جراحی پلاستیک و زیبایی

کلینیکهای زیبایی کرج

عمل-زیبایی-چیست؟

کلینیکهای زیبایی کرج

سلام سلام..ممنون ازهمه دوستان سایت شیرازیاب..همراه ماباشیدتا اطلاعاتی ازجمله ادرس و شماره تماس  ساعات کاری و خدمات    کلینیکهای زیبایی کرج      را برایتان بازگو کنیم..ممنون از همراهی شما..

کلینیکهای زیبایی کرج

کلینیک بین المللی پیوند مو و زیبایی پارسیان کرج، طالقانی شمالی، جنب بانک شرافت،ابندای خیابان بهار، کوچه صادقی نژاد،
ساختمان خیام، واحد1
026-32401709
کلینیک مهر کرج کرج، میدان مادر، ابتدای بلوار دانش آموز، جنب فروشگاه رفاه، طبقه سوم 026-32771574
مرکز زیباییی ژینو کرج، جهانشهر، خیابان کسری، کوچه مرجان، پلاک 48، طبقه دوم 026-34437974
درمانگاه تخصصی پوست و
کاشت موی بهبد لیزر
کرج، خیابان دکتر بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی،
کلینیک بهبد، طبقه 4 تا 6
026-32255065
کلینیک دکتر شب بو جسری کرج، ما بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، ساختمان آرين، طبقه 9 026-32229025
درمانگاه پوست و مو البرز کرج، جهانشهر 026-32557602
مرکز پزشکی زیبایی نشاط کرج؛ عظیمیه، پاسداران 026-32512324
کللینیک پوست ارکید کرج، چهاراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزراء، طبقه 4، واحد 401 026-32265654
کلینیک دکتر قاسمی کرج، خیابان بهشتی 09121974363
کلینیک زیبایی رزا شعبه زرین کرج کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، برج آراد، طبقه یازدهم
026-34990931

عمل زیبایی

عمل زیبایی

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی

خدمات مجاز تشخیصی و درمانی کلینیک های زیبایی به شرح ذیل می باشد :
– تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
– انجام تکه برداری Biopsy
– اشعه درمانی با اشعه ماوراء بنفش VBA و UVB
– الکترولیز ( سوزاندن موهای اضافی )
– انجام آزمایشات حساسیت پوستی Patch Test
لیزر تراپی پوست در صورت داشتن گواهی معتبر
– پیوند مو
– انجام آن دسته از جراحی های تشخیصی و درمانی پوست که با بی حسی موضعـی انجـام می شـود ‘ هم چـون Excision Surgery ضایعات Bcc و Sac یا خال و یا Senile Keratitis
– انجام کوتر و کرایو ضایعات پوستی

مراکز زیبایی چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

تقریبا می‌توان گفت که اکثر کلینیک‌های زیبایی تمامی خدمات زیبایی از قبیل لیزرهای حذف موهای زائد، انواع تزریقات ژل، بوتاکس و مزوتراپی، انواع خدمات پاکسازی پوست و جوانسازی (مانند لیزر، آر اف فاکشنال، لیفت نخ)، کاشت مو و کاشت ابرو، خدمات لاغری و تناسب اندام (کویتیشن، ال پی جی، کرایو یا سرما درمانی)، انواع جراحی‌های زیبایی (مانند پروتز سینه، پروتز باسن، جراحی لاغری، جراحی پلک و جراحی بینی) و … را انجام می‌دهند.

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

در این مرحله باید تفاوت بین کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو را بدانید. شاید خیلی از افراد از این تفاوت مهم خبر نداشته باشند. هنگامی که به دنبال روشی ایمن، مناسب و تخصصی برای درمان و زیبایی پوست و موی خود هستید بهتر است حواستان را جمع کنید.

به عنوان مثال برای فردی که مشکل آکنه و اسکار آن را دارد مراجعه به کلینیک زیبایی اشتباه است. بلکه باید تحت نظر پزشک متخصص در یک مرکز معتبر روش های درمانی و زیبایی را انجام دهد.

» ویژگی و خدمات یک کلینیک زیبایی

ویژگی و خدماتی که یک کلینیک زیبایی ارائه می دهد شامل ماساژ پوست، آب درمانی، پیرسینگ، لایه برداری و مراقبت های دوره ای از پوست می شود.

» فرق درمان ریزش مو در یک کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

در یک کلینیک زیبایی اولین راه حل برای فردی که ریزش مو و طاسی دارد کاشت مو می باشد. اما در یک کلینیک تخصصی و درمانی پوست و مو علت های پایه ای ریزش مو و طاسی بررسی می شود و در صورت رفع مشکل موهای خود فرد مجددا رشد خواهند کرد و اگر راه حل دیگری وجود نداشته باشد کاشت مو به روشی کاملا بهداشتی تحت نظر متخصص انجام خواهد شد.

» فرق لیزر موهای زائد در یک کلینیک زیبائی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

گاهی کلینیک های زیبایی لیزر موهای زائد نیز انجام می دهند. اما همانطور که واضح است نتیجه نهایی کاملا نامناسب و برخلاف انتظار مراجعه کننده خواهد بود.

کلینیک تخصصی پوست و مو علاوه بر درمان بیماری های پوست و مو بر خدمات جوانسازی، جراحی های سرپایی و لیزر موهای زائد هم تمرکز دارد. پوشش درمانی و زیبایی این کلینیک ها فراگیرتر است.

حقیقتی که باید بدانیم این است که پزشکان و اپراتورهای یک کلینیک تخصصی با استانداردهای بالاتری انتخاب شده و آموزش دیده اند. در نتیجه کیفیت و هزینه خدمات ارائه شده متفاوت است. نکته ای که باید همواره به یاد داشت این است که موارد درمانی در طولانی مدت و طی چندین جلسه متوالی انجام می گیرند.

عمل زیبایی چیست؟

عده ای گمان می کنند که منظور از عمل زیبایی به طور دائم و همیشگی جراحی و اعمال بیهوشی است. اما اینطور نیست. به هر گزینه ای که به صورت زیبایی نتیجه بخش باشد عمل زیبایی گفته می شود و بسته به شرایط فرد می تواند شامل بیهوشی کامل و یا بی حسی موضعی باشد.

یکی از گزینه های دیده شده در خصوص عمل زیبایی تزریق ژل لب می باشد. این گزینه برای افرادی است که از سایز و یا فرم لب خود راضی نیستند و به نوعی به دنبال سایز بزرگتری هستند. در این روش با اعمال میزان تعیین شده ای از ژل می توان به ضخامت لب افزود. توجه نمایید که در این روش ابتدا می بایست شرایط جسمانی فرد مورد بررسی قرار بگیرد و سپس اقدام به تزریق نماید. پس از تزریق نیاز به رعایت یک سری مسائل و البته بسیار محدود وجود دارد. اگر خواهان ادامه دادن این روش هستید می بایست بر طبق صلاحدید پزشک اقدام به شارژ نمودن آن نمایید.

این موضوع در خصوص زاویه دار کردن صورت نیز به صورت تزریق بسیار مرسوم است. فرم دهی اغلب در مناطق گونه و یا چانه دیده می شود و نیاز به پزشک بسیار حاذق دارد زیبا هر گونه عدم توجه امکان بروز مشکلاتی جبران نشدنی را به دنبال دارد. یکی از موضوعات بسیار مهم در این خصوص تعادل در تزریق ژل بوده و هرگونه افراط، احتمال بروز مشکلات جبران ناپذیری را خواهد داشت.

انواع لیفت زیبایی

گزینه های دیگری از عمل زیبایی دیده می شود که بسیار مرسوم است. وجود چربی در زیر پوست به زیبایی و هم چنین جوان بودن آن کمک می نماید. هرچه سن بالا رود این چربی محدودتر می شود و در نهایت با مشکلات چروک همراه خواهید بود. این موضوع از سن ۴۰ سالگی مشهودتر است. تابش آفتاب، اضطراب و نگرانی، لاغری های غیر اصولی و ژنتیک از دسته علل هایی است که در نهایت شما را به سمت عمل زیبایی می کشاند.

لیفت صورت به افرادی که دارای چروک های عمیق هستند پیشنهاد می شود، افرادی که دارای شلی پوست در قسمت گردن خود می باشند نیز از دسته کاندیدای این عمل زیبایی هستند. در عمل لیفت با کشیدن پوست های اضافی کمک به جوان سازی پوست می شود.

آیا لیفت صورت عوارض دارد؟ این موضوع را به زبان ساده عنوان می نماییم یکی از عوارضی که در خصوص لیفت دیده می شود اثرات بیهوشی است. لخته شدن خون از دیگر عوارض این عمل زیبایی می باشد که البته در افراد سیگاری که دارای فشار خون هستند بیشتر دیده می شود. ریزش مو در انجام لیفت نیز از دسته مسائلی است که می بایست به آن توجه شود.

جراحی زیبایی

کلینیکهای زیبایی کرج

جراحی زیبایی، به اعمال جراحی پزشکی می‌گویند که برای تغییر و زیباسازی یا رفع آسیب‌های ظاهری بخشی از صورت یا بدن انجام می‌شود. این نوع جراحی شامل موارد بسیار زیادی میشود که به طوری کلی به صورت زیر دسته بندی می شوند:

جراحی زیبایی صورت

  • لیفت صورت و گردن
  • لیفت پیشانی و ابرو
  • جراحی زیبایی لب
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی گوش
  • پروتز فک و چانه
  • پروتز گونه
  • تزریق چربی
  • زیبایی خطوط صورت
  • تزریق فیلرها (پرکننده‌ها و ژل‌ها)
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق پلاکت PRP

جراحی زیبایی غبغب و گردن

جراحی زیبایی شکم، پهلو و پشت

کلینیکهای زیبایی کرج

  • لیپولیزر
  • کوچک کردن شکم (جراحی پلاستیک شکم)
  • لیپوابدومینوپلاستی
  • لیزرلیپواسکالچر با اسمارت لیپو MPX
  • لیپوساکشن

جراحی زیبایی سینه

  • کوچک کردن سینه
  • پروتز سینه
  • لیفت سینه
  • تزریق چربی سینه
  • لیپوساکشن سینه

منبع ویکی پدیا..


برای شما..

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *