آژانس مسافرتی, خدمات

آژانس های مسافرتی در شیراز

آژانس های مسافرتی در شیراز

آژانس های مسافرتی در شیراز

 

با سلام خدمت دوستان عزیز. از این که شما را در شیرازیاب می‌بینیم خوشحالیم. ما امروز قصد داریم لیستی از آژانس های مسافرتی در شیراز را برای شما تهیه کنیم تا راهنمای شما در دسترسی به بهترین آژانس های هواپیمایی باشد. ممنون که با ما همراه هستید.

"<yoastmark

لیست آژانس های هواپیمایی در شیراز

تا حالا بدنبال لیست آژانس های مسافرتی شیراز بوده اید؟ بهترین و امن ترین  مجموعه در خدمات گردشگری و سفر را  در شهر شیراز برای مسافرتتان انتخاب کنید. برای آگاهی خود و دوستانتان از لیست آژانس های مسافرتی شیراز دارای مجوز و معتبر و آدرس ها و  مدیریت و شماره تماس آن ها ما را دنبال کنید.

آژانس مسافرتی (انگلیسی: Travel Agency) یا شرکت خدمات مسافرتی، به شرکتی اطلاق می‌شود که در زمینه ارائه خدمات گردشگری، جهانگردی و هواپیمایی به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی و پیش‌فروش، فعالیت می‌نماید.

آژانس‌های مسافرتی بنا به نوع فعالیت خود از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و به نمایندگی از تأمین‌کنندگان، خدماتی چون اخذ ویزا، رزرو اماکن اقامتی، برگزاری تورهای مسافرتی، فروش بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و کشتی، انجام امور بیمه مسافرتی، اجاره خودرو، صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی و… ارائه می‌نماید.

 

لیست آژانس مسافرتی در شیراز

اسامی آژانس مسافرتی در شیراز

آدرس آژانس مسافرتی در شیراز

شماره تماس آژانس مسافرتی در شیراز

شرکت گردشگران شیراز در شیراز بلوار زند خیابان رودکی نبش کوچه ۴ جنب هتل هدیش شرکت خدمات جهانگردی و مسافرت هوایی گردشگران شیراز 07132331123
آژانس مسافرتی تارخ شیراز خیابان سی متری،سینما سعدی،طبقه فوقانی داروخانه بابک 07132348484
آژانس مسافرتی عرشيان سالار شیراز خیابان همت شمالی،نبش خیابان علیرضایی 07136302280
آژانس مسافرتی ساينا سفر آسمان پارس شیراز ابتدای قصرالدشت،ابتدای پوستچی،ساختمان مهر 07132358568
آژانس مسافرتی پرسپوليس گشت پارسه شیراز چهارراه سینما سعدی ابتدای ورودی 20 متری مجتمع تجاری زر 07132303095
آژانس مسافرتی تارا تجارت شیراز طبقه اول ، آژانس مسافرتی پرسپولیس گشت پارسه  09173001245
آژانس مسافرتی لوتوس شیراز خیابان عفیف آباد، ساختمان آریا، طبقه دوم 07136484061
آژانس مسافرتی کيمياسير گيتی شیراز میدان اطلسی روبرو هتل اطلس کیمیا سیر گیتی 07132276530

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آژانس های مسافرتی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

وظایف آژانس های مسافرتی در شیراز

آژانس های مسافرتی در واقع در زمان بندی برنامه ها، مسیریابی، اقامت، امور ارزی و قیمت ها، قوانین و مقررات، شناخت مقصدها و سایر جنبه های مسافرت و فرصت های سفر تخصص و مهارت دارند. در کل می توان آژانس های مسافرتی را متخصص و مشاوری دانست که می تواند در زمان و پول مشتری صرفه جویی کند.

 

شاید بپسندید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *