محصولات ارایشی

تونر پرتقال خونی ایمیجز

تونر پرتقال خونی ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

تونر پرتقال خونی ایمیجز

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. در این پست قصد معرفی تونر پرتقال خونی ایمیجز را به شما عزیزان داربم که یکی از بهترین تونر ها است. تونر یکی از محصولاتی که منافذ پوست را تمیز کرده و ph پوست را تنظیم میکند. یکی از با کیفیت ترین تونر ها این محصول می باشد که در ادامه در باره ان مطالب بیشتری را ارائه خواهیم داد.

تونر تخصصی آبرسان و ترمیم کننده منافذ باز پرتغال خونی از برند ایمیجز

"<yoastmark

تونر در واقع یکی از مراحل مراقبت از پوست است که بعد از شستشوی صورت و قبل از کرم، استفاده می‌شود.❌❌تصور نکنید تونر می‌تواند جایگزین شوینده‌های صورت باشد، بلکه باید به تونر به عنوان مرحله متفاوت و جدیدی در تمیز کردن پوست نگاه کنید که تأثیر بیشتر در پاکسازی صورت می‌گذارد.❌❌
جدیدترین و بهترین تونر تخصصی آبرسان و ترمیم کننده منافذ
سایز ۵۰۰ میل بزرگ اورجینال بصرفه انقضا ۲۰۲۴
خواص تونر??
حاوی عصاره پرتقال
مغذی و روشن کننده
مرطوب کننده
تقویت کننده بافت پوست
افزایش سطح انرژی پوست صورت
کنترل کننده چربی پوست
کاهش سرعت پیر شدن پوست
افزایش خاصیت کشسانی پوست
احیا کننده پوست
قدرت نفوذ بالا
فعال کننده سلول های پوست
هیدراته و آبرسانی عمیق پوست
جلوگیری از ایجاد جوش صورت
بهبود کامل مشکلات پوستی
ترمیم منافذ باز پوست
ضد چین و چروک قوی
تنظیم Ph پوست
پاکسازی منافذ و آلودگی های اضافه
کنترل کننده چربی پوست
سفید کننده پوست
کوچک کننده منافذ باز پوست
درمان آکنه
بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
جذب سریع
مناسب انواع پوست

نحوه استفاده از تونر:

"<yoastmark

بعد از اینکه صورت خود را با آب گرم و ژل یا صابون مخصوص شستید، کمی آب سرد روی صورت بپاشید. سپس برای استفاده از تونر صورت، یک پد پاک‌کننده آرایش را بردارید، چندین قطره از تونر را روی آن بریزید و پد را روی پوست صورت و حتی گردن بمالید. تونر را می‌توانید دو بار در روز و بعد از تمیز کردن صورت استفاده کنید.

  • استفاده از تونر پرتقال خونی ایمیجز در پایان روز و قبل از شروع روتین مراقبتی پوست شبانه می‌تواند پوست شمارا بسیار تقویت و آماده دریافت محصولات مراقبتی پوستی جدید کند، همینطور به علت کنترل چربی و رطوبت پوست از به وجود آمدن تاثیرات جانبی سایر محصولات پوستی مثل جوش و یا خشکی جلوگیری می‌کند.استفاده از تونر در روتین پوستی نقش بسیار حیاتی برای بازیابی رطوبت از دست رفته پوست در طول روز ایفا می‌کند، همینطور تونر پرتقال خونی ایمیجز به علت داشتن مواد مغذی از به وجود آمدن خطوط ریز در سنین بالا جلوگیری می‌کند و مواد مغذی را به سلول های پوست میرساند تا با حفظ سلامت آنها خاصیت کشسانی پوست را حفظ کند، همینطور استفاده از این سرم به علت ایجاد سلامتی و شادابی سلول های پوست، چهره ای روشنتر و درخشان تر از شما نشان می‌دهد.بنکته: از این تونر می‌توانید به عنوان ماسک صورت هم استفاده کنید
  • شیوه استفاده تونر پرتقال خونی ایمیجز:

    آرایش خود را پاک کنید و صورت را کاملا تمیز کنید

    مقدار مناسبی از تونر پرتقال خونی ایمیجز را کف دست خود بریزید

    تونر را روی صورت ماساژ دهید تا کاملا جذب شود

  • نکته: قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا 24 ساعت از محصول استفاده کنید.

"<yoastmark

تونر پرتقال خونی ایمیجز

حاوی عصاره طبیعی پرتقال می باشد. استفاده از این محصول در پایان روز و قبل از شروع روتین پوستی شبانه می‌تواند پوست شما را بسیار تقویت و آماده دریافت محصولات پوستی جدید کند.

همینطور به علت کنترل چربی و رطوبت پوست از به وجود آمدن مشکلات پوستی مانند جوش و یا خشکی جلوگیری می‌کند. این تونر نقش بسیار حیاتی برای بازیابی رطوبت از دست رفته پوست در طول روز ایفا می‌کند ،

همچنین به علت داشتن مواد مغذی از به وجود آمدن خطوط پیری در سنین بالا جلوگیری می‌کند و مواد مغذی را به سلول های پوست میرساند تا با حفظ سلامت آنها خاصیت کشسانی پوست را حفظ کند. این تونر به علت اینکه می تواند سلول های مرده و آسیب دیده پوست را از بین ببرد ، چهره ای روشن تر و درخشان تر را برای شما به ارمغان می آورد.

شیوه استفاده از این محصول به این شکل است که ابتدا باید آرایش خود را پاک کنید و صورت را کاملا تمیز کنید. سپس مقدار مناسبی از تونر را کف دست خود بریزید و بعد آن را روی صورت ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

توصیه می شود قبل از مصرف ، حتما مقداری از تونر را بر روی پشت دست یا گوش امتحان کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت ، از محصول استفاده کنید. بهتر است بدانید تونر پ حاوی عصاره گیاه خرفه است به همین دلیل در رفع جوش و آکنه فوق العاده عمل می کند.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *