محصولات ارایشی

کرم لانسون اصل

کرم لانسون اصل

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم لانسون اصل

سلام و درود به همه شما زیبا جویان و همراهان عزیز سیتی بین. انتخاب یک کرم ضدآفتاب مناسب مثل گذشته آسان نیست. نسل جدید کرم‌های ضدآفتاب وارد بازار شده‌اند.‌ اگرچه انتخاب بهترین نوع ضد آفتاب مهم است،‌ نحوه استفاده از آن اهمیت بیشتری دارد. بسیاری از افراد نمی‌دانند چطور باید از ضدآفتاب استفاده کنند. بنابراین بهتر است با ضدآفتاب و کرم لانسون اصل بیشتر آشنا شوید.

 

کرم لانسون اصل

کرم لانسون اصل

اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب خوب

  1. ریسک ابتلا به سرطان‌های کشنده را کاهش می‌دهد.

استفاده روزانه از یک کرم ضد آفتاب خوب ، به ویژه در روزهای ابری یا بارانی، به‌طرز قابل توجهی ریسک ابتلا به سرطان پوست پیشرفته را کاهش می‌دهد. این امر خصوصا در رابطه با کشنده‌ترین نوع این سرطان، یعنی ملانوم صدق می‌کند.

  1. پوست شما را جوان نگه می‌دارد.

آیا می‌دانستید علت اصلی پیری زودرس صورت، قرارگرفتن در معرض اشعه مضر فرابنفش است؟ با استفاده منظم از یک کرم ضدآفتاب خوب، شکل‌گیری چین‌وچروک پوست را به تعویق بیندازید.

  1. کرم ضدآفتاب تناژ پوستی شما را تنظیم می‌کند.

این کرم علاوه بر کاهش سرعت پیری پوست، از لکه‌های قهوه‌ای روی پوست و تغییر رنگ پوست نیز جلوگیری می‌کند.

  1. لایه اُزون در حال سوراخ شدن است. اُزون در برابر خورشید به مثابه یک سپر برای زمین عمل می‌کند و اشعه‌های مضر UVC را قبل از رسیدن به زمین به خودش جذب می‌کند. با از بین رفتن لایه اُزون، بدن شما به محافظت دوچندان در برابر این اشعه‌های مضر نیاز دارد.

کودکان تا رسیدن به سن ۱۸ سالگی بیشتر اوقات خود را در آفتاب سپری می‌کنند. با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، سلامت خود و آنها را در اولویت قرار دهید.

فراموش نکنید حتی اگر به سادگی آفتاب‌سوخته نمی‌شوید، باز هم بهتر است از ضدآفتاب استفاده کنید. آفتاب‌سوختگی یک عکس‌العمل آنی است، ولی اثرات آسیب‌دیدگی پوست در اثر آفتاب در طولانی مدت مشخص می‌شود.

  1. استفاده از ضدآفتاب نسبت به گذشته راحت‎‌تر است.

با گزینه‌های بسیاری که پیش روی شماست، از اسپری‌های ضدآفتاب گرفته تا ضدآفتاب‌های تعبیه شده در کرم‌های مرطوب‌کننده، استفاده از ضدآفتاب نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر شده است. فقط به‌خاطر داشته باشید باید دست‌کم هر دو ساعت یک‌بار و نیز بعد از شنا از کرم استفاده کنید. حتی اگر کرم شما در برابر آب مقاوم باشد.

  1. ضدآفتاب خوب تنها، در برابر آفتاب‌سوختگی از شما محافظت نمی‌کند.

ضدآفتاب خوب التهابات پوستی را رفع و از پیری پوست جلوگیری کرده و به جوانسازی آن نیز کمک می‌کند. بهتر است به همراه استفاده از ضد آفتاب، نوشیدن آب را فراموش نکنید.

یافتن کرم ضد آفتاب خوب

ضدآفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های خطرناک فرابنفش (UV) به دو روش محافظت می‌کند. بعضی از ضدآفتاب‌ها نور را از سطح بدن پراکنده و دور می‌کنند. سایر ضدآفتاب‌ها قبل از رسیدن اشعه فرابنفش به پوست آن را جذب خود می‌کنند.

تا چند سال پیش ضد آفتاب خوب از دید افراد ضدآفتاب داری SPF (Sun protection factor) بالاتر بود. این باور وجود داشت که SPF بالا فاکتور مهمی در مقابله با اشعه فرابنفش سرطان‌زا یعنی اشعه فرابنفش (UVB) است.

خوشبختانه تحقیقات نشان داد که اشعه فرابنفش (UVA) نیز در پیری پوست و افزایش خطر سرطان پوست نقش بسیار مهمی دارد. گرچه اشعه UVA باعث آفتاب‌سوختگی نمی‌شود،‌ اما عمیقا وارد پوست می‌شود و باعث بروز چین‌وچروک می‌شود.

بهترین نوع کرم ضدآفتاب چه نوع کرمی است؟ مسلما شما به دنبال کرمی هستید که پوست شما را در برابر همه اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت کند.

 

کرم‌های ضدآفتاب هایلی پروتکتیو نئودرم

کرم‌های ضدآفتاب هایلی پروتکتیو، از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کنند. ضدآفتاب خوب نئودرم دارای ترکیباتی است که علاوه بر محافظت در برابر اشعه‌های مضر فرابفش، از لک‌های پوستی و سرطان پوست پیشگیری می‌کند. عصاره آلفا بیزابولول موجود در ضدآفتاب نئودرم به آن خاصیت ضدالتهابی بخشیده و از پیری زودرس پوست هم پیشگیری می‌کند و بر روی پوستی که در اثر تابش دچار التهاب شده باشد، اثری التیام بخش دارد. این کرم در دو نوع هایلی پروتکتیو با SPF 50 و فاقد چربی مناسب برای پوست های چرب موجود است.

ویژگی محافظت در برابر UVB یک ضد آفتاب خوب

فاکتور SPF نشان‌دهنده موثر بودن ضدآفتاب در پیشگیری از آفتاب‌سوختگی ناشی از اشعه‌های UVB است. اگر شما معمولا در عرض ۱۰ دقیقه دچار آفتاب‌سوختگی می‌شوید،‌ SPF 15 این عدد را در ۱۵ ضرب می‌کند،‌ یعنی می‌توانید به مدت ۱۵۰ دقیقه بدون دچار شدن آفتاب‌سوختگی زیر نور آفتاب راه بروید.

برای اکثر افراد SPF30 مناسب است. برخلاف آنچه تصور می‌کنید، SPF 30 نسبت به SPF 15 قدرت دوبرابری ندارد. SPF 15، نود و سه درصد از اشعه‌های UVB را دفع می‌کند، SPF 30،‌ نود و هفت درصد از اشعه‌های UVB را دفع می‌کند. همان‌طور که می‌بینید تفاوتشان در ۴ درصد است.

محافظت در برابر UVA یک ضد آفتاب خوب

اگر دنبال کرم مناسب برای محافظت در برابر UVA هستید باید به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید. دنبال ضدآفتابی باشید که حداقل شامل یکی از این مواد باشد:‌ اکسامیل (ecamsule)،‌ اُکسی‌بنزون (oxybenzone)، تیتانیوم دی‌اکسید (titanium dioxide)، سولیسوبنزون (sulisobenzone) یا زینک اُکساید (zinc oxide). هر یک از این مواد می‌توانند موثر باشند.

اکسامیل (ecamsule): ماده‌ای است که تاثیر آن به تازگی تایید شده است و اشعه‌های مضر UVA را فیلتر می‌کند. اشعه‌های فرابنفش صرفا فقط به وسیله کرم ضدآفتاب دفع نمی‌شوند. ماده اکسامیل این اشعه‌ها را به خود جذب می‌کند و توسط یک فرایند مولکولی به نام ایزومراسیون نوری به صورت انرژی گرمایی تخلیه می‌شوند.

کرم ضدآفتاب نئودرم با داشتن فرمولاسیون منحصربه‌فرد می‌تواند پوست را در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت کند.

کرم لانسون اصل

کرم لانسون اصل

کرم‌های ضد آفتاب خوب و ارزان حاوی تیتانیوم دی‌اکسید

گزینه‌ای ارزان‌تر برای محافظت در برابر اشعه‌های UVA،‌ تیتانیوم دی‌اکسید است که از مدت‌ها پیش موجود بوده است. کرم‌های ضدآفتاب قدیمی حاوی تیتانیوم دی‌اکسید یا زینک اکساید،‌ پوست افراد را پژمرده و بی‌روح نشان می‌داد، اما تکنیک‌های جدید تولید ضدآفتاب این مشکل را برطرف کرده است.

ضد آفتاب‌ خوب مقاوم در برابر آب و عرق

اگر می‌خواهید در فضای باز تمرین کنید یا داخل آب بروید بهتر است ضدآفتابی تهیه کنید که در برابر آب و عرق مقاوم باشد. این ضدآفتاب‌ها در حالت عادی به مدت ۴۰ دقیقه در آب موثر باقی می‌مانند و بعد از آن اثر خود را از دست می‌دهند. البته برخی ضدآفتاب‌ها که Very Water Resistant هستند می‌توانند تا ۸۰ دقیقه درون آب موثر بمانند.

کرم ضد آفتاب خوب مناسب کودکان

پوست حساس نوزادان و کودکان به آسانی با مواد شیمیایی موجود در ضدآفتاب بزرگسالان دچار حساسیت می‌شود. بنابراین از ضدآفتاب‌های حاوی پارا-آمینوبنزوئید اسید (PABA) و بنزفنونزهایی مثل دی‌اکسی‌بنزون، اکسی‌بنزون یا سولیسوبنزون استفاده نکنید. ضدآفتاب‌های مخصوص کودکان حاوی موادی مثل تیتانیوم دی‌اکسید و زینک اکساید است که حساسیت کمتری در پوست ایجاد می‌کند. این مواد بدون جذب شدن در پوست،‌ از پوست کودکان محافظت می‌کنند.

برای کودکان ۶ ماه به بالا،‌ به دنبال ضدآفتاب مختص کودکان با SPF 30 یا بالاتر باشید. بهتر است کودکان زیر ۶ ماه در معرض نور آفتاب قرار نگیرند.

ضدآفتاب برای مشکلات پوستی یا آلرژی افرادی که دارای پوست حساس یا دارای مشکلات پوستی مثل آکنه روزاسه هستند می‌توانند از ضدآفتاب مخصوص کودکان استفاده کنند. اگر دچار آلرژی پوستی هستید از ضدآفتاب‌های حاوی الکل،‌ معطر و دارای مواد نگه‌دارنده استفاده نکنید.

 

نحوه استفاده از ضد آفتاب خوب

گرچه انتخاب یک ضدآفتاب خوب مهم است،‌ اما اگر به‌طور روزانه و صحیح از آن استفاده نکنید فایده‌ای ندارد.

  • ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن ضدآفتاب بزنید.
  • برای خانم‌ها، ضدآفتاب می‌تواند زیر آرایش استفاده شود.
  • حدود ۳۰ گرم (یا دو قاشق غذاخوری) ضدآفتاب برای کل بدن خود استفاده کنید. در استفاده از کرم صرفه‌جویی نکنید. مطالعات نشان داده‌اند، اغلب افراد به اندازه کافی از کرم ضدآفتاب استفاده نمی‌کنند و به همین علت تنها از ۱۰ تا ۲۵ درصد خاصیت آن بهره می‌برند.
  • از یک سری از نقاط مثل لبه‌های گوش، پا، و اگر بی‌مو هستید، نقاط بی‌موی سرتان غافل نشوید. ازآنجایی که لب‌ها نیز در معرض آفتاب‌سوختگی قرار دارند، از کرم ضد UV مخصوص لب استفاده کنید.
  • مهم نیست کرم ضدآفتاب شما تا چه مدت دوام دارد، حداقل هر دو ساعت یک‌بار کرم را مجددا اعمال کنید. اگر عرق کردید یا خیس شدید بهتر است حتی در فاصله کمتری از کرم استفاده کنید.
  • به تاریخ انقضای ضدآفتاب دقت کنید. در طول زمان ضدآفتاب خاصیتش را از دست می‌دهد. اگر ضدآفتاب شما تاریخ انقضا ندارد، بهتر است بعد از ۳ سال استفاده، آن را دور بیندازید.

نکات مهم در استفاده از ضد آفتاب‌ های خوب

  • استفاده از ضدآفتاب محدود به فضای باز نیست.

اشعه‌های UVA می‌توانند از شیشه نیز عبور کنند. بهتر است وقتی قرار است مدتی را در ماشین یا یک اتاق آفتابی سپری کنید، از ضدآفتابی مثل ضد آفتاب نئودرم استفاده کنید. شیشه، اشعه‌ UVB را بلوکه می‌کند، به همین دلیل است که هیچ‌گاه از پشت شیشه آفتاب‌سوخته نمی‌شوید. ولی اشعه‌ UVA از شیشه عبور می‌کند.

  • SPF بالاتر به معنای محافظت طولانی‌تر نیست.

حتی اگر از یک ضدآفتاب با ۱۰۰ SPF استفاده کنید، باز هم باید مکررا ضدآفتاب را اعمال کنید. SPF نشان‌دهنده میزان اشعه UVB بلوکه شده توسط کرم ضدآفتاب است، نه مدت زمان محافظت.

  • اگر قرار است فقط ۲۰ دقیقه زیر نور آفتاب باشید، به ضدآفتاب نیاز خواهید داشت.

شاید فکر کنید اگر مدت زمان کوتاهی را بیرون سپری کنید، نیازی ندراید که از ضدآفتاب استفاده کنید. اما ۲۰ دقیقه با یک ساعت فرقی ندارد. ممکن است در این مدت کوتاه آفتاب‌سوخته شوید و البته ممکن است این ۲۰ دقیقه تبدیل به ۴۰ دقیقه شود. کسی چه می‌داند؟ معمولا بین ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعداز ظهر، خورشید در بیشترین میزان نور خود قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که در این ساعات زیر نور خورشید نیستید.

  • از لباس با پوشش مناسب و عینک ضدآفتاب استفاده می‌کنید.
  • از کودکان به‌خوبی محافظت می‌کنید.
  • از یک ضدآفتاب خوب با حداقل SPF30 استفاده می‌کنید.
  • از نگاه کردن به نور خورشید به طور مستقیم خودداری کنید چرا که موجب آسیب دائمی به چشم می‌شود.

عوامل مختلف موثر برای استفاده از یک ضد آفتاب خوب

  • افرادی با پوست‌های سفید و روشن و رنگ‌پریده.
  • افرادی که لک پوستی و موی قرمز و ظریف دارند.
  • افرادی که به جای برنزه شدن، آفتاب‌سوخته می‌شوند.
  • افرادی که خال سیاه گوشتی دارند.
  • افرادی که به دلیل مشکل پزشکی، دارای پوست حساسی هستند.
  • افرادی که در روزهای خاص مثل تعطیلات بیشتر در معرض نور آفتاب هستند.
  • افرادی که در یک شهر گرم زندگی می‌کنند.
  • افرادی که سابقه خانوادگی سرطان پوست دارند.
  • افرادی که مدت زمان زیادی را در آفتاب سپری می‌کنند.

افراد ذکر شده در بالا، ریسک بالاتری در ابتلا به سرطان پوست دارند.

استفاده از ضد آفتاب برای چه افرادی خوب است؟

کودکان بالای ۶ ماه که در معرض نور شدید آفتاب قرار دارند، حتی به مدت ۱۰ دقیقه، باید از ضدآفتاب استفاده کنند. کودکان، کارگرانی که در فضای باز فعالیت می‌کنند، راننده‌ها و همه افرادی که در معرض نور نرمال آفتاب ولی به مدت طولانی قرار دارند نیز باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنند.

چه افرادی نباید از ضدآفتاب استفاده کنند؟

  • کودکان زیر ۶ ماه
  • افرادی که به یک نوع ضدآفتاب خاص حساسیت دارند.
  • در موارد آفتاب‌سوختگی شدید به همراه تاول
  • در صورت عفونت‌های شدید پوستی
  • در نواحی پوستی نزدیک زخم‌های باز

کرم لانسون اصل

کرم ضد آفتاب لانسون فرانسوی اصل (Lanson) معرفی و خرید کرم ضد آفتاب چندکاره لانسون، این کرم دارای چندین کارایی می باشد. ضد آفتاب لانسون حالت کرم پودری دارد، که میتوانید از آن به عنوان کرم پودر نیز استفاده کنید. زیرا بر روی پوست پوششی مانند کرم پودر ایجاد می کند. و مناسب برای کسانی است که دوست ندارند در زیر کرم پودر خود از ضد آفتاب استفاده کنند. زیرا اگر در طول روز بیرون می رویم برای محافظت از پوست باید حتما از ضد آفتاب استفاده کنیم.

کرم ضد آفتاب لانسون فرانسوی اصل (Lanson) دارای SPF 60 می باشد که بالاترین محافظت را از پوست در برابر اشعه های مضر نورخورشید دارا می باشد. این ضد آفتاب دارای خاصیت ضد چین و چروک می باشد و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. این ضد آفتاب برخلاف سایر ضد آفتاب ها که هر کدام را باید هر 2 ساعت تمدید کرد ولی این ضد آفتاب بیش از 8 ساعت بر روی پوست باقی می ماند.

کرم لانسون اصل

کرم لانسون اصل

ویژگی های ضد آفتاب لانسون LANSON

مهم ترین ویژگی های کرم ضد آفتاب لانسون که می توانیم در یک نگاه به آنها اشاره کنیم:

  • دارای خاصیت ضد چین و چروک
  • دارای ماندگاری بیش از ۸ ساعت
  • حاوی هیالورونیک اسبد برای آبرسانی پوست
  • حاوی گلیسیرین
  • حاوی ویتامین E برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • دارای خاصیت کرم پودری
  • دارای بالاترین محافظت از پوست در برابر اشعه های نورخورشید

ترکیبات مهم ضد آفتاب ضدچروک لانسون

مهم‌ترین ترکیبات بکار رفته در کرم‌های ضد آفتاب فیلترهای ضد UAV/UVB طبیعی است. در کرم‌های ضد آفتاب لانسون انواع مینرال فیلترهای ضد آفتاب یعنی تیتانیوم اکساید و زینک اکساید بکار رفته است که جزء ایمن‌ترین فیلترهای ضد آفتاب طبیعی محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که این مواد جذب پوست نمی‌شوند خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که تحت درمان‌های مختلف پوست ازجمله لیزر درمانی هستند می‌توانند از این نوع کرم‌ها استفاده کنند.

  • در ترکیب کرم‌های ضد آفتاب لانسون گلیسیرین و ویتامین E وجود دارد که علاوه بر اثرات ضد چروک و ضد خشکی، پوست را آب‌رسانی کرده و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا از پوست شما در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.
  • در کرم‌های ضد آفتاب لانسون اسید هیالورونیک وجود دارد که باعث انعطاف‌پذیری و نرمی بیشتر پوست می‌شود. سدیم هیالورونات التهاب پوستی را کاهش داده و رطوبت پوست را افزایش می‌دهد.
  • عصاره قاصدک ترکیب دیگری است که در کرم‌های ضد آفتاب لانسون جهت مقابله با تأثیر آلودگی‌های هوا بر روی پوست گنجانده‌شده است.
  • سالیسلیک سدیم معمولاً در کرم‌های ضد آفتاب باکیفیت وجود دارد و با خواص ضد میکروبی و ضدالتهابی از پوست شما در شرایط مختلف مراقبت می‌کند.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون باقدرت پوشانندگی فوق‌العاده، پوستی صاف و یکدست بدون نیاز به هیچ مواد آرایشی ایجاد می‌کنند. ماندگاری ۸ تا ۱۰ ساعته کرم‌های لانسون با خاصیت ضد آب و ضد تعریق نیاز به تجدید کرم را نیز برطرف می‌کند.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون با یک روش جدید و به‌صورت (Oil in water) تهیه می‌شوند که با یک ساختار بسیار سبک باعث اکسیژن‌رسانی به پوست  می‌شوند.

 نحوه مصرف کرم ضد آفتاب لانسون فرانسوی اصل (Lanson)

هرروز صبح مقدار مناسبی از کرم بر روی پوست تمیز و خشک استعمال شود.

توصیه و هشدارها

  • به دلیل قدرت پوشانندگی بالا کرم‌های ضد آفتاب لانسون نیازی نیست که مقدار زیادی کرم مصرف شود.
  • همیشه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون را از مراکز معتبر تهیه کنید.
  • قبل از خرید کرم ضد آفتاب حتماً تاریخ مصرف و انقضاء محصول را چک کنید.
  • کرم ضد آفتاب لانسون فرانسوی اصل (Lanson)

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *