دسته‌بندی نشده

آژانس های مسافرتی شیراز

آژانس مسافرتی شیراز

آژانس های مسافرتی شیراز

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…

ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی نظیر تارخچه،شماره تماس و نشانی”آژانس های مسافرتی شیراز”را در اختیار شما قرار دهیم

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:آژانس های مسافرتی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تا حالا بدنبال لیست آژانس های مسافرتی شیراز بوده اید؟ بهترین و امن ترین  مجموعه در خدمات گردشگری و سفر را  در شهر شیراز برای مسافرتتان انتخاب کنید. برای آگاهی خود و دوستانتان از لیست آژانس های مسافرتی شیراز دارای مجوز و معتبر و آدرس ها و  مدیریت و شماره تماس آن ها ما را دنبال کنید.

آژانس مسافرتی (انگلیسی: Travel agency) به شرکتی خصوصی اطلاق می‌شود که در زمینه ارائه خدمات گردشگری و خدمات عمومی به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی فعالیت می‌نماید. آژانس‌های مسافرتی بنا به نوع فعالیت خود از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و به نمایندگی از تأمین‌کنندگان، خدماتی چون اخذ ویزا، رزرو اماکن اقامتی، برگزاری تورهای مسافرتی، فروش بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و کشتی، انجام امور بیمه مسافرتی، اجاره خودرو، صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی و… ارائه می‌نماید.

 

آژانس مسافرتی در شیراز

آژانس های مسافرتی شیراز

آژانس های مسافرتی شیراز

آژانس مسافرتی گردشگران شیراز:

شرکت گردشگران شیراز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با مجوز تور(بند ب) آغاز نمود و در سال۱۳۸۲ موفق به اخذ مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری گردید و در سال۱۳۸۴ نیز به عضویت یاتا درآمد. این شرکت که از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته مقامهای ویژه ای در عرصه گردشگری را کسب نماید اکنون یکی از برندهای معتبر گردشگری کشور بوده ودر سطح جهان نیز شناخته شده می باشد.آدرس آژانس مسافرتی گردشگران شیراز: در شیراز بلوار زند خیابان رودکی نبش کوچه ۴ جنب هتل هدیش شرکت خدمات جهانگردی و مسافرت هوایی گردشگران شیراز واقع شده است.

مجموعه گردشگران در سال ۱۳۸۷ موفق به تاسیس دفتر شماره۲ خود با نام گردشگران شهرراز گردید ودر سال ۱۳۸۹ مجتمع آموزشی گردشگری و هتلداری خود را با نام گردشگران سرو شیراز جهت توسعه بخش آموزش در مجموعه گردشگران، استان و کشور پایه گذاری نمود. هم اکنون این گروه(گروه گردشگران) با دارا بودن ۳ شرکت در شیراز و نمایندگی ها و دفاتر خود در شهرها و کشورهای مختلف جهان یکی از بزرگترین مجموعه های گردشگری کشور بوده و بدینوسیله از سهم بازار مناسبی در زمینه های مختلف گردشگری برخوردار است.

 

لیست آژانس مسافرتی در شیراز

اسامی آژانس مسافرتی در شیراز

آدرس آژانس مسافرتی در شیراز

شماره تماس آژانس مسافرتی در شیراز

آژانس مسافرتی تارخ شیراز خیابان سی متری،سینما سعدی،طبقه فوقانی داروخانه بابک 07132348484
آژانس مسافرتی عرشيان سالار شیراز خیابان همت شمالی،نبش خیابان علیرضایی 07136302280
آژانس مسافرتی ساينا سفر آسمان پارس شیراز ابتدای قصرالدشت،ابتدای پوستچی،ساختمان مهر 07132358568
آژانس مسافرتی پرسپوليس گشت پارسه شیراز چهارراه سینما سعدی ابتدای ورودی 20 متری مجتمع تجاری زر 07132303095
آژانس مسافرتی تارا تجارت شیراز طبقه اول ، آژانس مسافرتی پرسپولیس گشت پارسه 09173001245
آژانس مسافرتی لوتوس شیراز خیابان عفیف آباد، ساختمان آریا، طبقه دوم 07136484061
آژانس مسافرتی کيمياسير گيتی شیراز میدان اطلسی روبرو هتل اطلس کیمیا سیر گیتی 07132276530

 

از این مطالب دیدن فرمایید

 

کافه باران شیراز

کلینیک کاشت مو درمعالی آباد شیراز

رستوران رودکی شیراز

شیرینی تمشک شیراز

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *