روانشناسی

بهترین روانشناس در فردیس

بهترین روانشناس در فردیس

بهترین روانشناس در فردیس

با درود و سلامی دوباره به همه شما دوستان همیشگی سیتی بین. در این پست قصد داریم تا نکات مهمی درمورد انتخاب یک مشاور و تراپیست خوب به شما یادآور شویم و در نهایت به شما بهترین روانشناس در فردیس معرفی کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

به چه روان شناسي مراجعه کنیم؟

اگر برای بیماری های جسمی به پزشک متخصص مراجعه می کنید حتما می دانید بیماری های روحی نیز نیاز دارند درمان شوند. یکی از مهم ترین راهکارها برای درمان بیماران روحی رفتن پیش یک متخصص در درمان بیماران و یک روانشناس متعهد است.

بسیاری از افراد برای نرفتن پیش روان شناس يا مشاور از همین بهانه‌ها می‌آورند، جالب است بدانید همین «عمه‌درمانی» قدیمی با وجود تمام نقایصش باز هم بسیار ایمن‌تر از مراجعه به مدعیان دعانویسی و رمال‌های فریبکار است. لااقل عمه‌ها نوشیدنی‌های عجیب و غریب و رفتارهای دور از عقل پیشنهاد نمی‌دهند.

به چه روانشناسي مراجعه کنیم؟
این بستگی به مساله شما دارد، شاید قرار باشد درباره اختلاف‌نظر با همسرتان یا کودک خردسال و نوجوان سرکشتان مشورت بخواهید، شاید هم به دنبال یک روان‌شناس آشنا به حوزه ترک اعتیاد می‌گردید یا این‌که به دنبال یک برنامه‌ریزی .تحصیلی منظم هستید، ممکن است خواب‌های ناآرام یا کابوس‌های. شبانه شما را ترغیب به دیدن روان‌شناس کند، یا یک احساس گناه کهنه آزارتان دهد، شاید هم موضوع ساده‌تر از این حرف‌هاست. مثلا بخواهید درباره مساله‌ای تصمیم‌گیری کنید یا .یک مشاوره منظم به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار داشته باشید آن هم برای پیشگیری از مشکلات احتمالی.

یکی از دلایل مهمی که افراد را از روا‌ن‌شناس و نتیجه گرفتن از مشاوره ناامید می‌کند، انتخاب اشتباه درمانگر است. برخی از افراد هنگام مراجعه به روان‌شناس توقع یک تخت روانکاوی و کارهایی نظیر هیپنوتیزم دارند، برخی هم به دنبال یک صحبت ساده برای حل مشکلشان هستند.

دکتر بهزاد حمزه لو – دکتری روان شناسی

فردیس

کرج، فردیس،بلوارشهدا، فلکه سوم ،پاساژ ولیعصر،طبقه سوم واحد5

خدمات روانشناسی:  زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل از ازدواج،درمان اضطراب ، افسردگی، وسواس،خدمات روان سنجی

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ بهترین روانشناس در فردیس

  1. علیرضا گفت:

    من و چندنفر از دوستانم به ایشان مراجعه کردیم و چندماه است ک تحت درمان هستیم واقعا پیشرفت چشم گیری داشتیم و خیلی خیلی راضی هستیم و از ایشان واقعا ممنونم بابت کار درمان عالی و منصف بودنشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *