بانک

بانک سینا شعبه گاندی

بانک سینا شعیه گاندی

بانک سینا شعبه گاندی

اگر می‌خواهید با بانک‌ها و خدماتشان آشنا شوید به شما شیرازیاب را پیشنهاد می‌کنیم.در اینجا سعی داریم هرچه درباره بانک سینا شعبه گاندی

نیاز دارید برا شما بیاریم.برای آگاهی از شعبه سینا در تهران به سایت https://www.sinabank.irمراجعه کنید تا نزدیک‌ترین شعبه به شما مطلع شوید. این بانک با بهترین تسهیلات بانکی و دسترسی سریع در خدمت مشتریان عزیز است.

بانک سینا شعبه گاندی تهران 450

بر اساس طرح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت پردیس که ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی است، متقاضیان با افتتاح حساب سپرده ای حداقل به مبلغ 5 میلیون ریال می توانند از وام قرض الحسنه این طرح تا سقف 300 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد بهره مند شوند.

به سپرده متقاضیان این طرح، سود سالیانه علی الحساب به میزان 0.5 درصد پرداخت می شود که برای بهره مندی از این میزان سود، می بایست با حداقل یک میلیون ریال افتتاح حساب گردد.

سازمانها و شرکت ها نیز در صورت احراز شرایط جهت استفاده از مزایای طرح پردیس بانک سینا، می توانند نسبت به ارائه تقاضای دریافت تسهیلات جهت کارکنان خود تا سقف هر یک 300 میلیون ریال اقدام نمایند.

متقاضیان بنابر میانگین موجودی حساب خود در بازه های زمانی 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه امکان استفاده از تسهیلات به میزان 60، 80 و 100 درصد سپرده را دارند و در بازه های زمانی مختلف 5 تا 60 ماهه نیز می توانند نسبت به پرداخت اقساط اقدام نمایند.

آدرس: تهران، خ گاندی، بین خ پنجم و هفتم

تلفن بانک سینا شعبه گاندی

021-88773452

021-88773465

بانک سینا، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است،که در سال ۱۳۸۷ از دارایی‌های مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد تأسیس شد.بانک سینا برای گرفتن مجوز فعالیت باید با تغییر ماهیت حقوقی، بخشی از سهام خود را در بازار بورس تهران به صورت عمومی عرضه می‌کرد. این سهام در سال ۱۳۸۷ در بازار به بخش خصوصی واگذار شد. با این وجود هنوز سهام‌دار عمده آن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

Sinabank.jpg

بر اساس قوانین بورس و خصوصی‌سازی ایران بخش دیگری از بقیه سهام این بانک باید به مرور به بخش خصوصی واگذار شود. بانک سینا تحت مدیریت یک هیئت مدیره و یک هیئت عامل اداره می‌شود.

منبع:https://fa.wikipedia.org

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *