محصولات ارایشی

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

برق لب دوقلو

سلام به همه شما زیبارویان و همراهان خوب سایت سیتی بین. وقتی صحبت از آرایش لب به میان می‌آید، معمولا دو دسته افراد وجود دارند؛ آن‌هایی که عاشق رژ لب هستند و آن‌هایی که به دنبال لیپ گلاس هستند. اینکه کدام محصول لب را انتخاب می‌کنید کاملا به شما بستگی دارد، اما مهم است که تفاوت واقعی بین رژ لب و برق لب را درک کنید. در این مقاله قصد داریم که تفاوت‌های این دو محصول، برق لب و رژ لب و همچنین معرفی و بررسی برق لب دوقلو را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

 

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

رژ لب چیست؟

اساسا از سه ماده تشکیل شده است؛ موم، رنگدانه و روغن. روغن باعث هیدراته نگه داشتن لب‌ها می‌شود، موم باعث لغزیدن رژ لب روی لب‌ها می‌شود و البته رنگ باعث خوش رنگ شدن لب‌ها می‌شود. البته افزایش مقدار روغن می‌تواند میزان رنگدانه موجود در رژ لب را کاهش دهد.

برق لب یا لیپ گلاس چیست؟

بر خلاف رژ لب، لیپ گلاس (Lip Gloss) مواد تشکیل دهنده بیشتری دارد. با این حال، مهمترین ماده تشکیل دهنده آن، نرم‌ کننده‌ های لب هستند. نرم‌ کننده‌ های لب به نرم و صاف نگه داشتن پوست لب کمک می‌کنند و برق خاصی به لب‌ها می‌بخشند.

تفاوت‌ های میان انواع لیپ گلاس و رژ لب کدامند؟

انواع رژ لب جامد و مایع، پیگمنت رنگی بالا و تنوع رنگی بیشتری دارند. معمولا در ترکیبات انواع رژ لب، ملین، وکس، آنتی اکسید وجود دارد که معمولا بعد از گذشت زمان باعث خشکی لب می‌شود. لیپ گلاس با رژ لب مایع تفاوت دارد و معمولا به دو صورت مات و براق موجود است.

در ترکیبات لیپ گلاس موم وجود ندارد، به همین دلیل باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود. البته در ساختار بعضی از انواع لیپ گلاس‌ها، مرطوب‌ کننده وجود دارد. پس اگر از خشکی لب‌ها رنج می‌برید و می‌خواهید لب‌های نرم و مرطوبی داشته باشید، بهتر است که از لیپ‌گلاس استفاده کنید. لیپ گلس‌ها معمولا پیگمنت رنگی بسیار کمی دارند و یا حتی بی رنگ هستند. اگر دوست دارید که آرایشی ساده و طبیعی داشته باشید، لیپ گلاس شاین انتخاب بسیار خوبی خواهد بود، چرا که به لب‌هایتان رنگ داده و خشکی آن‌ها را برطرف می‌کند.

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

انواع لیپ گلاس کدامند؟

برق لب‌ها در انواع مختلفی موجود هستند. از انواع جامد و مایع گرفته تا لیپ گلاس‌های بیرنگ و رنگی. البته لیپ‌گلاس شاینی نیز وجود دارند که درخشندگی بیشتری به لب‌ها می‌دهند. لیپ گلاس‌ها از نظر ظاهری نیز شکل‌های جذاب و مختلفی دارند. شکل‌های شیک و فانتزی مانند لیپ گلاس‌های ساندیسی، لیپ گلاس‌های آبنباتی، لیپ گلاس‌های رنگین کمانی، لیپ گلاس‌های لامپی، لیپ گلاس‌های قلبی، لیپ گلاس‌های شاین و…

لیپ گلاس فانتزی

نوعی از برق لب است که در شکل‌های ظاهری خاص و متفاوت وجود دارد.

لیپ گلاس آبنباتی

این نوع لیپ‌گلاس بیشتر به خاطر ظاهر جذابش طرفدار دارند. لیپ گلاس آبنباتی، شکل آبنبات است، به طوری که هر کسی دوست دارد یکی از این لیپ گلاس را در کیف آرایش خود داشته باشد.

لیپ گلاس رنگین کمانی

انتخابی خاص و زیبا برای آن دسته از افرادی است که به دنبال محصولات آرایشی شیک و فانتزی هستند. این لیپ‌گلاس دقیقا مانند رنگین کمان است و ظاهری رنگی رنگی دارد.

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

لیپ گلاس ساندیسی

لیپ گلاس ساندیسی، یکی دیگر از انواع برق لب‌های فانتزی است که دقیقا شبیه ساندیس است و شکلی فانتزی و جذاب دارد. این نوع برق لب در انواع حرارتی نیز موجود است.

لیپ گلاس لامپی

نوعی دیگر از برق لب‌های فانتزی، لیپ گلاس لامپی است که ظاهری شبیه لامپ دارد. این برق لب‌ها برای افرادی که به دنبال ظاهر شیک و جذاب محصولات آرایشی هستند، بسیار مناسب است.

لیپ گلاس قلبی

یکی دیگر از انواع لیپ گلاس‌ها، برق لب قلبی است که به خاطر ظاهر قلبی آن انتخابی مناسب برای هدیه دادن است.

لیپ گلاس شاین

لیپ گلاس شاین نیز دقیقا مانند انواع لیپ‌گلاس است با این تفاوت که ظاهری شاینی و براق دارد.

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو محصولی است برای ایجاد حس تنوع در آرایش روزمره شما. به کمک این برق لب یا همان لیپ شاین، جلوه ای متنوع به زیبایی آرایش لب هایتان بدهید. این محصول دو محفظه کوچک دارد که به کمک یک درب مشترک در کنار هم قرار گرفته اند. در هر محفظه مایع برق لب قرار گرفته که به طور کلی یک محفظه مایع رنگی + اکلیلی دارد و محفظه دیگر مایع بی رنگ براق کننده + پودر و گلیتر دارد که ترکیب هر دو باهم جلوه ای زیبا و جذاب به لب های شما می دهد.

گلیتر مایع چیست ؟

گلیتر مایع قابل استفاده به عنوان سایه چشم ، آرایش صورت و بدن ، موی سر ، طراحی ناخن و آرایش لب می باشد. و با اکلیل های خود جلوه خاص و جذابی به ظاهر شما می بخشد.
این گلیتر مایع صورت شامل چند رنگ پرکاربرد متنوع جذاب می باشد. و کیفیت بی نظیر و بدون نیاز به چسب بودن این گلیتر محبوبیت آن را در بین خانم ها افزایش داده است و باعث فروش زیاد این محصول شده است .

گلیتر با ایجاد زرق و برق تند و رنگ بدن با اشعه ماورا بنفش و شما را در میان جمعیت متمایز می کند. همچنین رنگ و درخشش پولک های لیزری با زاویه دید تغییر می کند. و جذابیت چهره شما را چندین برابر می کند. از این گلیتر می توان برای مهمانی های مختلف، تعطیلات و آرایش روزانه استفاده کرد. این گلیتر جذاب و براق با جلوه ای درخشان ، تمام روز ماندگار می ماند. و آرایش شما را بی نقص نگه می دارد. از این گلیتر به تنهایی یا با ترکیب گلیتر های دیگر می توان استفاده کرد.

لب های برجسته داشته باشید

گلیتر با خاصیت حجم‌دهندگی که دارد لب‌ها را پُر و برجسته نشان می‌دهد. انواع گلیتر عموماً دارای ترکیبات آبرسان نیز هستند و پوست لب را نرم و ابریشمی می‌کنند. اگر به آرایش براق برای لب ها علاقه دارید، می‌‌توانید به جای استفاده از رژ لب، گلیتر مایع اورجینال استفاده کنید.

ویژگی های این محصول

  • برق لب دو قلو
  • داخلش پر از گلیترهای ماه و ستاره
  • برق لب رنگی و اکلیلی
  • لب را حجیم تر جلوه میدهد
  • حالت جذاب و دلبری به لب میدهد
  • ماندگاری بالا
  • ویتامینه و نرم کننده لب
  • هم به تنهایی میتونید ازش استفاده کنید هم روی رژلبتون بزنید
  • اورجینال و باکیفیت
  • دارای 6 مدل مختلف
ویژگی ها

ویژگی ها


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *