دسته‌بندی نشده

آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی

سلام و روز بخیر خدمت شیرازیابی های عزیز امروز اومدیم خدمتتون تا درباره ‘آژانس های مسافرتی‘ صحبت کنیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید

آژانس های مسافرتی تهران

تهران،خیابان وصال شیرازی،نبش کوچه شمس،شماره 53-کد پستی1416853548
تلفن : 02166414622
فکس : 02166465472
شماره مجوز بند ب : 943/126/8975

آژانس مسافرتی جهان سیر تهران به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز در نظر دارد تا به ارائه انواع خدمات در حوزه تور و گردشگری بپردازد.این آژانس به آدرس خیابان وصال، بین بزرگمهر و طالقانی، نبش کوچه شمس یکی از آژانس‌های خوش نام و حرفه‌ای در حوزه گردشگری است که در زمینه خدمات مسافرتی برنامه‌های جادویی دارد.آژانس مسافرتی جهان سیر تهران که همکار فروش آژانس علاءالدین تراول است.این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا نیازهای سفری مسافران خود را به نحو شایسته‌ای بر طرف سازد، طوری که از صفر تا صد خدماتِ سفری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.اگر تمایل دارید سفری فراموش نشدنی به شهرهای داخلی زیبای ایران زمین را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما تورهای داخلی جهان سیر است که می‌تواند لحظاتی شاد را برایتان به ارمغان آورد.

در کنار امکان رزرو تورهای داخلی از آژانس جهان سیر، می‌توانید تور چین، تور دبی، تور اروپا، تور استرالیا و دیگر تورهای خارجی این آژانس را هم تجربه کنید تا بهترین لحظاتِ سفر را، کنارِ تورلیدرهای حرفه‌ای آژانس جهان سیر سپری کنید. اگر بخت با شما یار باشد و بخواهید در بهترین هتل های ایران اقامت داشته باشید، تیم متخصص رزرو آژانس جهان سیر در خدمت شماست تا یکی از مجلل‌ترین و حتی تمیزترین هتل‌های سرزمینمان را به مسافرین گرامی معرفی کنند تا تجربه‌ای خارق العاده از اقامت در هتل های ایران را برایتان خلق کنند.شایان ذکر است که آژانس مربوطه با توجه به در نظر گرفتن بودجه مناسب و وقت مورد نیاز شما، سعی کرده‌اند تا خدماتی باکیفیت را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید با خاطری آسوده و بدون داشتن دغدغه‌ای راهی سفر شوید تا از تک تک لحظاتِ خود در کنار همراهانتان لذت ببرید.

 

تهران- میدان ونک- ابتدای خیابان برزیل- ساختمان فلاح- پلاک 55- طبقه 1- واحد 1-کد پستی1435694531
تلفن : 02188208872
فکس : 02186085288
شماره مجوز بند ب : 972/126/6634

آژانس خدمات مسافرتی و جهانگردی توکلی با بیش از 27 سال تجربه در اجرای تورهای نمایشگاهی، پکیج های ویژه و سابقه‌ای درخشان در صنعت گردشگری توانسته است خودش را جزء خوش نام‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آژانس‌های گردشگری کشور در شهر تهران کند.این آژانس یکی از اعضای فعال انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی است که با داشتن گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری (بند الف) از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آماده میزبانی به هم میهمانان عزیزمان در زمینه پروازهای داخلی و خارجی ایران است.آژانس توکلی تهران که همکاری فروش با شرکت هواپیمایی علاءالدین تراول دارد، همواره در حوزه تور و گردشگری بهترین خدمات را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند سفری لذت‌بخش و پر خاطره را برای خود رقم بزنند.

شما اگر قصد اخذ ویزا برای اتباع غیر ایرانی را دارید، آژانس توکلی در این زمینه برای شما پیشنهادهای ویژه و جادویی را در بخش خارجی تدارک دیده است تا به راحتی بتوانید به همه جای دنیا سفر کنید.

سایر خدمات آژانس توکلی تهران به گرفتن ویزا ختم نمی‌شود، در کنارش می‌توانید رزرو هتل در سراسر ایران را هم از این آژانس معتبر بخواهید تا بهترین لحظاتِ سفر را برای خود به ارمغان آورید.البته رزرو هتل های داخلی و خارجی را نباید فراموش کرد، طوری که می‌توانید اگر قصد سفر به شهرهای داخلی ایران زمین یا سفر به دیگر نقاط جهان را دارید با کارشناسان حرفه‌ای آژانس توکلی در تماس باشید تا برنامه ویژه‌ای را برایتان تدارک ببینند.در نظر داشته باشید که آژانس توکلی سعی دارد با توجه به بودجه و زمان مورد نیاز شما، بهترین خدماتِ سفری را به شما مسافرین عزیز ارائه دهد تا تک تک لحظات خود را به بهترین نحو ممکن بگذرانید. کلیه خدمات گردشگری و مسافرتی را به کارشناسانِ آژانس مربوطه بسپارید که می‌تواند با وجود خدماتی کامل، مایحتاج مشتریان را بر طرف کند.

 

آژانس مسافرتی آدینه سیر

تهران- خیابان ولیعصر- ابتدای خیابان فاطمی- پلاک 6-کد پستی1415894664
تلفن : 02188940949
فکس : 02188891612
شماره مجوز بند ب : 932/126/9931

آژانس مسافرتی آدینه سیر تهران، از جمله آژانس‌های معتبری است که در حوزه گردشگری فعالیت دارد. این آژانس در زمینه خدمات مسافرتی برنامه‌های جادویی دارد و توانسته با آژانس علاءالدین تراول همکاری در فروش داشته باشد.اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید، می‌توانید برای رزرو تورهای ایرانگردی به آژانس آدینه سیر تهران مراجعه کنید.شما می‌توانید در کنار امکان رزرو تورهای ایرانگردی، از دیگر مزایای این آژانس که شامل رزرو هتل در تهران، رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل در شیراز و غیره می‌شود، بهره‌مند شوید.اگر تمایل به اقامت در یکی از بهترین هتل های ایران دارید، کافی است برای رزرو هتل دلخواهتان از طریق آژانس آدینه سیر تهران اقدام نمائید.این آژانس توانسته با ارائه برخی از خدمات مسافرتی خود با نیازهای سفری مسافران را به بهترین نحو ممکن بر طرف سازد.

جدا از امکان استفاده از خدمات رزرو هتل و تورداخلی، برای گرفتن ویزا به اقصی نقاط جهان این امکان به شما داده می‌شود که با کارشناسان حرفه‌ای آژانس آدینه سیر در ارتباط باشید و هرگونه سوالی را که در خصوص مراحل اداری اخذ ویزا دارید را از بخش خارجی آن بپرسید تا به تمامی سوالات در این زمینه پاسخ داده شود.

در کنار تمامی این ویژگی‌ها، می‌توانید برای تجربه‌ی سفری متفاوت به شهرها و یا کشورهای خارجی همچون استانبول، آنتالیا، مالزی، گرجستان، ارمنستان، پوکت و غیره به تورهای خارجی آژانس آدینه سیر بپیوندید تا سفری هیجان انگیز را با تورلیدرهای حرفه‌ای آدینه سیر تجربه کنید.برای رزرو هتل و پروازهای داخلی و حتی تور داخلی یا خارجی با آژانس آدینه سیر همراه باشید و رزرو خدمات مورد نیازتان را از این آژانس بخواهید. لازم به ذکر است، این آژانس معتبر با توجه به بودجه و وقت مورد نیاز شما، خدماتی باکیفیت را در نظر گرفته است و سعی کرده تا با معرفی بهترین خدمات، لحظاتِ سفری خوش را برایتان رقم بزند.

آژانس های مسافرتی اصفهان

آژانس شکیبا

اصفهان- خیابان سعادت آباد- روبروی بانک ملی- پلاک15-کد پستی8163933399
تلفن : 03136618619
فکس : 03136612246
شماره مجوز بند ب : 19191

آژانس مسافرتی شکیبا در اصفهان یکی از آژانس‌های برتر در صنعت گردشگری است که از خرداد سال 1392 آغاز به کار کرد. مدیریت این آژانس با کادری مجرب و حرفه‌ای در زمینه فعالیت‌های گردشگری و مسافرتی بسیار خوش درخشیده‌اند و همکاری بسیار خوبی با آژانس علاءالدین تراول دارند.این آژانس که در اصفهان واقع شده است خدماتی همچون تهیه بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، اخذ ویزا، تعیین وقت سفارت، فروش تور، خدمات بار هوایی، سفرهای تفریحی برای مشتریان را داراست و با پرسنلی مجرب و کارآزموده در هر بخش فعالیتی مستمر دارد.جهت فروش بلیط هواپیما با داشتن مجوز بند (الف) از سازمان هواپیمایی کشوری، این آژانس امکان رزرو بلیط‌هایی با مقاصد داخلی و خارجی را دارد و همچنین برای خرید بلیط قطار نیز می‌تواند مرجع مسافرین گرامی باشد.

برای تهیه بلیط به صورت حضوری نیز می‌توانید در شهر اصفهان، به دروازه شیراز، خیابان سعادت آباد، پلاک 72 مراجعه کنید.همانطور که می‌دانید اکثر آژانس‌های مسافرتی خدماتی نظیر برگزاری تورهای داخلی و خارجی را نیز بر عهده دارند. آژانس مسافرتی شکیبا با داشتن مجوز بند (ب) از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تورهای داخلی و خارجی زیادی را برگزار می‌کند که می‌تواند بسیار مقرون به صرفه و جذاب و هیجان انگیز باشد، بهتر است سفرنامه‌های گردشگری را قبل از برنامه‌ریزی و انتخاب مقصد از آژانس تهیه کنید تا با توجه به سلیقه و خواسته خود مقصدی مناسب برای سفر انتخاب کنید.

دارا بودن مجوز بند (پ) به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی این امکان را می‌دهد تا بتوانند تورهای اماکن مذهبی را نیز اجرا کنند. آژانس هواپیمایی شکیبا این امکان را فراهم ساخته تا تورهایی با مقاصد مذهبی نظیر تور حج، کربلا، نجف و مشهد را برنامه ریزی کند. یقینا در این سفرها مسافرین می‌توانند از طریق همین آژانس، هتل مورد نظر خود را نیز رزرو نمایند و با خیالی آسوده و مطمئن به سفر بروند.

آژانس مسافرتی اصفهان گشت

اصفهان بلوا آیینه خانه- جنب مسجد النبی- پلاک 175-کد پستی8165867531
تلفن : 03136619092
فکس : 03136625957
شماره مجوز بند ب : 6344151

آژانس مسافرتی اصفهان گشت با بیش از 23 سال تجربه در اجرای تورها و پکیج های ویژه و سابقه‌ای درخشان در صنعت گردشگری توانسته است خودش را جزء خوش نام‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آژانس های گردشگری کشور در شهر اصفهان کند.این آژانس یکی از اعضای فعال انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی است که با داشتن گواهینامه سازمان هواپیمایی کشوری بند الف، بند ب، بند پ و قطار از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آماده میزبانی به هم میهنانان عزیزمان در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری است.در این راستا علاءالدین تراول در تلاش است تا با اشتراک گذاشتن خدمات گردشگری خود با آژانس اصفهان گشت اصفهان بتواند به مشتریان این آژانس از خدماتی همچون رزرو هتل داخلی و خارجی و تورهای ایرانگردی و جهانگردی گرفته تا خدمات سی آی پی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره سالن برای برگزاری مراسم در سراسر هتل های ایران و جهان را ارائه دهد.

لازم است که بدانید، شما اگر قصد اخذ ویزا برای کشورهای مختلف داشته باشید، شرکت علاءالدین تراول در این زمینه برای شما پیشنهادهای ویژه و جادویی را در بخش خارجی تدارک دیده است تا به راحتی بتوانید به همه جای دنیا سفر کنید.برای انجام خدمات موردنیاز خود در زمینه گردشگری شما می‌توانید با شماره 02174495تماس بگیرید تا ضمن گرفتن تاییدیه از آژانس مسافرتی اصفهان گشت، تمامی خدمات و محصولات گردشگری و مسافرت خود را از همکاران توانمند و قدرتمند ما در بخش مختلف بخواهید.

آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی

 

آژانس های مسافرتی مشهد

آژانس مسافرتی خاورسیر مشهد

مشهد احمد آباد بلوار رضا بین رضا 29و31-کد پستی
تلفن : 03136619092
فکس : 05138451489
شماره مجوز بند ب : 922/128/40689

آژانس خاور سیر، از آژانس های معتبر شهر مشهد محسوب می‌شود که خدمات سفری و گردشگری باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. این آژانس همکار فروش شرکت علاءالدین تراول (عمده فروش بخش گردشگری و تشریفات) محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید سفری هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی به این شهر را تجربه کنید، می‌توانید روی تور مشهد آژانس خاور سیر حساب باز کنید. خوب است بدانید، آژانس مربوطه که در زمینه خدمات گردشگری برنامه‌های جادویی را در نظر گرفته است با عمده فروش شرکت هواپیمایی ایران یعنی علاءالدین تراول همکاری دو جانبه دارد. شما می‌توانید رزرو تورهای داخلی به اقصی نقاط ایران اعم از تور گروهی و تور اختصاصی را از آژانس خاور سیر مشهد بخواهید. علاوه بر امکان رزرو تور داخلی، این قابلیت را دارد که خدمات رزرو هتل به شهرهای داخلی را به شما عرضه کند تا شما اقامتی بی‌نظیر داشته باشید.

عمده فعالیت آژانس خاورسیر بلیط های پروازی و چارتری است. مجوز بند الف و مجوز بند ب از جمله مجوزهایی است که آژانس خاور سیر موفق به اخذ آن شده است. مجوز بند الف را سازمان هواپیمایی کشوری به آژانس های مسافرتی اعطا می‌کند و طی آن این آژانس ها مجازند تا بلیط هواپیما را به فروش برسانند. مجوز بند ب نیز توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آژانس ها اعطا می‌شود و طی این مجوز، آژانس ها قادر به فروش و برگزاری تور ایرانگردی و تور جهانگردی خواهند شد. برای دریافت خدمات گردشگری و بلیط هواپیما در شهر مشهد می‌توانید به آدرس آژانس خاور سیر واقع در بلوار احمد آباد، بین ابوذر غفاری 33 و 35، پلاک 345 مراجعه فرمایید. علاءالدین تراول، عمده فروش خدمات گردشگری و تشریفات برایتان آرزوی سفری خوش و به یاد ماندنی دارد.

آژانس های مسافرتی شیراز

آژانس مسافرتی خورشید جهان

شیراز بیست متری سینما سعدی. نبش چهارراه هدایت. طبقه فوقانی بانک رفاه-کد پستی7134734615
تلفن : 03136619092
فکس : 02142695337
شماره مجوز بند ب : 972/133/11800

اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی داشته باشید و لحظاتی متفاوت را تجربه کنید،

می‌توانید خدمات رزرو مسافرتی خود را از آژانس خورشید جهان شیراز بخواهید،

چرا که آژانس مربوطه برنامه‌های جادویی در زمینه خدمات مسافرتی دارد.

این آژانس که همکار فروشِ آژانس مسافرتی علاءالدین تراول به شمار می‌رود

توانسته با برخورداری از مجوز بند ب، مجری مستقیم تورهای داخل و خارجی از سراسر ایران و جهان باشد.

دیگر خدمات آژانس مسافرتی خورشید جهان شیراز،

شامل رزرو بلیط هواپیما و قطار ، پذیرش تحصیلی، اجاره خودرو (ترانسفر)،

گشت و راهنما و پیکاپ ویزا می‌شود که با استفاده از یک تیم جوان و خلاق بهترین

خدمات را در حوزه گردشگری به مشتریان ارائه می‌دهد.آژانس مسافرتی خورشید جهان

که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آژانس های شیراز شناخته می‌شود، می‌تواند

پکیج مسافرتی ویژه شما را آماده و در اختیارتان قرار دهد و حتی با ارتباطات خوب خود توجه مشتاقان سفر را به سوی خود جلب کند.

یکی دیگر از خدمات مهمی که این آژانس ارائه می‌دهد، صدور بیمه مسافرتی است یعنی شما می‌توانید با بیمه کردن طول سفر خود در خارج از کشور و یا در ایران، خیال خود را بابت هزینه‌های درمانی راحت کنید. این بیمه ابزاری مناسب است برای حفظ سلامتی در برابر اتفاقاتی که ممکن است حین سفر برایتان پیش آید، طوری که هزینه‌های مالی و استرس‌های ناشی از آن را در مسافرت کاهش دهد. اگر سری به سایت آژانس مسافرتی خورشید جهان شیراز بزنید، بخش‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هر آنچه برای سفر احتیاج دارید را پیش رویتان قرار می دهد.

در بخش دانستنی‌های سفر، این امکان را خواهید داشت که از راهنمای سفر به شهرها یا کشورهای مختلف، اخبار گردشگری، ایرانگری و جهانگردی اطلاع پیدا کنید و با آگاهی هر چه بیشتر راهی سفر شوید. چنانچه بخواهید به صورت حضوری به این آژانس بروید، باید خود را به نشانی شیراز، نبش چهاراه هدایت برسانید تا بتوانید به آسانی آن را بیابید.

 

همچنین بخوانید:

 

منبع: www.alaedin.travel

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *