پوست نقش مهمی را ایفا میکنند، همچنین با آبرسانی عمیق موجب افزایش شادابی و نرمی پوست خواهند شد، استفاده از کرم روشن کننده بیوآکوا، به زیبایی پوست و زیبایی صورت کمک چشمگیری می کند و همچنین از پیری زودرس سلول های پوستی جلوگیری می کند.

دارای بافتی فوق العاده مرطوب و سبک و بدون چربی است و بگونه ای فرموله شده که با رساندن رطوبت و مواد مغذی در عین رفع برخی مشکلات پوستی مثل خشکی و پیری، پوست شما را فوق العاده سفید و روشن کند و همچنین لک ها و مشکلات رنگدانه ای پوست را نیز برطرف سازد. بنابر این به کمک کرم ضدلک و روشن کننده بیواکوا پوستی سفید، مرطوب و جذاب خواهید داشت.

کرم ضد لک و سفید کننده بیوآکوا دارای مواد نقویت کننده فراوان مثل عصاره موم زنبور و روغن های معدنی در ترکیبات خود است که وجود این ترکیبات فعال در کنار سفید کنندگی خاصیت تقویت کنندگی نیز به این محصول می دهد و موجب بهبود آثار پیری و لیفت پوست شما می شود.

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

درمان کننده ی:

  1. لک آفتاب
  2. لک پیری
  3. لک آکنه
  4. تیرگی کلی چهره

همچنین کرم ضدلک و روشن کننده بیوآکوا بخاطر بافت ملایم و خاصیت آبرسانی و کنترل کنندگی چربی برای انواع پوست از جمله پوست خشک و پوست چرب مناسب است.

ویژگی ها:

کرم ضد لک بیوآکوا نی نی سایت

  • حاوی مواد سفید کننده فعال
  • سایز مناسب
  • تغذیه کننده
  • روشن کننده و سفید کننده بسیار پرقدرت
  • رفع انواع لک
  • تاثیرگذاری سریع
  • بافت ملایم و خوش بو
  • حاوی گلیسرین، روغن های معدنی، موم زنبور
  • مرطوب کننده
  • تنظیم چربی
  • افزایش انرژی پوست
  • افزایش درخشندگی
  • افزایش سلامت کلی پوست
  • تقویت بافت پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • رفع خشکی پوست

نحوه استفاده:

  1. ابتدا کاملا پوست خود را پاکیزه کنید.
  2. به کمک دست یا پد آرایشی کرم را به پوست خود بزنید.
  3. به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *